mistä vetoa niin tori-ostaja ei taaskaan tule?
Piti eilen tulla. Ei tullut.
Katson nyt kuuluuko mitään.
Huomenna on jo myöhäistä, en jaksa enää.
Kaksi ihmistä on kysellyt tuotetta myös ja tosiaan luulin että tämä eka tulee katsomaan.
Kommentit (9)
Nyt ymmärrän, miksi ainoan tori-ostokseni myyjä oli suorastaan hämmentynyt, kun saavuin paikalle 5 minuuttia ennen sovittua aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy usein näin. Haluan ostaa jotain, mutta en pääse paikalle asti sosiaalisenpelon takia. Pääsen yleensä myyjän pihalle asti autolla, mutta en uskalla tulla ulos vaan jään autoon itkemään ja tärisemään. Olen pahoillani.
Eikö tossa tapauksessa kannattais pyytää apua?
Kello käy. En laita viestiä nyt enää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy usein näin. Haluan ostaa jotain, mutta en pääse paikalle asti sosiaalisenpelon takia. Pääsen yleensä myyjän pihalle asti autolla, mutta en uskalla tulla ulos vaan jään autoon itkemään ja tärisemään. Olen pahoillani.
No miksi sitten edes ostat mitään jos tiedät ettet pysty sitä noutamaan? Hae apua ja hoida itsesi kuntoon ensin. Ei sosiaalisten tilanteiden pelko ole oikeutus tehdä jatkuvia ohareita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko käyttää huuto.netiä?
Kyllä. Tosin muistin nyt ehkä väärin.
Kyse on fb-kirppiksestä mutta silti tässä odotellaan.
Pari oharia aluksi kattelin ja sitten riitti. Nyt myyn sille joka hakee ekana. Joskus saattaa olla useampikin tulossa hakemaan, mutta kun tuote on myyty niin laita muille vain viestiä, että meni jo. Joskus tulee hirveää itkua ja raivoamista, mutta semmosta se on.
Mullekin luvattiin eräs tuote, tarjouduin hakemaan - olin myöhään liikkeellä ja yritin viestiä myyjälle että menee ainakin ilta kymmeneen. Ei vastausta. Myöhemmin laitoin, etten kehtaa enää niin myöhään tulla - ei vastausta kuin vasta seuraavana päivänä "ok".
No, sovin uuden ajan ja menin kotiovellekin asti :D ei ketään kotona!! Tuossa vaiheessa luovutin. Pitäköön tunkkinsa.
Miksi myydä, jos ei ole valmis sitoutumaan kauppoihin?