Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako imettävä syödä maksaa??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana ei saanut syödä ollenkaan ja imetysaikanakin oli vielä rajoitus. Näin siis Espoossa.

Vierailija
2/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas kättärillä sanoivat, että maksaa ei saa paljoa syödä, mutta neuvolan terkka sanoi että saa syödä ihan vapaasti... =)

Eiköhän sitä A-vitamiinia maitoonkin erity, joten varmuuden vuoksi en itse ainakaan söisi maksaa kovin paljoa kerralla.

Anne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se liika a-vitamiini saattaa aiheuttaa keskenmenon tai sikiön epämuodostuman, eli eiköhän nuo vaarat ole jo ohitettu imetysvaiheessa :o)

Vierailija
4/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa asiaa olen kysynyt neuvolassa ja sanoivat, että maksaa saa vapaasti syödä joten eikuin popsimaan. Minä, maksan ystävä, nautin ainakin suuresti, kun sitä saa nyt vapaasti syödä.

nurse+yökyöpelipoika 3,5kk

Vierailija
5/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika jännä että noinkin eri tavalla neuvotaan neuvoloissa!vaikka tuskin siitä mitään haittaa lapselle on jos sitä syö useammin!

minä en ole edes maksan ystävä, mutta synnytyksen jälkeen teki todella paljon mieli maksalaatikkoa, joten kysäisin neuvolasta!

Vierailija
6/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin näyttää neuvola neuvovan erilailla. Ihan niinkuin imettämisenkin suhteen(mitä olen palstoja seuraillut ja muuten asiasta kuullut). Täytynee vaan yrittää kulkea kultaista keskitietä. Meillä neuvolassa ei esim. mitenkään kannusteta 1/2v. imettämiseen, antavat tehdä itse päätökset rokotuksista, kiinteiden aloittamisen ajankohdasta yms.Toki siis vanhemmat itse päättävät lapsensa asioista, mutta meillä jotenkin vaan todetaan, että saat vapaasti valita jne.

Hyvää sunnuntaita kaikille.

Vierailija
7/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnärillä (kättäri) että saa syödä ihan normaalisti, mutta neuvola sanoo ehdottomasti ei. Että ota tästä sitten selvää :)