Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei j*malaita. Tori.fi-myyjä soittaa aamulla kello kahdeksan!

Vierailija
29.01.2018 |

Siis eikö ihmisillä ole mitään järkeä päässä? Eiln oli tehstiviesteillä puhetta tori-myyjän kanssa, että soitellaan tänään, niin ei tarvitse viestein vain keskustella. Menin tosi myöhään nukkumaan ja hoksasin, että ei hit*to jos se myyjä soittaa aamupäivällä, niin olen ehkä vielä unessa ja laitoin pihelimen kaukaa viisaana äänettömälle 10.30:een saakka. Niin satuin äsken olemaan hereillä sängyssä, kun puhelin yhtäkkiä piippasi. Katsoin sen näyttöä, joku soittaa. En vastannut, mutta se oli se myyja!
Siis kello kahdeksalta aamulla soittaa vieraalle ihmiselle! Ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia työvuoroja ja aikatauluja, mutta minkälainen taukki olettaa, että on ok soitella kellekään, jonka rytmejä et itse tunne aamulla kello kahdeksan?! Arght. Ei näytä nyt hyvältä ostohalujen suhteen. Pahoittelut jos kyseinen myyjä luet tämän aloituksen, mutta otapa opiksi!

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla aika urpo jos soittaa kello 8 aamulla. Olen itse kyllä siihen aikaan hereillä mutta normi arkipäivinä siihen aikaan on aamutoimet pahimmoillaan kesken enkä todellakaan ehdi alkaa jaaritella puhelimessa ennen töihin lähtöä. Voihan toki olla että tällä soittelija-myyjällä on kiireinen päivä, ei ehdi kesken työpäivän puhelimeen ja haluaa hoitaa asian ennen iltaa. Virka-aikaankaan tosin en kehtaisi kenellekään tori-myyjälle soitella, työaikana tehdään töitä eikä hoideta mitään omia kauppoja. Virastoasiat ym. erikseen mutta kyllä tuommoiset vapaa-ajan asiat hoidetaan illalla siinä 16-20 välillä jolloin suurin osa on päässyt töistä mutta ei vielä nukkumassa.

Vierailija
182/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n olisi pitänyt tehdä tämä aloitus myöhemmin tänään. Tähän aikaan täällä on vain agraariajassa edelleen eläviä aamuvirkkuja valittamassa.

Joihin siis sinä ja ap kuulutte myös. Tervetuloa joukkoon, eikö olekin kiva olla aikaisin hereillä, ehtii enemmän päivän mittaan ;)

'

Oho, onko aamuvirkuilla enemmän tunteja vuorokaudessa vai onko ne vaan keski,ääräistä tyhmempiä? Miten aikaisin herääminen vaikuttaa siihen miten paljon ehtii tehdä? Aikaisin heräävät menevät yleensä aikaisin nukkumaan, joten eivät saa illalla tehtyä ollenkaan niin paljon kuin iltavirkut.

Mitäs ne iltavirkut yömyöhään voivat tehdä :)) imuroida? Eii.. Käydä hoitamassa asioita kaupungilla? Eeii.. Viettää aikaa lasten kanssa? Eeii.. Taitavat tollottaa vaan televisiota.

Aika tyhjä elämä sulla, jos et keksi mitään muuta mahdollista tekemistä kuin siivoaminen, lasten kanssa oleilu tai asioiden hoitaminen. Ja miksei yöllä saisi imuroida? Kaikki eivät asu paperiseinäisissä kerrostaloissa.

Yö on nukkumista varten. Ja kun aamulla on herättävä töihin niin eipä sitä yöllä imuroida. No mä oon illalla jo klo 21 nukkumassa. Ja mulla on liukuva työaika, mutta tykkään mennä aikaisin töihin niin saa rauhassa tehdä töitä.

Joo tunnen tällaisia, tykkäävät mennä aikaisin duuniin...ja sitten kun muualla maailmassa ihmiset (=asiakkaat) herää, ei tarvii sitten liikaa niiden kanssa olla tekemisissä. Ja kun kello on kaksi ja kiire kovimmillaan, voikin sitten lähteä kotiin kun on ollu jo seiskalta syömässä aamupalaa toimistolla.

