Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä vaan itkee

Vierailija
28.01.2018 |

Sen piti viedä koira piikille viikko sitten ja edelleen itkee ja kaipaa lohdutusta. Miten kauan tätä pitää kestää? Ei onneks asuta yhdessä, mutta ei ole kiva kun nähdessämme suree vaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla nyt kestämistä.

Vierailija
2/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, kärsit varmasti ihan kamalasti!!1 :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas oikeen huono provo

Vierailija
4/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kaveria olen joutunut viemään piikille eikä se seuraava kerta  ole yhtään helpompi.

Vierailija
5/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen surra. Voi olla todella raskasta luopua rakkaasta lemmikistä. Lemmikkeihin kiintyy usein todella lujasti.

Nyt voit tukea ja olla tahdikas poikaystävää kohtaan.

Vierailija
6/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy

Vierailija
7/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa menee. Hyvä koira on tärkeämpi kuin huono sukulainen. Suhtautumisesi on ääliömäinen.

Vierailija
8/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa menee. Hyvä koira on tärkeämpi kuin huono sukulainen. Suhtautumisesi on ääliömäinen.

Niin, tai jopa huono tyttöystävä.

Vierailija
10/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se itkupillivauva. Miten se ikinä pärjää oikeassa maailmassa, ei ei ei.

Vierailija
11/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä poikaystävällesi. Mun poikaystävä ei ole kovin kiintynyt lemmikkeihin eikä aina ymmärrä, jos suren menetetyn lemmikin perään ja olen aivan rikki. Silti hän yrittää parhaansa, on tukena ja lohduttaa. Lähes kaksi vuotta sitten rakas lemmikkikanini sairastui ja meni muutamassa päivässä huonoon kuntoon, jonka takia tein päätöksen, että lemmikkin on parempi päästä päiviltä. Poikaystäväni tuli kanssani eläinlääkäriin. Minua ahdisti siellä todella paljon enkä pystynyt olemaan siellä, kun kani nukutettiin. Poikaystäväni oli todella tyyni. Hän oli kanini vierellä loppuun asti. Kävimme yhdessä hautaamassa sen. Olin monta viikkoa itkuinen, josta hän oli hämillään. Vaikka hän ei oikein ymmärrä kiintymystäni lemmikkeihin, niin olen kiitollinen, että hän on tukenani. Hänellä itsellään on ollut vain yksi lemmikki, kissa, elämänsä aikana ja tämä kissa voi edelleen hyvin. Mulla on ollut monia lemmikkejä ja olen aina murehtinut niiden kuolemaa, oli kyseessä sitten vaikka hamsteri tai koira. Tämä kani oli minulla 11 vuotta. Vanhempieni 13-vuotias koira alkaa olla lähellä loppua ja vaikka olen valmistautunut koiran kuolemaan jo pidemmän aikaa, niin tiedän siitä luopumisen ottavan koville... Anna poikaystävällesi aikaa toipua äläkä ole itsekäs.

Vierailija
12/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raukkaa. Sulla on varmaan elämä pilalla, kun poikaystävä ei ole viikkoon keskittynyt vain sinuun ja ainoastaan sinuun. Suosittelen vaihtamaan poikaystäväsi kokovartalopeiliin. Saat mieleistä seuraa.

Vierailija
13/19 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasa111 kirjoitti:

Kolme kaveria olen joutunut viemään piikille eikä se seuraava kerta  ole yhtään helpompi.

Mullakin pari "kaveria" joista haluaisin eroon minne veit ne piikille?

Vai käytitkö lemmikistä nimitystä kaveri?

Vierailija
14/19 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se itkupillivauva. Miten se ikinä pärjää oikeassa maailmassa, ei ei ei.

Varmaan ihan hyvin kun itkee pahan olonsa pois eikä pura sitä vaikka väkivallalla, kuten täällä on usein tapana.

Vierailija
15/19 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasa111 kirjoitti:

With friends like these, who needs enemies? :D

Toivottavasti en oo se sun seuraava kaveris...

Vierailija
16/19 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nyhvö. Tosimies ampuu itte koiransa.

Vierailija
17/19 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että jonain päivänä sen vanhemmat kuolee. Ai kamala sitä itkemistä sit, se voi kestää loppuiän.

Vierailija
18/19 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse vein koiran piikille 5 vuotta sitten ja edelleen näen asiasta painajaisia ja asian ajattelu ahdistaa. Eiköhän tuo pahin itkeminen lopu pian, mutta asia voi olla mielessä ja vaikuttaa elämään vielä pitkään

Vierailija
19/19 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasa111 kirjoitti:

Jaa, mun kavereita ei tarvi viedä piikille, ne piikittää ihan itse, ja kerta kerralta se sujuu helpommin.