Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu että kaverini saa niin monet miehet ihastumaan itseensä?

Vierailija
28.01.2018 |

Hän on ihan tavallisen näköinen (suloinen toki), kiltti ja hymyilevä, ei mikään tyrkky tai ei pukeudu paljastavasti, eikä suurimmaksi osaksi edes meikkaa..on pitkä ja hoikka.

Silti AINA meidän ystävyyden aikana olen tiennyt samaan aikaan monta miestä jotka on olleet ihan lääpällään häneen. Mistä se johtuu? Miksi niin moni ihastuu häneen?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkään hoikkuus eli oikeasti laihuus ei ole terveen näköistä eikä siihen pääse elämällä terveellisesti.

Hoikkuus on ihan tervettä ja on eri asia kuin laihuus. Hoikka on sellainen, jolla ei ole yhtään liikaa, mutta ei myöskään alipainoa. Hoikkana pysyy syömällä sen minkä kuluttaa.

Vierailija
42/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on jokin tuollainen tekijä kuin ap:n kaverilla, vaikka en keksikään, mikä se voi olla, koska en mielestäni ole mikään seksisymboli. Olen hoikka, pienirintainen ja normaalipituinen (168), ja piirteeni ovat keskiverrot: isohko nenä lähinnä on minusta miinus. Ainoa, millä erotun massasta, on selvästi suomalaista tummempi tukka, kulmat, silmät ja ehkä ihokin. (Olen ollut 2 kertaa vaihdossa, ja molemmilla kerroilla kummasteltu, olenko suomalainen.) En myöskään meikkaa, osin siksi, että esim kulmat ja ripset erottuvat muutenkin, osin laiskuuttani.

Hymyilen kyllä todella paljon esim ihan tuntemattomillekin kassajonossa, jos huomaan heidän katsovan, ja olen tietyllä tapaa semmoinen lapsenomaisen uteliaan ja viattoman näköinen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiin vetoaa luonnonkaunis terveen näköinen nainen. Niin se vain on.

Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkään hoikkuus eli oikeasti laihuus ei ole terveen näköistä eikä siihen pääse elämällä terveellisesti.

Toisekseen ne värjätty hiuksiset eli mahdollisimman tummaksi tai vaaleaksi hiuksensa värjänneet ja tummasti meikanneet naiset on ne joihin miehet on lätkässä.

Luonnollisen näköinen normaalikokoinen (ei millään tavalla lihava!) nainen on näkymätön.

Hoikkuus on nimenomaan terveellistä. Ylimääräinen rasva kertoo huonoista elintavoista. 

Vierailija
44/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen samanlainen, meikkaan vähän (en oikeastaan ollenkaan), olen kaikille kiltti ja ystävällinen, en kiroile, en juuri ryyppääkään, reilu, en pukeudu mitenkään paljastavasti. Ihmettelen itsekin miksi yöelämässä ja muualla on miehiä ympärillä. Moni mun kaveri on kauniimpi, laitetumpi, näyttävämpi. Kaikki seurustelusuhteet ovat johtaneet kosintaan.

Vierailija
45/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HOIKKA

Siinähän se syy oli. 

Oma naama on ilmeisesti niin ruma, ettei edes hoikkuus pelasta kokonaistilannetta. Masentavaa :(

No kelpaat sentään sänkyyn jos et suhteeseen. 

No miehille kelpaa sänkyyn aivan kuka tai mikä tahansa.

Vierailija
46/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen samanlainen, meikkaan vähän (en oikeastaan ollenkaan), olen kaikille kiltti ja ystävällinen, en kiroile, en juuri ryyppääkään, reilu, en pukeudu mitenkään paljastavasti. Ihmettelen itsekin miksi yöelämässä ja muualla on miehiä ympärillä. Moni mun kaveri on kauniimpi, laitetumpi, näyttävämpi. Kaikki seurustelusuhteet ovat johtaneet kosintaan.

Siis montako kertaa olet ollut naimisissa, jos kaikki seurustelusuhteet ovat johtaneet kosintaan? Vain yksi seurustelusuhde? Vai oletko montakin kertaa kieltäytynyt kosinnasta?

Vierailija
47/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ensin, että minuun ei koskaan ihastu kukaan. Sitten hetken päästä tajusin, että tällä hetkellä kun olen sinkkuna minulle kirjoittelee jatkuvasti 7 miestä. Kaikki ovat minulle tuttuja monien vuosien ajan, enkä oikein ymmärrä miksi ovat minusta kiinnostuneet. Ehkä he tajuaa, että olen todella seksuaalinen. :D Päälle päin kiltti, enkä pukeudu paljastavasti mutta jospa ilmassa tuoksuu kiima.

Vierailija
48/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että ennen kaikkea hymyilevät kasvot sen saa aikaan. 

Kyllä minäkin hymyilen, enkä silti saa miehiä lankeamaan jalkoihini. Ap

Jospa sinun hymysi on liian väkinäistä tai pakotettua? Avauksessasikin olet huolissasi(?), miksi sinuun ei ihastuta, mutta kaveriin kyllä ja saatat huomaamattasi yrittää liikaa.  

Vierailija
49/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin siis olen luonnollinen, en juuri meikkaa.. olen iloinen, kiltti, ystävällinen ja vain toinen meistä saa miehet sekoamaan. Tätä siis pohdin ihan hyvässä hengessä:) kaverini ei edes tajua että on oikeasti aika suloinen ja haluttu. Ap

Tää on se juttu mistä miehet tykkää. Miehet tajuaa kyllä jos nainen ei huomaa omaa viehättävyyttään - ja tykkää siitä. 

Vierailija
50/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä myös ihmetellyt, myöskin itseni kohdalla esim. Miesvaltaisilla työpaikoillani. Olen hyvin tavallinen, vasta lähi vuosina olen ruvennut sosiaaliseksi/hieman flirtiksi ja meikkaamaan, mutta kyllä sitä ennenkin huomasin, että töissä hyvin moni on ihastunut, jopa on aivan lääpällään minuun. Enkä edelleenkään ymmärrä mikä minussa on niin vetoavaa. Mutta en ole ainoa, esim. Kaverini kaveri on täysin tavallinen, hieman ylipainoa eikä meikkaa, mutta aina kun hänen kanssaan on ulkona niin aina miehiä ilmaantuu häntä iskemään. Joskus on ihan tungokseen asti hänelle tyrkytetty numeroita.

Yksi asia on varmaan myös se, että nämä miesmagneetit eivät analysoi jokaista elettä ja sanaa, jonka havaitsee. Ylianalysointi sikseen ja rentoutta peliin, vaikkei se ole välttämättä ihan niin helppoa, jos on tottunut mietiskelemään asioita.

Vierailija
51/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ensin, että minuun ei koskaan ihastu kukaan. Sitten hetken päästä tajusin, että tällä hetkellä kun olen sinkkuna minulle kirjoittelee jatkuvasti 7 miestä. Kaikki ovat minulle tuttuja monien vuosien ajan, enkä oikein ymmärrä miksi ovat minusta kiinnostuneet. Ehkä he tajuaa, että olen todella seksuaalinen. :D Päälle päin kiltti, enkä pukeudu paljastavasti mutta jospa ilmassa tuoksuu kiima.

Ennätysmäärä alapeukkuja. Eli eiköhän se syy löytynyt. Ootte kuivia ja biologia siinä on taustalla mitä ne miehet haluaa.

Vierailija
52/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että ennen kaikkea hymyilevät kasvot sen saa aikaan. 

Kyllä minäkin hymyilen, enkä silti saa miehiä lankeamaan jalkoihini. Ap

Jospa sinun hymysi on liian väkinäistä tai pakotettua? Avauksessasikin olet huolissasi(?), miksi sinuun ei ihastuta, mutta kaveriin kyllä ja saatat huomaamattasi yrittää liikaa.  

Mä uskon kanssa, että tuo liika yrittäminen on yksi miinus . Ainakin itsellä käy paras flaksi silloin kun itsellä mukavaa ja viihtyy nahoissaan eikä ole pienintäkään aikomusta olla seuraa hakemassa. Mielestäni en flirttaile koskaan, olen vaan iloinen ja rento luonteeltani. Kaverit taas väittää, että olen kauhean flirtti ja siinä mielessä ovat oikeassa, että selkeästi jotkut miehet kuvittelevat liikoja ja tämä taas johtaa kiusallisia tilanteisiin kuten monet on täälläkin kertoneet. Ulkonäöltäni olen hyvin tavallinen ja parhaalla tahdollakaan mua ei voi kuvailla suloiseksi ja herttaiseksi.

Vierailija
53/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minusta kiinnostutaan helposti. Olen melko kaunis, pitkähkö ja hoikka (tosin painoni vaihtelulla ei ole ollut merkitystä asiaan). Pukeudun naisellisesti. En värjää hiuksia, mutta meikkaan (tosin miehet eivät ehkä huomaa asiaa). Luulen, että minusta tykätään, koska olen hymyilevä ja minulla on isot herkät silmät. Vaikka tunnenkin oloni itsevarmaksi, vaikutan silti kai jotenkin aralta, koska minua halutaan suojella.

Vierailija
54/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään pienikokoisen keski-ikäisen naisen jonka valtteja ei todellakaan ole ulkonäkö tai timmi kroppa (jos nyt rumasti todetaan), mutta jokin siinä persoonassa vaan on sellaista joka saa ukot pauloihinsa, vaikea selittää. Sellainen tietty rentous ja sympaattisuus, hän ei ole koskaan mitenkään ärtsynä niin ettei tarvitse miettiä että tohtiiko hänelle nyt puhua ja kestää heittää härskiäkin huumoria, ei mikään tiukkapipo.

Vierailija
55/92 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä myös ystäväsi kohtalotoveri. Mä en myöskään ymmärrä mitä miehet näkevät minussa. Olen lyhyt, pyöreäkasvoinen ja isosilmäinen ja normaalin painon rajoissa oleva nainen ja monet ystävät ovat sanoneet kuinka miehet tuijottavat minua. Ja kyllä olen sen itsekkin huomannut mikä on tosi vaivaannuttavaa. Töissäkin työkaverit joskus sanovat kuinka miespuoliset kollegat tuijottavat salaa. En ymmärrä.En tiedä onko se sit jokin feromoni vai mikä saa miehet pörräämään. En edes osaa flirttailla miehille vaan kohtelen heitä ihan samoin kuin ketä tahansa ystäviäni.

Vierailija
56/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan niin että miehet ihastuu vähän kaikkiin ja kaikenlaisiin, mutta osa ei huomaa sitä? Tutkimusten mukaan naiset arvioi oman viehätyksensä alakanttiin.

Vierailija
58/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin siis olen luonnollinen, en juuri meikkaa.. olen iloinen, kiltti, ystävällinen ja vain toinen meistä saa miehet sekoamaan. Tätä siis pohdin ihan hyvässä hengessä:) kaverini ei edes tajua että on oikeasti aika suloinen ja haluttu. Ap

Aloituksessa olet jo vastannut kysymykseesi. Ja tuossa taas uusi selitys.

Vierailija
59/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä myös ihmetellyt, myöskin itseni kohdalla esim. Miesvaltaisilla työpaikoillani. Olen hyvin tavallinen, vasta lähi vuosina olen ruvennut sosiaaliseksi/hieman flirtiksi ja meikkaamaan, mutta kyllä sitä ennenkin huomasin, että töissä hyvin moni on ihastunut, jopa on aivan lääpällään minuun. Enkä edelleenkään ymmärrä mikä minussa on niin vetoavaa. Mutta en ole ainoa, esim. Kaverini kaveri on täysin tavallinen, hieman ylipainoa eikä meikkaa, mutta aina kun hänen kanssaan on ulkona niin aina miehiä ilmaantuu häntä iskemään. Joskus on ihan tungokseen asti hänelle tyrkytetty numeroita.

No tuo nyt on eri asia, jos olet harvoja naisia työpaikallasi. Totta kai silloin saa huomiota ja kiinnostusta osakseen. Saat erityishuomiota tarjonnan puutteen takia ja se aiheuttaa ihastumisia. 

Vierailija
60/92 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että arvioit kaverisi ulkonäön väärin. Miesten naismaku on aivan eri kuin naisten. Tuo "suloinen" kuulostaa nuoren ja söpön näköiseltä, eli täydellinen miesten makuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi