Leikkaamaton narttukissa vai leikkaamaton uroskissa?
Onko kellään tietoa näiden käytösten eroista? Naartulla on toki kiima jolloin kuulemani mukaan mouruaa enemmän ja on levottomampi. Mitenkäs uros? Mouruaako leikkaamaton uros sitten jatkuvasti kun se on aina valmis parittelemaan?
Molemmilla voi ilmeisesti esiintyä asunnon nurkkiin merkkailua, onkohan nartuilla vai uroksilla yleisempää? Onko kokonaisuudessaan teidän (joilla on jotain kokemuksia) mielestä leikkaamaton uroskissa vaiko leikkaamaton narttukissa leppoisampi lemmikki?
Leikata kun en kissaa halua, niin mietin että kumpi sukupuoli sopisi meille paremmin.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen ääliöitä nämä kommentoijat ovat?! Ei kaikkia maailman kissoja tarvitse leikata. Hirveä sota jos joku haluaa leikkaamattoman kissan. Ja meillä on siis kaksi leikkaamatonta naarasta ja yksi leikkaamaton kolli. Naaraat ei mourua ikinä oikeastaan, ehkä vähän jos on kiima-aika mutta sekin kestää vain pari päivää. Naarailla ei ole ikinä ollut minkäänlaisia sisäsiisteys ongelmia. Kolli merkkailee vähän kylpyhuoneen seinille naaraitten kiima-aikona mutta ei muuten. Kollit voi mouruta aika usein, mutta ei sen luulisi ketään häiritsevän. Suosittelisin itse leikkaamatonta naarasta. Ja sinä joka sanoit että Ap on typerä. Ei ole, Ap on fiksu.
Mitä jos ensin leikkauttaisit itsesi ettei tyhmyys leviä?
Ei kaikki urokset merkkaile. Itse olen pitänyt kollin 2 vuotiaaksi. Vasta muutto toiseen asuntoon laukaisi merkkkailun ja kastroitiin. Ei niitä nartun juoksuja kestä katsoa. Mutta on kyl narttuja jotka ei mourua. Meil oli yks joka vaan purisi ja kulki pylly pystyssä. Kaikki on vähän erilaisia, riippuu mikä kohdalle sattuu.
Mitä ihmeen ääliöitä nämä kommentoijat ovat?! Ei kaikkia maailman kissoja tarvitse leikata. Hirveä sota jos joku haluaa leikkaamattoman kissan. Ja meillä on siis kaksi leikkaamatonta naarasta ja yksi leikkaamaton kolli. Naaraat ei mourua ikinä oikeastaan, ehkä vähän jos on kiima-aika mutta sekin kestää vain pari päivää. Naarailla ei ole ikinä ollut minkäänlaisia sisäsiisteys ongelmia. Kolli merkkailee vähän kylpyhuoneen seinille naaraitten kiima-aikona mutta ei muuten. Kollit voi mouruta aika usein, mutta ei sen luulisi ketään häiritsevän. Suosittelisin itse leikkaamatonta naarasta. Ja sinä joka sanoit että Ap on typerä. Ei ole, Ap on fiksu.