Poikaystävä vaan itkee
Sen piti viedä koira piikille viikko sitten ja edelleen itkee ja kaipaa lohdutusta. Miten kauan tätä pitää kestää? Ei onneks asuta yhdessä, mutta ei ole kiva kun nähdessämme suree vaan.
Kommentit (19)
Voimia, kärsit varmasti ihan kamalasti!!1 :((
Kolme kaveria olen joutunut viemään piikille eikä se seuraava kerta ole yhtään helpompi.
Anna hänen surra. Voi olla todella raskasta luopua rakkaasta lemmikistä. Lemmikkeihin kiintyy usein todella lujasti.
Nyt voit tukea ja olla tahdikas poikaystävää kohtaan.
Aikaa menee. Hyvä koira on tärkeämpi kuin huono sukulainen. Suhtautumisesi on ääliömäinen.
Vierailija kirjoitti:
Aikaa menee. Hyvä koira on tärkeämpi kuin huono sukulainen. Suhtautumisesi on ääliömäinen.
Niin, tai jopa huono tyttöystävä.
Jätä se itkupillivauva. Miten se ikinä pärjää oikeassa maailmassa, ei ei ei.
Tsemppiä poikaystävällesi. Mun poikaystävä ei ole kovin kiintynyt lemmikkeihin eikä aina ymmärrä, jos suren menetetyn lemmikin perään ja olen aivan rikki. Silti hän yrittää parhaansa, on tukena ja lohduttaa. Lähes kaksi vuotta sitten rakas lemmikkikanini sairastui ja meni muutamassa päivässä huonoon kuntoon, jonka takia tein päätöksen, että lemmikkin on parempi päästä päiviltä. Poikaystäväni tuli kanssani eläinlääkäriin. Minua ahdisti siellä todella paljon enkä pystynyt olemaan siellä, kun kani nukutettiin. Poikaystäväni oli todella tyyni. Hän oli kanini vierellä loppuun asti. Kävimme yhdessä hautaamassa sen. Olin monta viikkoa itkuinen, josta hän oli hämillään. Vaikka hän ei oikein ymmärrä kiintymystäni lemmikkeihin, niin olen kiitollinen, että hän on tukenani. Hänellä itsellään on ollut vain yksi lemmikki, kissa, elämänsä aikana ja tämä kissa voi edelleen hyvin. Mulla on ollut monia lemmikkejä ja olen aina murehtinut niiden kuolemaa, oli kyseessä sitten vaikka hamsteri tai koira. Tämä kani oli minulla 11 vuotta. Vanhempieni 13-vuotias koira alkaa olla lähellä loppua ja vaikka olen valmistautunut koiran kuolemaan jo pidemmän aikaa, niin tiedän siitä luopumisen ottavan koville... Anna poikaystävällesi aikaa toipua äläkä ole itsekäs.
Voi sua raukkaa. Sulla on varmaan elämä pilalla, kun poikaystävä ei ole viikkoon keskittynyt vain sinuun ja ainoastaan sinuun. Suosittelen vaihtamaan poikaystäväsi kokovartalopeiliin. Saat mieleistä seuraa.
Vasa111 kirjoitti:
Kolme kaveria olen joutunut viemään piikille eikä se seuraava kerta ole yhtään helpompi.
Mullakin pari "kaveria" joista haluaisin eroon minne veit ne piikille?
Vai käytitkö lemmikistä nimitystä kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se itkupillivauva. Miten se ikinä pärjää oikeassa maailmassa, ei ei ei.
Varmaan ihan hyvin kun itkee pahan olonsa pois eikä pura sitä vaikka väkivallalla, kuten täällä on usein tapana.
Vasa111 kirjoitti:
With friends like these, who needs enemies? :D
Toivottavasti en oo se sun seuraava kaveris...
Aika nyhvö. Tosimies ampuu itte koiransa.
Mieti että jonain päivänä sen vanhemmat kuolee. Ai kamala sitä itkemistä sit, se voi kestää loppuiän.
Noh itse vein koiran piikille 5 vuotta sitten ja edelleen näen asiasta painajaisia ja asian ajattelu ahdistaa. Eiköhän tuo pahin itkeminen lopu pian, mutta asia voi olla mielessä ja vaikuttaa elämään vielä pitkään
Vasa111 kirjoitti:
Jaa, mun kavereita ei tarvi viedä piikille, ne piikittää ihan itse, ja kerta kerralta se sujuu helpommin.
On sulla nyt kestämistä.