Mistä se johtuu että kaverini saa niin monet miehet ihastumaan itseensä?
Hän on ihan tavallisen näköinen (suloinen toki), kiltti ja hymyilevä, ei mikään tyrkky tai ei pukeudu paljastavasti, eikä suurimmaksi osaksi edes meikkaa..on pitkä ja hoikka.
Silti AINA meidän ystävyyden aikana olen tiennyt samaan aikaan monta miestä jotka on olleet ihan lääpällään häneen. Mistä se johtuu? Miksi niin moni ihastuu häneen?
Kommentit (92)
Todennäköisesti miesten mielestä ystäväsi on kaunis. Mieheni naisihanteet eivät mielestäni ole erityisen kauniita. Omasta mielestäni en ole kaunis, mutta mieheni mielestä kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiin vetoaa luonnonkaunis terveen näköinen nainen. Niin se vain on.
Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkään hoikkuus eli oikeasti laihuus ei ole terveen näköistä eikä siihen pääse elämällä terveellisesti.
Toisekseen ne värjätty hiuksiset eli mahdollisimman tummaksi tai vaaleaksi hiuksensa värjänneet ja tummasti meikanneet naiset on ne joihin miehet on lätkässä.
Luonnollisen näköinen normaalikokoinen (ei millään tavalla lihava!) nainen on näkymätön.
Luonnollinen, hyvistä elintavoista johtuva hoikkuus nimenomaan on tervettä. Siis sellainen jossa henkilö urheilee sekä syö tarpeeksi ja monipuolisesti, eikä mässäile herkuilla. Tuollaiset ihmiset usein suorastaan hehkuvat hyvää oloa.
Liika laihduttaminen ja itsensä riuduttaminen taas ei ole tervettä mutta se näkyy helposti myös ihon ja hiusten kunnossa sekä väsähtäneessä olemuksessa, eikä enää näytä terveeltä, kuten ei ylipainokaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että arvioit kaverisi ulkonäön väärin. Miesten naismaku on aivan eri kuin naisten. Tuo "suloinen" kuulostaa nuoren ja söpön näköiseltä, eli täydellinen miesten makuun.
No enpä tiedä. Joku kauneusalan yritys teetti tästä tutkimuksen ja minusta kyllä tuo naisten ihannenainen näyttää luonnollisemmalta. Miesten ihannenainen taas on juurikin se feikkiblondi.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2521921/Picture-shows-ideal-f…
tunnistan itsessäni piirteitä jotka yrittävät alkuun miellyttää ja yritän olla justiinsa sellainen kun mies toivoo minun olevan. Paha vika, koska pidemmän päälle parisuhteet ei ole kestäneet koska en olekkaan ollut sellainen.
Ja miehet ihastuvat minuun helposti, miksi eivät ihastuisi, olenhan ihan nätti ja justiinsa heidän mieleen.
Nykyään pitkässä suhteessa ja naimisissakin jo elämäni rakkauden kanssa jonka kanssa sain olla oma itseni ja rakasti minussa juuri sitä
Mun kaveri saa aina itseäni paljon enemmän huomiota, kun olemme jossain. Hän on melko äänekäs, hymyilevä ja huomiota herättävä. Hän on myös hyvin itsevarma. Hänellä on melko tyrkky pukeutumistyyli, paljon hiuslisäkkeitä, tekoripsiä ja kynsiä. Ylipainoa löytyy, muttei se tunnu ketään haittaavan. Itse olen hieman ujompi ja huomaamattomampi, joten jään väkisinkin tuon kaverini varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tulkitsee ystävällisyyden kiinnostuksena, ja ihastuu. Luulee että on mahdollisuus saada tyttöystävä tai seksiä. Ei tarvitse edes hymyillä, jos juttelee miesten kanssa ja kuuntelee heidän huoliaan. Ja kas - kohta on monta kiusallista tilannetta edessä, kun pitää torjua niitä lääpällään olevia ukkoja.
Tää on kyllä niin totta. Ihan tavallinen perusystävällisyys jo riittää. Ja jos vielä on aurinkoinen ja hymyilevä perusluonne, niin kaikki miehet ovat kumossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että arvioit kaverisi ulkonäön väärin. Miesten naismaku on aivan eri kuin naisten. Tuo "suloinen" kuulostaa nuoren ja söpön näköiseltä, eli täydellinen miesten makuun.
No enpä tiedä. Joku kauneusalan yritys teetti tästä tutkimuksen ja minusta kyllä tuo naisten ihannenainen näyttää luonnollisemmalta. Miesten ihannenainen taas on juurikin se feikkiblondi.
Hirveän näköinen tuo feikkiblondi. Tuota Scarlett Johanssonia naisten suosikkina en taas ymmärrä, sehän on kaikkien miesten suosikki nimenomaan. Mielestäni myös nuo esimerkit miesten suosikeista ovat juuri naisten suosikkeja olleet enemmän? Kummallinen artikkeli, mutta mitäpä muuta brittien iltapaskalta voi odottaa.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Suloinen, hymyilevä, kiltti, pitkä ja hoikka. Mitäs tuossa vielä muka tarvittaisiin?
Lyhyt nainen on haluttavampi kuin pitkä, mutta muuten olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri saa aina itseäni paljon enemmän huomiota, kun olemme jossain. Hän on melko äänekäs, hymyilevä ja huomiota herättävä. Hän on myös hyvin itsevarma. Hänellä on melko tyrkky pukeutumistyyli, paljon hiuslisäkkeitä, tekoripsiä ja kynsiä. Ylipainoa löytyy, muttei se tunnu ketään haittaavan. Itse olen hieman ujompi ja huomaamattomampi, joten jään väkisinkin tuon kaverini varjoon.
No tuo nyt voi johtua ylipäänsä siitä, että hän tyrkyttää itseään muille. Jos menee miehenä naisporukkaan ja joku nainen selvästi tyrkyttää itseään ja muut käyttäytyvät neutraalisti, niin moni mies saattaa ajatella, että pitää tyytyä tähän naiseen tai jää kokonaan ilman, koska harva viitsii pokata miestä kaverinsa nenän edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on tuollaista palapelin kasaamista. Ihminen on vähän monimutkaisempi kuin tuo tutkimus olettaa. Itse en pidä kumpaakaan kuvan naisista kauniina.
Itse olen mies ja olen aika paljon yökerhoissa ja muissa vastaavissa pyörinyt. Ne klassisen kauniit naiset, joita naiset pitävät kauineimpina eivät ole niin suosittuja kuin vähän persoonallisemman näköiset tyttömäiset naiset, jotka hymyilevät paljon. Naista on helpompi lähestyä ja hän on hellyyttävämpi jos hän on ennemmin söpö kuin kaunis. Kannattaa huomata, että kauneus, söpöys ja seksikkyys eivät ole synonyymeja ja miehet kiinnostuvat nimenomaan söpöistä ja seksikkäistä naisista.
minkälaiset miehet kirjoitti:
Minkälaisia ne ihastuneet miehet ovat? Komeita, tummia, pitkiä, hyväluonteisia? Vai jotain ihan muuta. Jos hän on nuori, hoikka ja hymyilevä se kiinnittää huomion - jotkut miehet hakevat sellaista. Myöhemmin tajuavat luonteen
Mitä tässä olen seurannut niin ihan 17-50v miehiä, komeita ja vähemmän komeita, rikkaita ja köyhiä, julkkiksia ja taviksia. Ja kiitos kaiklle keskustelusta oli ihan avartavia kommentteja! Ap
On pari tuttua, jotka vetää itseensä kontakteja ihan ihmeellisistä paikoista. Aina on joku duunissa kuin duunissa ihastunut heihin, joku laittanut viestiä tai muilla tavoin kiinnostunut. Minusta heitä yhdistää se, että ovat aika kokeneita ja varmoja miesten kanssa. Siis heidän olemuksensa on ryhdikäs ja osaavat nauraa ja heittää heti jotain nokkelaa flirttiä. Muilta osin aivan tavallisen näköisiä naisia.
Itse olen se kiltti ja hoikka ja sanon vaan, että hohhoijaa, ei todellakaan johdu _siitä_ :D
]No ei ole pelkkä hoikkuus. Olen normaalipainon ylärajoilla ollessani ollut mies magneetti, vaikka olen niin rajoittunut, etten flirttiin kykene. Myös nyt lähes 20 kg ylipainoisena ja keski- iässä huomaan toisinaan ihan tuntemattomien miesten käytöksessä sen, että jollain tavalla olen säväyttänyt.
Rintava ja persevä olen, mutta en usko yksin sen olevan syy. Annan kaikille.
En oo edes hymyilevä.
Täälä myös ystäväsi kohtalotoveri. Mä en myöskään ymmärrä mitä miehet näkevät minussa. Olen lyhyt, pyöreäkasvoinen ja isosilmäinen ja normaalin painon rajoissa oleva nainen ja monet ystävät ovat sanoneet kuinka miehet tuijottavat minua. Ja kyllä olen sen itsekkin huomannut mikä on tosi vaivaannuttavaa. Töissäkin työkaverit joskus sanovat kuinka miespuoliset kollegat tuijottavat salaa.
Vierailija kirjoitti:
Täälä myös ystäväsi kohtalotoveri. Mä en myöskään ymmärrä mitä miehet näkevät minussa. Olen lyhyt, pyöreäkasvoinen ja isosilmäinen ja normaalin painon rajoissa oleva nainen ja monet ystävät ovat sanoneet kuinka miehet tuijottavat minua. Ja kyllä olen sen itsekkin huomannut mikä on tosi vaivaannuttavaa. Töissäkin työkaverit joskus sanovat kuinka miespuoliset kollegat tuijottavat salaa.
Oletko hobitti?Kasvaako varpaissasi karvaa?
Yleensä johtuu yksinkertaisesti tuollainen siitä, että nainen on helposti lähestyttävä ja kivan näköinen samaan aikaan. Tuppisuut ja ulkoiselta olemukseltaan torjuvanoloiset ovat ihan täysin No Thanks-kategoriaa, sellaista mitä mies kohtaa tarpeeksi muutenkin - lisää ei tarvitse.
Te, jotka kehuskelette 'minä olen juuri tuonkaltainen nainen' , taitaa olla näin vain kuvitelmissanne. Kuten joku esitti niin nainen joka on miesten suosiossa ei edes tiedosta asiaa ja se tekee naisesta magneetin. Itseään jonain miesunelmana pitävä on turn off ainakin näin miesnäkökulmasta katottuna.
M 43
Suloinen, hymyilevä, kiltti, pitkä ja hoikka. Mitäs tuossa vielä muka tarvittaisiin?