Olen kirjanpitäjä, joten ei tarvitse tehdä asiakkaiden kanssa töitä. Ja yritys, jossa työskentelen, ei toimi ulkomaalaisten kanssa, joten ihan sama miten muualla päin maailmaa herätään. Ja koska numerotyö vaatii keskittymistä, niin on helpompi tehdä töitä kun ei ole sitä hälinää. Ja klo 7:ään mennessä työpäiväni päättyy klo 15 ei klo 14. Aamupalan syön jo kotona, luen aamulehteä ja juon kahvia. Ja halutessani voisin tehdä osan töistäni kotona menemättä työpaikalle. Sellaisia ihmisiä pidät varmaan lusmuilijoina. Ja aika monessa työpaikassa on liukuva työaika. Mieheni on vientiyrityksessä insinöörinä. Myös hän noudattaa samaa työaikaa. Tuo viestintä kun tapahtuu nykyään sähköpostilla, ainakin mieheni yrityksessä. Ja kyllä hänellä on työpuhelin mukanaan ja tarpeen tullen siihen vastaa. Ehkä on kerran kahdessa vuodessa tarvinnut vastata, kas kun on tuo sähköposti keksitty. Ja ihan yhtä kova kiire siellä töissä aamullakin on, paperityöt kun on tehtävä ajoillaan. Ihan sama mihin vuorokauden aikana tekee. Jospa et muistelisi sitä, miten 70-80 luvulla toimittiin. Ja eikös se ole hyvä, että aamuvirkut pääsee töihin ajoissa ja iltavirkut voi sitten mennä myöhempään töihin. Ei pitäisi olla valittamista. Taidat itse olla ihminen, joka vaan valittaa mutta ei tee töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä kumpi on todennäköisempää:

1. AP on idiootti joka kerran toisensa jälkeen kirjoittaa tänne mahdollisimman tyhmiä provoja?

2. AP on idiootti joka ei tiedä että klo 8 on täysin ok soittaa koska normaali toimistoaika on 8-16... ja Ap ei myöskään tiedä että ei haittaa jos joku soittaa kun ap on nukkumassa koska puhelimeen ei ole pakko vastata ja puhelimen voi pitää äänettömällä?

xxx

Ei helkkari. Kumpi idiootti tämä ap on?

Mutta sen tiedän että ap on idiootti.

Itse vain pohdin, kuinka aikaisin aamulla on sopivaa soittaa VIIKONLOPPUISIN..? Silloinhan normaalit toimistoajat eivät päde. Toisaalta, eipä sillä väliä, koska nukkuja voi myös viikonloppuisin pitää puhelimensa äänettömällä.

Itse olet idiootti, en mä TÄRKEITÄ ihmisiä varten ala pitämään puhelintani äänettömällä, että juntit tori-myyjät eivät häiritsisi. Muiden pitää opetella niitä käytöstapoja, tai haukun noloiksi selkänsä takana. Harmittaako tämä osaa teistä?

ap

Vierailija
184/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä kumpi on todennäköisempää:

1. AP on idiootti joka kerran toisensa jälkeen kirjoittaa tänne mahdollisimman tyhmiä provoja?

2. AP on idiootti joka ei tiedä että klo 8 on täysin ok soittaa koska normaali toimistoaika on 8-16... ja Ap ei myöskään tiedä että ei haittaa jos joku soittaa kun ap on nukkumassa koska puhelimeen ei ole pakko vastata ja puhelimen voi pitää äänettömällä?

xxx

Ei helkkari. Kumpi idiootti tämä ap on?

Mutta sen tiedän että ap on idiootti.

Itse vain pohdin, kuinka aikaisin aamulla on sopivaa soittaa VIIKONLOPPUISIN..? Silloinhan normaalit toimistoajat eivät päde. Toisaalta, eipä sillä väliä, koska nukkuja voi myös viikonloppuisin pitää puhelimensa äänettömällä.

Itse olet idiootti, en mä TÄRKEITÄ ihmisiä varten ala pitämään puhelintani äänettömällä, että juntit tori-myyjät eivät häiritsisi. Muiden pitää opetella niitä käytöstapoja, tai haukun noloiksi selkänsä takana. Harmittaako tämä osaa teistä?

ap

Kiitos kommentistasi, se selvensi asioita. Nyt tiedän, että tämä AP on kategorian 1 idiootti, eli idiootti joka vain kirjoittelee tänne kerran toisensa jälkeen mahdollisimman tyhmiä provoja. Varmaan olen vähän tyhmä kun en heti asiaa tajunnut.

Vierailija
185/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP.

Olen jo pitkään luullut että minä olen maailman säälittävin ihminen. Masturboin 2 kertaa päivässä, siitä on yli vuosi kun viimeksi juttelin toisen ihmisen kanssa, ryyppään joka päivä huonoon olooni, en jaksa ottaa suihkua edes parin päivän välein, jne.

