Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu että kaverini saa niin monet miehet ihastumaan itseensä?

Vierailija
28.01.2018 |

Hän on ihan tavallisen näköinen (suloinen toki), kiltti ja hymyilevä, ei mikään tyrkky tai ei pukeudu paljastavasti, eikä suurimmaksi osaksi edes meikkaa..on pitkä ja hoikka.

Silti AINA meidän ystävyyden aikana olen tiennyt samaan aikaan monta miestä jotka on olleet ihan lääpällään häneen. Mistä se johtuu? Miksi niin moni ihastuu häneen?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiin vetoaa luonnonkaunis terveen näköinen nainen. Niin se vain on.

Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkään hoikkuus eli oikeasti laihuus ei ole terveen näköistä eikä siihen pääse elämällä terveellisesti.

Toisekseen ne värjätty hiuksiset eli mahdollisimman tummaksi tai vaaleaksi hiuksensa värjänneet ja tummasti meikanneet naiset on ne joihin miehet on lätkässä.

Luonnollisen näköinen normaalikokoinen (ei millään tavalla lihava!) nainen on näkymätön.

Kaikki hoikat/laihat eivät elä terveellisesti, mutta monet kyllä elävät. Hoikka on aivan normaali vartalomalli myöskin, toisille luontaisempi kuin toisille. Meitä on moneksi.

Vierailija
82/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa tutkimuksessa/kyselyssä ei välttämättä ollut niinkään kyse luonnollisuudesta, vaan kasvojen muodosta jne. ,mutta joka tapauksessa todellakin tuo "naisten ihanne" oli mun mielestä todella kaunis, jopa maagisen kaunis ja "miesten ihanne" ei niin erityisesti. Olen nainen. Mitä mieltä muut olette noista linkin kuvista?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että arvioit kaverisi ulkonäön väärin. Miesten naismaku on aivan eri kuin naisten. Tuo "suloinen" kuulostaa nuoren ja söpön näköiseltä, eli täydellinen miesten makuun.

No enpä tiedä. Joku kauneusalan yritys teetti tästä tutkimuksen ja minusta kyllä tuo naisten ihannenainen näyttää luonnollisemmalta. Miesten ihannenainen taas on juurikin se feikkiblondi.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2521921/Picture-shows-ideal-f…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen samanlainen, meikkaan vähän (en oikeastaan ollenkaan), olen kaikille kiltti ja ystävällinen, en kiroile, en juuri ryyppääkään, reilu, en pukeudu mitenkään paljastavasti. Ihmettelen itsekin miksi yöelämässä ja muualla on miehiä ympärillä. Moni mun kaveri on kauniimpi, laitetumpi, näyttävämpi. Kaikki seurustelusuhteet ovat johtaneet kosintaan.

Siis montako kertaa olet ollut naimisissa, jos kaikki seurustelusuhteet ovat johtaneet kosintaan? Vain yksi seurustelusuhde? Vai oletko montakin kertaa kieltäytynyt kosinnasta?

5 kosintaa (tämän lisäksi yksi läpällä esitetty), 3 kihlausta, 2 kieltäytymistä, 1 avioliitto. Ikää 35 v. Ja siis 5 ERI miestä.

Vierailija
84/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi hänestä selittää sen.

Vierailija
85/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kehuskelette 'minä olen juuri tuonkaltainen nainen' , taitaa olla näin vain kuvitelmissanne. Kuten joku esitti niin nainen joka on miesten suosiossa ei edes tiedosta asiaa ja se tekee naisesta magneetin. Itseään jonain miesunelmana pitävä on turn off ainakin näin miesnäkökulmasta katottuna.

M 43

Minä juuri vastasin noin ja kerroin myös, että ystäväni ovat näyttävämpiä. En pidä itseäni magneettina, enemmänkin ihmettelen. Jotain en ymmärrä. Moni mies luonnehtii sanalla ”mukava”.

Vierailija
86/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kehuskelette 'minä olen juuri tuonkaltainen nainen' , taitaa olla näin vain kuvitelmissanne. Kuten joku esitti niin nainen joka on miesten suosiossa ei edes tiedosta asiaa ja se tekee naisesta magneetin. Itseään jonain miesunelmana pitävä on turn off ainakin näin miesnäkökulmasta katottuna.

M 43

Minä juuri vastasin noin ja kerroin myös, että ystäväni ovat näyttävämpiä. En pidä itseäni magneettina, enemmänkin ihmettelen. Jotain en ymmärrä. Moni mies luonnehtii sanalla ”mukava”.

Ja lisään vielä, että kun huomaan miesten katselevan niin eka ajatus on, että onko poskella räkää, hampaiden välissä pinaattia vai kengän pohjassa vessapaperia.

Vierailija
87/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet muuten oikeasti viehättyvät jo ihan siitä, että nainen on helposti lähestyttävä. Olen itse naisista kiinnostunut transmies, mutta nuorempana ennen kuin uskalsin tulla kaapista sain monesti havaita lähettäneeni kai jotain heteronainen -signaaleja, kun jouduin torjumaan useitakin aloitteita, vaikken koskaan ole meikannut tai mielestäni näyttänyt erityisen nätiltäkään naisena. Pelkästään kaveeraaminen voi olla vaikeaa, kun osa miehistä kiinnostuu jos on yhteisiä mielenkiinnonkohteita, puhuminen luonnistuu jne.

Suhtautuminen muuttui täysin erilaiseksi, kun ääneni on matala ja pystyn kasvattamaan partaa - ei siis huonossa mielessä, nyt kaverisuhteiden solmiminenkin onnistuu järkevämmin kun ei tarvitse arvailla tulkitaanko tavallinen kohtelias käytös flirttailuksi.

Vierailija
88/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuossa tutkimuksessa/kyselyssä ei välttämättä ollut niinkään kyse luonnollisuudesta, vaan kasvojen muodosta jne. ,mutta joka tapauksessa todellakin tuo "naisten ihanne" oli mun mielestä todella kaunis, jopa maagisen kaunis ja "miesten ihanne" ei niin erityisesti. Olen nainen. Mitä mieltä muut olette noista linkin kuvista?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että arvioit kaverisi ulkonäön väärin. Miesten naismaku on aivan eri kuin naisten. Tuo "suloinen" kuulostaa nuoren ja söpön näköiseltä, eli täydellinen miesten makuun.

No enpä tiedä. Joku kauneusalan yritys teetti tästä tutkimuksen ja minusta kyllä tuo naisten ihannenainen näyttää luonnollisemmalta. Miesten ihannenainen taas on juurikin se feikkiblondi.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2521921/Picture-shows-ideal-f…

Miehillä  aika lailla suttuisempi ihanne nainen, joka ei ole välttämättä oikeasti kaunis lainkaan - ilman meikkiä siis. Baarit ja yöelämä (ehkä myös po*no) tulevat rekonstruoidusta naisen kuvasta mieleen: kokenut kehäkettu, joka hallitsee seksin salat ja tekniikat, kuvan nainen on myös kasvoistaan hieman turpea, mikä antaa vaikutelman siitä, ettei nainen sylje lasiin. Tukka on näkyvästi värjätty, juurikasvu näkyvissä, myös tumma ja vahva meikki silmissä. In a word: slutty. Suomalainen vastine: Panu-tyttö, esim. Jenni Ahola.

Naisilla ihanteena luonnollisempi nainen: tumma kiiltävä tukka (vs. miesten suosima vetyperoksidilla turmeltu takkuinen kuontalo), ei vahvaa silmämeikkiä, hillitysti väriä ripsissä ja luomilla, kuulas iho ja huulipunaa. Kuvan nainen huomattavasti sirompi kuin miesten ihannenaista kuvaava domina. Ei koruja, ilme viaton eikä laskelmoiva tai vaaniva kuten toisessa kuvassa. Selkeästi kauniimpi ja klassisempi, josta saisi runsaalla meikillä ja huulitäytteillä sen suttuisen miesten ihannoiman dominan. In a word: classy. Joku nuori intialainen malli voisi ehkäpä näyttää kuvan naiselta, tosin myös Amal Clooney tuli jostain syystä mieleen.

Vierailija
89/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 43

No enpä tiedä. Kyseessähän oli pelkästään se, että saa miehen ihastumaan ja se tuntuu käyvän suht helposti. Ei tarvitse olla muuta kuin suht täyspäinen, normaalivartaloinen ja kasvoinen ja jutella iloisesti mukavia. Vaikeusastetta tulee sitten lisää jos haluaa saada miehen sitoutumaan suhteeseen. Omassa tapauksessa kävi jopa niin , että mieheni oli se joka halusi suhdetta viedä eteenpäin ja päästä naimisiin mahdollisimman pian. Tämänhän pitäisi tasoteorioitten mukaan olla mahdotonta koska itse olen tarvis ja mies pitkä, tumma ja komea.

Vierailija
90/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuuko miehet tosi helposti?Tuntuu ettei siihen hirveesti vaadita 😂

Vierailija
91/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on "se jokin", "je ne sais quoi". Ei liity ulkonäköön vaan synnynnäiseen karismaan, vetovoimaan, eikä sitä voi harjoitella.

Todennäköisesti ystäväsi on sinut naisellisuutensa kanssa, ja miehet vaistoavat sen. Tiedostamaton ominaisuus ja siksi hyvin viehättävä.

Tämä on muuten virhekäsitys. Karismaa voi oppia, ja oppii. Samaa mieltä olen siitä, että se on se joka tässä merkitsee. Kyky saada muut haluamaan seuraasi pelkällä kehonkielellä.

Vierailija
92/92 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuuko miehet tosi helposti?Tuntuu ettei siihen hirveesti vaadita 😂

Minä ainakin ihastun. Pelkkä kuvakin saattaa riittää. Jos nätti nainen hymyilee minulle, niin se on menoa. Jos taas jutellaankin ja nainen flirttaa, niin olen ihan lääpälläni. Toisaalta näitä ihastuksia tulee ja menee jatkuvasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan