Vaalivalvojaiset OFFICIAL
IS:n linkki ei toimi eli seuraan Iltalehden vaalivalvojaisia. Veikkauksia? Kuka voittaa ja kuka saa pataan? Minkälaisia meriselityksiä on odotettavissa?
Kommentit (542)
Jippii!!! Sale menee ekalla jatkokaudelle. Siltä näyttää.
Se oli siinä :) Niinistö voitti jo ennakkoäänillä käytännössä!!
Laura mennee vielä Haaviston ohi.
Vierailija kirjoitti:
Laura pieksi kovia nimiä!
Erittäin hieno tulos häneltä, vaikka olin ihan varma että olisi toisena
Onko Laura oikea moraalinen voittaja?
YLE:n Piia Pasanen, wau! 😍 Piia muuttuu vuosien mittaan koko ajan vain kauniimmaksi.
Saatranan vatipäät taas sankoin joukoin äänestäneet tuota Jokeria. No eipähän pääse Humu-Pekkakaan toiselle kierrokselle.
...kkonen, kekkonen, kekkonen, kekkonen, kekk...
Vauvapalsta taitaa olla aika huono otos Suomen kansasta. Sittenkin.
Voi helvetti oon surullinen Suomen tilasta, tuollainen piinkova porvari sitten saa enemmistön äänet ja halutaan toiselle kaudelle :( Mikä teitä ihmiset vaivaa?
Mitkä ne Saulin ansiot on viimeiseltä 6 vuodelta?
Jos Väyrynen ei olisi ollut mukana niin Laura olisi saanut toiseksi eniten ääniä.
Kuuden vuoden päästä Huhtasaari on vakavasti otettavasti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Laura kakkosena! Torilla tavataan
No ei ihan nyt näytä siltä.
VOITTO!!!
Meidän Sauli Niinistö voittaa presidentinvaalit vuonna 2018. Meitä ei voi enää pysäyttää. Muut ehdokkaat ovat jo luovuttaneet. Suomi juhlii demokratian voittoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö 64,4%! Voi rähmä, toista kierrosta ei tule, peli on selvä :(
Ihan hyvä, säästetään 10 miljoonaa.
Saadaan silläkin rahalla lisää ramssansaa-leikityskursseja työttömille.
Hyvä Sauli. Se on sitten taas uusi kausi.
Vierailija kirjoitti:
Laura pieksi kovia nimiä!
Erittäin hieno tulos häneltä, vaikka olin ihan varma että olisi toisena
Niin ymmärsihän persu, että nämä oli vasta ennakkoäänet? Katotaan muutaman tunnin päästä, kumpi on kolmonen, jalasmökki, vai kretionisti.
Toivo elää vielä Väyrysen puolesta!
Blääh, en muista näin tylsää vaalia olleen koskaan. Toista kierrosta ei siis tule. Ei tietysti mikään yllätys, mutta silti jotenkin noloa, että ihmiset menevät tuollaisena valtavana laumana demokratiassa yhden ihmisen taakse. Eipä sillä, Niinistö selviää toimestaan jos terveys kestää.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti oon surullinen Suomen tilasta, tuollainen piinkova porvari sitten saa enemmistön äänet ja halutaan toiselle kaudelle :( Mikä teitä ihmiset vaivaa?
Häh häh hää.
Voi luoja perkele