Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalivalvojaiset OFFICIAL

Vierailija
28.01.2018 |

IS:n linkki ei toimi eli seuraan Iltalehden vaalivalvojaisia. Veikkauksia? Kuka voittaa ja kuka saa pataan? Minkälaisia meriselityksiä on odotettavissa?

Kommentit (542)

Vierailija
81/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha huhtasaari jäi kauas taakse 😂

Vierailija
82/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti oon surullinen Suomen tilasta, tuollainen piinkova porvari sitten saa enemmistön äänet ja halutaan toiselle kaudelle :( Mikä teitä ihmiset vaivaa?

Kansa on helposti johdateltavissa. Niinistön imagoa on pehmennetty melkoisesti. Kansa siis luulee äänestävänsä reilua ja empaattista maan isää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvä suoritus Huhtasaarelta! Onnellinen olen hänen puolestaan vaikka en häntä olekkaan kannattanut. Hyvät prosentit on kaikki saanut tähän mennessä!

Vierailija
84/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on vasemman puoleinen mies kolmosen vaalistudiossa? Vaivaa kun en saa nimeä.mieleen.

Vierailija
85/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta että tuo aktiivimalli-kokoomus-porvari-jaarittelija valittiin uudestaan

Vierailija
86/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ SAULI!

Vierailija
87/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivo elää vielä Väyrysen puolesta!

Väyrystelijä on vielä seuraavissakin vaaleissa häviämässä, ei hätää.

Vierailija
88/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti oon surullinen Suomen tilasta, tuollainen piinkova porvari sitten saa enemmistön äänet ja halutaan toiselle kaudelle :( Mikä teitä ihmiset vaivaa?

Maan ulkopoliittisena johtajana on oikeastaan ihan suotavaakin olla ’piinkova porvari’.

Eduskuntavaalit ja kuntavaalit sitten erikseen. Muistetaanpa jättää se sisäpolitiikka pois presidentinvaaleista!

Vierailija
89/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihmiset on hölmöjä. Toivottavasti, tässä nyt mitään maata kaatavaa ei kuuden vuoden aikana ehdi tapahtua.

Hölmöjä, koska sinä olet eri mieltä :'D

Vierailija
90/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura pieksi kovia nimiä!

Erittäin hieno tulos häneltä, vaikka olin ihan varma että olisi toisena

Niin ymmärsihän persu, että nämä oli vasta ennakkoäänet? Katotaan muutaman tunnin päästä, kumpi on kolmonen, jalasmökki, vai kretionisti.

ei kumpikaan, torvalds vetäisee penkan kautta ohi 10 prosenttiin kun nörtit äänestivät vaalipäivänä linux(s):in isää

Vierailija
91/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tässä. Sauli jatkaa.

Vierailija
92/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Huhtasaari on moraalinen presidentti.

Vierailija
93/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa on helposti johdateltavissa. Niinistön imagoa on pehmennetty melkoisesti. Kansa siis luulee äänestävänsä reilua ja empaattista maan isää.

ja lisää leikkauksia luvassa kokoomuksen puolesta koska olettavat tämän heidän kannatuksen kasvukseen

Vierailija
94/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari selitteli telkkariin kuinka Persut on nyt uusi normaali Suomessa. Lol, tolla äänimäärällä aika vähemmän puoleinen normaali...

Vierailija
95/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sauli! Äänestin toista ehdokasta, mutta demokratian ehdoilla mennään, joten kaikki tuki Saulille.

Vierailija
96/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Väyrynen suostunut haastateltavaksi?

Vierailija
97/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalsta taitaa olla aika huono otos Suomen kansasta. Sittenkin.

Onneksi!

Vierailija
98/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas siellä pitäisi olla, joku Kallion köyhä vegaani tai kenties turvapaikanhakija?

Vierailija
99/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ymmärsihän persu, että nämä oli vasta ennakkoäänet? Katotaan muutaman tunnin päästä, kumpi on kolmonen, jalasmökki, vai kretionisti.

Pölö-Pekka on nelonen.

Vierailija
100/542 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla oikeassa, sillä suuri osa Väyrystä äänestävistä vanhuksista eivät ole kuulleetkaan ennakkoäänestyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan