Sheivaatteko käsikarvanne?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Epiloin käsikarvat, jolloin ei tarvitse huolehtia kovasta sängestä.
Samoin.
Sheivaan kesäisin, vaikka käsikarvat ovatkin mulla vaaleammat kuin säärikarvat. Karvat on kuitenkin pitkät ja epämiellyttävän näköiset. Ei ole ikinä sänkeä käsiin tullut.
Vierailija kirjoitti:
En. En jaksa, kun käsivarsikarvani ovat onneksi aika vaaleat. On ihan tarpeeksi rasittavaa poistaa kulma-, viiksi-, kainalo-, nänni-, navanalus-, ja säärikarvoja.
(nainen)
Naisilla ei kasva navan alla karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En jaksa, kun käsivarsikarvani ovat onneksi aika vaaleat. On ihan tarpeeksi rasittavaa poistaa kulma-, viiksi-, kainalo-, nänni-, navanalus-, ja säärikarvoja.
(nainen)
Kylläpäs kasvaa.
En sheivaa, koska en ole kokenut tarpeelliseksi. Ei myöskään kiinnosta mitä muut käsikarvoillaan tekevät, en kiinnitä niihin huomiota. Joskus tästä tuli yhden naispuolisen kaverin kanssa puhetta ja hän näytti"kamalan pitkiä käsikarvojaan", joita en kyllä ollut huomannut koskaan aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivaan joskus, aika harvoin, en tykkää sheivatun ihon enkä sängen tunteesta tai näöstä. Mieluummin vahaisin tai sokeroisin, mutta se on tosi vaikeaa tehdä itselleen käsivarsiin. Annan sitte vaan karvojen rehottaa.
Miten niin vahaaminen käsivarsista on vaikeaa? Kaikkea sitä saa kuulla. Täytyy olla kyllä aika tampio, jos sellainen on vaikeaa.
Minä ainakin tarvitsen kaksi kättä vahaamiseen. Varmaan liittyy siihen tyhmyyteen jotenkin.
Ja vielä mainostat sitä?
No aika ohimennen mainitsin. Mutta voidaan me vaikka jatkaakin aiheesta, ei mua hävetä yhtään tämä yksinkertaisuuteni. Varmaan siksi kun en tajua miten noloa se on. (:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(nainen)
Sinulla ei taida olla pään sisällä aivoja.
En todellakaan sheivaa, parempaakin tekemistä.
En sheivaa tai poista muutenkaan. Olen nainen ja käsivarsissani, ja jopa kämmenselissä ja sormissa, on tummia karvoja. Ei ole ketään vielä häirinneet.
Mutta hyi että sänkiset käsivarret. Kerran hipaisin vahingossa työkaverini käsivartta ja mietin miksi se oli niin oudon tuntuinen. Sitten tajusin et sänkihän se raapi. Nätti nuori nainen ja sänkiset, karheat käsivarret. Mieluummin karvaiset. Mutta mielipideasia toki.
En sheivaa, koska en vaan jaksa enkä halua tuhlata siihen aikaan. Joskus varhaisteininä sheivasin pari kertaa, kun joku luokkakaveri kommentoi pitkiä käsikarvojani. Mulla on vaaleat mutta pörheähköt käsivarsikarvat, ja ne on mulle itselleni paljon miellyttävämmät kuin se sänki mikä siitä silloin tuli. Ihan yhtä nainen tunnen olevani karvoineni, toki mulla on paikkoja joista ne ihan mieluusti poistan, mutten mitenkään fanaattisesti niitäkään.
Sheivaan koska koen sileät kädet mukavimmiksi. Ja ei, minulla ei tule mitään karheaa sänkeä, sillä karvoitukseni käsissä on hienoa ja pehmeää
En ajele. Käsissäni on kyllä karvaa, mutta se on hentoista ja väritöntä, minun mielestä jopa aika söpöä omalla tavallaan.
En sheivaa, mulla melko tummat käsikarvat. Pari kertaa olen kokeillut, mutta jostain syystä käsiin tulee jo päivän päästä sheivauksesta tosi karhea sänki.
Jalkakarvoista ei läheskään samanlaista sänkeä tule, vaikka säärissäkin samanlaiset tummat karvat.
Sheivaan. Ruman näköistä ja kädet on ihanan pehmeät kun ei ole karvoja :)
En sheivaa koska sänki näyttää minusta paljon pahemmalta. Kesäisin sen sijaan vaalennan käsivarsikarvat siihen tarkoitetulla vaalennusaineella, alunperin tummat pitkät karvat eivät häiritse vaaleina juuri ollenkaan. Säilyy pehmeä ja sheivausnäpytön iho, eikä tarvi oikeastaan tehdä kuin noin kerran kuussa, vie 10 min.
Sheivaan, olen mies. Haters gonna hate
Joskus sheivaan, yleensä en. Mun käsikarvat on onneksi lyhyttä ja ohutta untuvaa, joka ei juurikaan näy.
En sheivaa enää. Olin pitkään epävarma käsikarvoistani, koska karvat ovat tummia ja sheivailin niitä. Enää en oikein jaksa välittää. N30
En sheivaa vaan kesäisin epiloin ja joskus käytän karvanpoistovoidetta.