Kiitos sinulle kun osoitit että olin katastrofaalisesti väärässä. Kiitos kun osoitit että en ole läheskään maailman säälittävin, en läheskäääääääääään, Kyllä sinä olet paljon säälittävämpi. Skitsoilet tänne 13 sivua sontaa, vain koska sinulla ei ole mitään muuta tekemistä kuin vain trollailla päivät pitkät. Aikamoista.

Nyt minä uskon että minulla vielä on toivoa.

Vierailija
186/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pankissa töissä ja ulos päin saa soittaa alkaen klo 9:00, joten tämän luulisi olevan ihan sopiva mittari sille mikä aika on ok :)

Vierailija
187/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi! Mihin aikaan aloitit tämän läpän? Klo 8:09?

Vierailija
188/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi yhtään haitannut. Herään aina klo 6 vaikka kuinka myöhään menen nukkumaan. 

Sinäkö olit se myyjä?

Vierailija
189/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi yhtään haitannut. Herään aina klo 6 vaikka kuinka myöhään menen nukkumaan. 

Sinäkö olit se myyjä?

En ole myyjä, mutta mulle voi soittaa vaikka kuudesta lähtien. Kello kahdeksaan mennessä olen jo käynyt juoksulenkillä ja tehnyt kahvakuulatreeit sekä olisin työpöytäni takana toimistolla täydessä touhussa. 

Vierailija
190/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö olit se myyjä?

En ole myyjä, mutta mulle voi soittaa vaikka kuudesta lähtien. Kello kahdeksaan mennessä olen jo käynyt juoksulenkillä ja tehnyt kahvakuulatreeit sekä olisin työpöytäni takana toimistolla täydessä touhussa. 

Se ei silti mene niin, että olisi EPÄKOHTELIASTA, ellet soittaisi muille kello kymmenen JÄLKEEN, mutta se on, useille, että soitat sitä ennen. Joten kannattaisiko käyttää niitä aivojakin johonkin ja älytä tämä asia?

ap

Vierailija
191/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt turha paskan jauhaminen. Voit aina ilmoittaa, koska on paras aika tavoitella, esim. 12-14, just herännyt ja uus känni ei oo vielä päällä.

Vierailija
192/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua sen enempää lukematta,

ymmärtäisin ehkä hieman paremmin AP:ta jos olisi ollut sunnuntai aamu kyseessä, mutta perus arki maanantai...

ihan sama mitä työtä teet, itsekin kolmivuoroa, siinä puhelimessa on säädettävät äänitoiminnot ihan tarkoituksella... eli mitä sen sua nyt noin kovasti haittaa että soitti aamusta kerta olit äänettömälle laittanut.

Vierailija
193/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt turha paskan jauhaminen. Voit aina ilmoittaa, koska on paras aika tavoitella, esim. 12-14, just herännyt ja uus känni ei oo vielä päällä.

No en voi kyllä postuumisti mitään ilmoittaa pässeille!!! Voi aina haukkua heidät heidän selkänsä takana ;)

ap

Vierailija
194/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua sen enempää lukematta,

ymmärtäisin ehkä hieman paremmin AP:ta jos olisi ollut sunnuntai aamu kyseessä, mutta perus arki maanantai...

ihan sama mitä työtä teet, itsekin kolmivuoroa, siinä puhelimessa on säädettävät äänitoiminnot ihan tarkoituksella... eli mitä sen sua nyt noin kovasti haittaa että soitti aamusta kerta olit äänettömälle laittanut.

Niin, että miten se nyt haittasi, että soittaa vaikka kello kolme, jos sen huomaa ja siihen herää, ja loppuyön vituttaa ihmisen tyhmyys niin, ettei saa enää unta? Sillä saisi muille soitella kello kolmelta aamuyöllä, koska puhelimenhan saa äänettömälle????! En saanut enää unta sen pässin takia ja nukuin vajaat neljä tuntia hänen takiaan viime yönä!

ap

Vierailija
195/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n olisi pitänyt tehdä tämä aloitus myöhemmin tänään. Tähän aikaan täällä on vain agraariajassa edelleen eläviä aamuvirkkuja valittamassa.

Joihin siis sinä ja ap kuulutte myös. Tervetuloa joukkoon, eikö olekin kiva olla aikaisin hereillä, ehtii enemmän päivän mittaan ;)

'

Oho, onko aamuvirkuilla enemmän tunteja vuorokaudessa vai onko ne vaan keski,ääräistä tyhmempiä? Miten aikaisin herääminen vaikuttaa siihen miten paljon ehtii tehdä? Aikaisin heräävät menevät yleensä aikaisin nukkumaan, joten eivät saa illalla tehtyä ollenkaan niin paljon kuin iltavirkut.

Mitäs ne iltavirkut yömyöhään voivat tehdä :)) imuroida? Eii.. Käydä hoitamassa asioita kaupungilla? Eeii.. Viettää aikaa lasten kanssa? Eeii.. Taitavat tollottaa vaan televisiota.

Miksei voisi imuroida? Kyllä meillä imuroidaan usein yömyöhään tai mihin aikaan vain. Kaikki kun eivät asu kerrostalossa.  Kaupassakin voi käydä vaikka ennen klo 23 tai klo 24, jopa täällä ei-pk-seudulla.  Ihan vain esimerkkeinä omasta elämästäni.

Vierailija
196/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ole kysymys, nukun monesti huonosti ja herään tahtomattani liian aikaisin, mutta eri asia on, etten halua puhua kenenkään kanssa tuohon aikaan aamusta puhelimeen, koska kuulostaisin takuulla väsyneeltä, ja toisekseen monilla on aamulla kiire, eikä aikaa jutella ja kolmannekseen se, että joku on hereillä ei tee kello kahdeksalta aamulla soittamisesta käytöstä, jolla tekee itsestään fiksun vaikutelman kenellekään!

Eikö teille lapsina opetettu, että kavereillekaan ei soitella kello kahdeksalta aamulla?! :D

Mun äänestä ei ainakaan saa selvää jos olen just herännyt.

Mut ap, näin juuri. Vuorotyöläisille varsinkin inhottavaa. Ja työttömätkin voi olla vuorotyöläisiä ja just työttömäks jääneitä yötyöläisiä, ei sitä unirytmiä noin vain muuteta työpätkän jälkeen. Pienten lasten vanhemmilla varmasti erityisen rankkaa. Mä olen kärsinyt uniongelmista lapsesta asti, rytmi siirtyy aina eteenpäin jossain vaiheessa. Epäilen että mulla on 25h rytmi. Osalla ihmisistä on kehossa 24h rytmi, toisilla 25h rytmi. Usein en saa unta uudelleen jos joku soittaa, samoin en aina herää herätyskelloon vaikka ois useampi kello herättämässä. Jos olen liian väsynyt, saatan herätä 2-3h jälkeen.

Ärsyttää ihmistyyppi, joka kuvittelee että uniongelmat on jotain asennekysymyksiä eikä tajua paljonko kärsimystä ne aiheuttaa.

Vierailija
197/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali ihminen herää viimeistään puoli kuudelta. Aamulla.

Vierailija
198/217 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aivan varma että tämä ap on äitihullu KIVIKISSAÄITI. Aikamoinen trolli. Joskus valittaa äidistään. Nyt valittaa tori.fi myyjästä. Taitaa asua täällä.

Vierailija
199/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran sopinyt kirppisostajan kanssa, että tulee hakemaan tuotteen aamulla. Meillä oli menoa klo 10 ja ilman muuta oletin, että aamu on ennen tuota. Myyjä sitten klo 11 laittoi viestiä, että missä ollaan kun kukaan ei avaa ovea. Minulle klo 11 ei ole enää aamua viikonloppusinkaan.

Mitähän jos ryhdyttäisiin ihan suoraan puhumaan kellonajoista.

Vierailija
200/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran sopinyt kirppisostajan kanssa, että tulee hakemaan tuotteen aamulla. Meillä oli menoa klo 10 ja ilman muuta oletin, että aamu on ennen tuota. Myyjä sitten klo 11 laittoi viestiä, että missä ollaan kun kukaan ei avaa ovea. Minulle klo 11 ei ole enää aamua viikonloppusinkaan.

Mitähän jos ryhdyttäisiin ihan suoraan puhumaan kellonajoista.

Näin.

En ymmärrä aikuisia ihmisiä kenen elämä pyörii vain oman navan ympärillä ilman minkäänlaista tajua muista ihmisistä.

"Koska mun aamu on kello 8 niin kaikilla muillakin pitää olla."

"Koska mulle ei saa soittaa ennen kello kymmentä niin en periaatteesta vastaa ennen vaikka olen puhelin kädessä:"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi