Mistä se johtuu että kaverini saa niin monet miehet ihastumaan itseensä?
Hän on ihan tavallisen näköinen (suloinen toki), kiltti ja hymyilevä, ei mikään tyrkky tai ei pukeudu paljastavasti, eikä suurimmaksi osaksi edes meikkaa..on pitkä ja hoikka.
Silti AINA meidän ystävyyden aikana olen tiennyt samaan aikaan monta miestä jotka on olleet ihan lääpällään häneen. Mistä se johtuu? Miksi niin moni ihastuu häneen?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Jos on hoikka nainen, joka ei vaikuta ylimieliseltä, vaan on hymyilevä, niin kyllähän tuollaiseen helposti ihastuu.
Ylimielisyys ei kyllä paljon vaikuta estävän.
Moni mies tulkitsee ystävällisyyden kiinnostuksena, ja ihastuu. Luulee että on mahdollisuus saada tyttöystävä tai seksiä. Ei tarvitse edes hymyillä, jos juttelee miesten kanssa ja kuuntelee heidän huoliaan. Ja kas - kohta on monta kiusallista tilannetta edessä, kun pitää torjua niitä lääpällään olevia ukkoja.
Jaa-a nythän arvoituksen heitit.. ai miksikö miehet sekoaa naisesta joka ei vietä tunteja peilin edessä ja kriiseile siitä, voiko lähteä kauppaan kun ei kerennyt meikata?
Tähän kun lisää kiltin luonteen, suloiset kasvot, hoikan kropan ja aivot joilla hän tajuaa ettei lataa nettiin peppuselfieitä tai lähde jumpalle pelkät mikroshortsit jalassa. En tosiaan kyllä tiedä miksi miehet käy kuumana häneen. jäänkin pohtimaan tätä. T. Mies31
Musta tuntuu, että itse kuulun noihin naisiin. Pakkohan se on nyt vuosien saatossa uskoa, että minussa on jotain mihin miehet ihastuvat. En edelleenkään tiedosta tätä enkä tietysti osaa käyttää tilannetta hyväkseni (en haluaisikaan) Olen vähän introvertti, mutta osaa jutustella jos sille päälle satun. Kiusallistahan se on toisinaan kun olen ollut vain ystävällinen jollekkin ja se on käsitetty väärin :(
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a nythän arvoituksen heitit.. ai miksikö miehet sekoaa naisesta joka ei vietä tunteja peilin edessä ja kriiseile siitä, voiko lähteä kauppaan kun ei kerennyt meikata?
Tähän kun lisää kiltin luonteen, suloiset kasvot, hoikan kropan ja aivot joilla hän tajuaa ettei lataa nettiin peppuselfieitä tai lähde jumpalle pelkät mikroshortsit jalassa. En tosiaan kyllä tiedä miksi miehet käy kuumana häneen. jäänkin pohtimaan tätä. T. Mies31
Suloisen näköiseksi syntyneeseen ihastuminen kun on sitä parempaa ihastumista.
No jos hänellä on miehen luonne ja naisen kauneus. Täydellinen kombo. :)
Kroppa? Jos on hyvä vartalo niin kyllähän tuollaiseen nättiin ja hymyilevään hurahtaa vielä helpommin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Platinablondi?
Tumma tukka ja tummat silmät.
Ap
Panisin!
Minkälaisia ne ihastuneet miehet ovat? Komeita, tummia, pitkiä, hyväluonteisia? Vai jotain ihan muuta. Jos hän on nuori, hoikka ja hymyilevä se kiinnittää huomion - jotkut miehet hakevat sellaista. Myöhemmin tajuavat luonteen
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että itse kuulun noihin naisiin. Pakkohan se on nyt vuosien saatossa uskoa, että minussa on jotain mihin miehet ihastuvat. En edelleenkään tiedosta tätä enkä tietysti osaa käyttää tilannetta hyväkseni (en haluaisikaan) Olen vähän introvertti, mutta osaa jutustella jos sille päälle satun. Kiusallistahan se on toisinaan kun olen ollut vain ystävällinen jollekkin ja se on käsitetty väärin :(
Täällä kohtalotoveti! Ja ikää on jo 42v!! En omasta mielestä ole mikään poikkeuksellisen kaunis, mutta ilmeisesti ns helposti lähestyttävä. Moniin kiusallisiin tilanteisiin johtanut, kun ystävällinen jutustelu onkin tulkittu flirtiksi tai jotain.kai eritän jotain hormonia joka saa miehet villiksi.. .Saa nähdä mihin ikään asti tätä jatkuu...
Miulla on aina ollu miehiä, enemmän kuin oisin ees halunnu ja olen tosi ruma. Syy selvis vasta myöhemmin: olin kiltti ja alistettavissa. Minulta sai mitä keksi tarvita. Luulen että jotkut miehet hakee että voiko naista hyväksikäyttää eli kilttiä. Ulospäin saatettiin oikein ihmetellä miten mulla on pitkäaikaisia kumppaneita, mutta todellisuus oli että tyypit pyöri siinä kun minulta sai ruokaa, rahaa ja muuta näpistettyä. Seksiä ei ollut kun mulle olisi sopinut, mutta sitten kyllä kun minulle ei sopinut. Minua saattoi panna vaikken itse halunnut.
Kyllä, olen erittäin arkinen, syrjäytynyt. Tietynlaiset ihmiset tarvii sitä että saavat käyttää valtaa. Asiat ei aina ole miltä näyttää.
-Hoikka
-suloinen
-hymyilevä
-tuolla saa 99% miehistä
-jos on vielä mukava, saa kaikki 100%
Vierailija kirjoitti:
HOIKKA
Siinähän se syy oli.
Oma naama on ilmeisesti niin ruma, ettei edes hoikkuus pelasta kokonaistilannetta. Masentavaa :(
Miehiin vetoaa luonnonkaunis terveen näköinen nainen. Niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on ihan tungokseen asti hänelle tyrkytetty numeroita.
Näen tämän tilanteen sieluni silmin. Joiltakin se vain onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Miehiin vetoaa luonnonkaunis terveen näköinen nainen. Niin se vain on.
Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkään hoikkuus eli oikeasti laihuus ei ole terveen näköistä eikä siihen pääse elämällä terveellisesti.
Toisekseen ne värjätty hiuksiset eli mahdollisimman tummaksi tai vaaleaksi hiuksensa värjänneet ja tummasti meikanneet naiset on ne joihin miehet on lätkässä.
Luonnollisen näköinen normaalikokoinen (ei millään tavalla lihava!) nainen on näkymätön.
Se on yksi iso mysteeri millä perusteella kuka kehenkin ihastuu. Olen itse ihan tavallinen, myös hoikka ja hymyilevä. Vaikkei miehiä massoittain perässä juoksekaan niin aina jaksan yllättyä niistä kerroista kun joku on ihastunut. En vain ymmärrä miksi. Jos minä olisin mies niin en todellakaan ihastuisi minuun, itseasiassa olen aika nolo tyyppi (enkä sillei coolilla tavalla) ja teen aina ihan tyhmiä asioita. En ole yhtään sellainen elegantti ja kaunis.
Mutta ihmiset on omituisia eikä sitä muuta voi kuin hyväksyä. Vielä kun oppisi hoitamaan tilanteet fiksusti.
No ei ole pelkkä hoikkuus. Olen normaalipainon ylärajoilla ollessani ollut mies magneetti, vaikka olen niin rajoittunut, etten flirttiin kykene. Myös nyt lähes 20 kg ylipainoisena ja keski- iässä huomaan toisinaan ihan tuntemattomien miesten käytöksessä sen, että jollain tavalla olen säväyttänyt.
Rintava ja persevä olen, mutta en usko yksin sen olevan syy. Ainakaan kaikille.
En oo edes hymyilevä.
Jos on hoikka nainen, joka ei vaikuta ylimieliseltä, vaan on hymyilevä, niin kyllähän tuollaiseen helposti ihastuu.