Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalinen persoonallisuuskartta (pieni kysely)

Vierailija
28.01.2018 |

Mietiskelin omaa luonnetta kesätyöhakua tehdessä, ja tajusin että tämähän antaa aika helvatin kattavan kuvan ihmisen persoonasta. Ehkä paremman kuin sellainen, joka kysyy vain henkilön omista luonteenpiirteistä. Tästä selviää paitsi oma luonteesi, myös arvostuksenkohteesi. Olisi hauska nähdä, mitä muut sanovat näihin kysymyksiin.

1. Ketkä ärsyyntyvät sinuun? (luonteenpiirteet)
2. Ketkä pitävät sinusta?
3. Keistä pidät itse?
4. Ketkä ärsyttävät sinua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietiskelin omaa luonnetta kesätyöhakua tehdessä, ja tajusin että tämähän antaa aika helvatin kattavan kuvan ihmisen persoonasta. Ehkä paremman kuin sellainen, joka kysyy vain henkilön omista luonteenpiirteistä. Tästä selviää paitsi oma luonteesi, myös arvostuksenkohteesi. Olisi hauska nähdä, mitä muut sanovat näihin kysymyksiin.

3. Keistä pidät itse?

1. Ex-mies, teini-ikäiset lapseni. Ärsyyntyvät, jos olen ehdoton enkä jousta.

2. Kaikki muut, paitsi ex-mies. Olen töissäkin aika pidetty. Kai siksi, että olen aito, enkä feikkaa, ja kohtelen kaikkia kunnioittavasti.

3. Yleensä kaikista ihmisistä. Mieleen ei tule ketään, josta en pitäisi. Dominoivuudesta en pidä.

4. Omat teinit, kun samoista asioista pitää huomauttaa miljoona kertaa, ja odotetaan, että joku muu hoitaa hommat.

Eli mitä minun pitää näistä vastauksista oppia?

N49

Vierailija
2/2 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheliaat, räväkät ja itseriittoiset.

Jaa, mies ja lapset ainakin. Kai.

3. Keistä pidät itse?

Lempeistä ja rauhallisista ihmisistä. Sellaisista, jotka ei napise joka asiasta.

Sellaiset minä sitä ja minä tätä -tyypit. Mustavalkoiset, määräilevät ja vittumaiset tyypit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan