Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei j*malaita. Tori.fi-myyjä soittaa aamulla kello kahdeksan!

Vierailija
29.01.2018 |

Siis eikö ihmisillä ole mitään järkeä päässä? Eiln oli tehstiviesteillä puhetta tori-myyjän kanssa, että soitellaan tänään, niin ei tarvitse viestein vain keskustella. Menin tosi myöhään nukkumaan ja hoksasin, että ei hit*to jos se myyjä soittaa aamupäivällä, niin olen ehkä vielä unessa ja laitoin pihelimen kaukaa viisaana äänettömälle 10.30:een saakka. Niin satuin äsken olemaan hereillä sängyssä, kun puhelin yhtäkkiä piippasi. Katsoin sen näyttöä, joku soittaa. En vastannut, mutta se oli se myyja!
Siis kello kahdeksalta aamulla soittaa vieraalle ihmiselle! Ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia työvuoroja ja aikatauluja, mutta minkälainen taukki olettaa, että on ok soitella kellekään, jonka rytmejä et itse tunne aamulla kello kahdeksan?! Arght. Ei näytä nyt hyvältä ostohalujen suhteen. Pahoittelut jos kyseinen myyjä luet tämän aloituksen, mutta otapa opiksi!

Kommentit (217)

Vierailija
201/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on elämän murheet...

Tietysti jostainhan se pahamieli on revittävä.

😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
202/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö ihmisillä ole mitään järkeä päässä? Eiln oli tehstiviesteillä puhetta tori-myyjän kanssa, että soitellaan tänään, niin ei tarvitse viestein vain keskustella. Menin tosi myöhään nukkumaan ja hoksasin, että ei hit*to jos se myyjä soittaa aamupäivällä, niin olen ehkä vielä unessa ja laitoin pihelimen kaukaa viisaana äänettömälle 10.30:een saakka. Niin satuin äsken olemaan hereillä sängyssä, kun puhelin yhtäkkiä piippasi. Katsoin sen näyttöä, joku soittaa. En vastannut, mutta se oli se myyja!

Siis kello kahdeksalta aamulla soittaa vieraalle ihmiselle! Ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia työvuoroja ja aikatauluja, mutta minkälainen taukki olettaa, että on ok soitella kellekään, jonka rytmejä et itse tunne aamulla kello kahdeksan?! Arght. Ei näytä nyt hyvältä ostohalujen suhteen. Pahoittelut jos kyseinen myyjä luet tämän aloituksen, mutta otapa opiksi!

Sulla ei ainakaan mitää työvuoroja ole ikinä ollutkaan stupid. 

Tämä.

Välitön ensivaikutelmani ap:sta oli myös juuri se, että hän vaikuttaa olevan elämäntapatyötön, joka ei ymmärrä alkuunkaan normaalien toimistotyöaikojen mukaan elämäänsä rytmittävän työssäkäyvän ihmisen aikakäsitystä ja mahdollisuuksia

yksityispuheluiden hoitoon työpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä kumpi on todennäköisempää:

1. AP on idiootti joka kerran toisensa jälkeen kirjoittaa tänne mahdollisimman tyhmiä provoja?

2. AP on idiootti joka ei tiedä että klo 8 on täysin ok soittaa koska normaali toimistoaika on 8-16... ja Ap ei myöskään tiedä että ei haittaa jos joku soittaa kun ap on nukkumassa koska puhelimeen ei ole pakko vastata ja puhelimen voi pitää äänettömällä?

xxx

Ei helkkari. Kumpi idiootti tämä ap on?

Mutta sen tiedän että ap on idiootti.

Itse vain pohdin, kuinka aikaisin aamulla on sopivaa soittaa VIIKONLOPPUISIN..? Silloinhan normaalit toimistoajat eivät päde. Toisaalta, eipä sillä väliä, koska nukkuja voi myös viikonloppuisin pitää puhelimensa äänettömällä.

Itse olet idiootti, en mä TÄRKEITÄ ihmisiä varten ala pitämään puhelintani äänettömällä, että juntit tori-myyjät eivät häiritsisi. Muiden pitää opetella niitä käytöstapoja, tai haukun noloiksi selkänsä takana. Harmittaako tämä osaa teistä?

ap

Älä tee kauppoja torimyyjien kanssa. Mene ihan oikeeseen kauppaan tai tilaa netistä, niin ei tarvitse vastata puhelimeen. Mitä ihmettä täällä valitat? Tai kerro se kellonaika milloin sopii soittaa! Ei voi olla näin helvetin vaikeeta.

Vierailija
204/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi yhtään haitannut. Herään aina klo 6 vaikka kuinka myöhään menen nukkumaan. 

Sinäkö olit se myyjä?

En ole myynyt mitään, mutta ostanut kyllä olen. Ja ikinä ei ole ollut ongelmia, puolin eikä toisin. Laitan tekstarin, siihen sitten voi vastata kun haluaa. Itse pidän puhelimessa äänen soittoja varten, viestit ovat äänettömällä, koska ne eivät ole kiireellisiä. Jos olen paikassa, etten voi vastata puhelimeen, niin se on äänettömällä kokonaan. Elämä on valintoja täynnä. Sulla vaan on paskat valinnat. En ymmärrä kuinka tuo puhelimen käyttö voi olla noin vaikeata aikuiselle ihmiselle.  Aikuinen ilmeisesti olet? Ja sen kellonajan voi ilmoittaa milloin on tavoitettavissa.  

Vierailija
205/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua sen enempää lukematta,

ymmärtäisin ehkä hieman paremmin AP:ta jos olisi ollut sunnuntai aamu kyseessä, mutta perus arki maanantai...

ihan sama mitä työtä teet, itsekin kolmivuoroa, siinä puhelimessa on säädettävät äänitoiminnot ihan tarkoituksella... eli mitä sen sua nyt noin kovasti haittaa että soitti aamusta kerta olit äänettömälle laittanut.

Niin, että miten se nyt haittasi, että soittaa vaikka kello kolme, jos sen huomaa ja siihen herää, ja loppuyön vituttaa ihmisen tyhmyys niin, ettei saa enää unta? Sillä saisi muille soitella kello kolmelta aamuyöllä, koska puhelimenhan saa äänettömälle????! En saanut enää unta sen pässin takia ja nukuin vajaat neljä tuntia hänen takiaan viime yönä!

ap

Käyttäisit tämänkin ajan nukkumiseen. Ei ihme, jos et saa unta kun käyt noin ylikierroksilla mitättömän asian takia. Ota siitä puhelimesta kokonaan virta pois niin ei häiritse. On sitä ennenkin ilman puhelinta selvitty. Lapsuuden kodissani ei ollut edes sitä lankapuhelinta ja hyvin tultiin toimeen. Kirjeitä läheteltiin.

Vierailija
206/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt turha paskan jauhaminen. Voit aina ilmoittaa, koska on paras aika tavoitella, esim. 12-14, just herännyt ja uus känni ei oo vielä päällä.

No en voi kyllä postuumisti mitään ilmoittaa pässeille!!! Voi aina haukkua heidät heidän selkänsä takana ;)

ap

Joko sinä olet hyvä trolli tai sitten oikeasti aavistuksen vajaa tapaus. Tiedätkö sinä mitä "postuumisti" tarkoittaa?

Vierailija
207/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. AP on idiootti joka kerran toisensa jälkeen kirjoittaa tänne mahdollisimman tyhmiä provoja?

2. AP on idiootti joka ei tiedä että klo 8 on täysin ok soittaa koska normaali toimistoaika on 8-16... ja Ap ei myöskään tiedä että ei haittaa jos joku soittaa kun ap on nukkumassa koska puhelimeen ei ole pakko vastata ja puhelimen voi pitää äänettömällä?

xxx

Itse vain pohdin, kuinka aikaisin aamulla on sopivaa soittaa VIIKONLOPPUISIN..? Silloinhan normaalit toimistoajat eivät päde. Toisaalta, eipä sillä väliä, koska nukkuja voi myös viikonloppuisin pitää puhelimensa äänettömällä.

Itse olet idiootti, en mä TÄRKEITÄ ihmisiä varten ala pitämään puhelintani äänettömällä, että juntit tori-myyjät eivät häiritsisi. Muiden pitää opetella niitä käytöstapoja, tai haukun noloiksi selkänsä takana. Harmittaako tämä osaa teistä?

ap

Tuo FB-kirppisketjun tilitys sopii juuri tähän ketjuun. AP kuulostaa henkilöltä, jolle ei kannata myydä yhtään mitään. 

Huvittavaa, että sinä puhut käytöstavoista jotain, vaikka samassa kommentissa puhut ihmisten nimittelystä. 

Suosittelen ensi kerralla kertomaan myyjälle, että milloin arvon nirpppanokalle saa soitella. 

Vierailija
208/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xxx

ap

Tuo FB-kirppisketjun tilitys sopii juuri tähän ketjuun. AP kuulostaa henkilöltä, jolle ei kannata myydä yhtään mitään. 

Huvittavaa, että sinä puhut käytöstavoista jotain, vaikka samassa kommentissa puhut ihmisten nimittelystä. 

Suosittelen ensi kerralla kertomaan myyjälle, että milloin arvon nirpppanokalle saa soitella. 

Myyjän voitto, ap:lla tuskin on oikeasti varaa maksaa sopimiaan ostoksia, kun näin välttelee myyjää ja keksii tekosyitä kaupan peruuntumiselle.

Vierailija
209/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkö sä oot ollu taas aamu seitsemästä asti jauhamassa samaa shaissea.  Ethän sä ole edes nukkumassa kahdeksalta aamulla. 

Vierailija
210/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksalta yhteiskunta pyörii jo. 😄

Vierailija
211/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Petyin jälleen ihmisiin"

Sitä tikulla silmään ketä menneitä muistelee...

Vierailija
212/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 8 arkiaamuna on ihan normaali aika soittaa. Olisit sanonut että soita myöhemmin.

Vierailija
213/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ainakaan mitää työvuoroja ole ikinä ollutkaan stupid. 

Tämä.

Välitön ensivaikutelmani ap:sta oli myös juuri se, että hän vaikuttaa olevan elämäntapatyötön, joka ei ymmärrä alkuunkaan normaalien toimistotyöaikojen mukaan elämäänsä rytmittävän työssäkäyvän ihmisen aikakäsitystä ja mahdollisuuksia

yksityispuheluiden hoitoon työpäivänä.

Voi idiootti! Kukahan se tässä ei ymmärrä toisten elämää? Oisko se aamukasilta soitteleva idiootti, joka ei ajattele yhtään keitään muita kuin itseään??! Olen sanonut jo sata kertaa, eikö se nyt vttu ala mennä perille, että ei ole epäkohteliasta soittaa vasta kymmenen jälkeen ja esim. illalla ennen 19(20), niin miksi ei tee niiiin!? Mitä epäkohteliasta siinä olisi, sanopa se, urpo! Minä todellakin kyllä käsitän, ettei jokainen elä kuten minä, ja en todellakaan ole mikään elämäntapatyötön!

ap

Vierailija
214/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua sen enempää lukematta,

ymmärtäisin ehkä hieman paremmin AP:ta jos olisi ollut sunnuntai aamu kyseessä, mutta perus arki maanantai...

ihan sama mitä työtä teet, itsekin kolmivuoroa, siinä puhelimessa on säädettävät äänitoiminnot ihan tarkoituksella... eli mitä sen sua nyt noin kovasti haittaa että soitti aamusta kerta olit äänettömälle laittanut.

Niin, että miten se nyt haittasi, että soittaa vaikka kello kolme, jos sen huomaa ja siihen herää, ja loppuyön vituttaa ihmisen tyhmyys niin, ettei saa enää unta? Sillä saisi muille soitella kello kolmelta aamuyöllä, koska puhelimenhan saa äänettömälle????! En saanut enää unta sen pässin takia ja nukuin vajaat neljä tuntia hänen takiaan viime yönä!

ap

Käyttäisit tämänkin ajan nukkumiseen. Ei ihme, jos et saa unta kun käyt noin ylikierroksilla mitättömän asian takia. Ota siitä puhelimesta kokonaan virta pois niin ei häiritse. On sitä ennenkin ilman puhelinta selvitty. Lapsuuden kodissani ei ollut edes sitä lankapuhelinta ja hyvin tultiin toimeen. Kirjeitä läheteltiin.

Milloin oikein olet syntynyt, vai miten köyhiä oikein olitte!? Heh, mulla on ollut puheliosake nimissäni jostain vuodesta -75, jolloin olin taapero. Sain sillä netottua kivat rahat it-huumassa.

ap

Vierailija
215/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xxx

ap

Myyjän voitto, ap:lla tuskin on oikeasti varaa maksaa sopimiaan ostoksia, kun näin välttelee myyjää ja keksii tekosyitä kaupan peruuntumiselle.

Eihän tämä ole mikään kauppojen peruuntumisketju, etkö osaa lukea!?

ap

Vierailija
216/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkö sä oot ollu taas aamu seitsemästä asti jauhamassa samaa shaissea.  Ethän sä ole edes nukkumassa kahdeksalta aamulla. 

Miten tätäkin voi 6 kritiikitöntä idioottia peukuttaa? Mitähän viestejä noista tän aamuisista mä olisin kirjoittanut, vtun tyhmä? En yhtäkään niistä.

ap

Vierailija
217/217 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä EPÄKOHTELIASTA olisi soittaa 10-19 välillä, sanokaas se!? Niin? No, miksi ette sitten voi soittaa silloin, kun se VARMIMMIN ei HÄIRITSE TOISIA!!!????? Ettekö oikein osaa ajatella muita, häh?!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi