Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyyttä kannattaa vältellä kuin ruttoa

Vierailija
27.01.2018 |

Työttömyys on sosiaalinen ja taloudellinen itsemurha. Moni huono tapahtumaketju alkaa työttömyydestä. Ei ikinä työttömäksi, älkää jääkö kukaan! Sille tielle on moni jäänyt!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyttäkin huonompi vaihtoehto on tehdä itselleen huonoja sopimuksia.

Työttömyys ei ole mikään ongelma, kunhan osaa hoitaa muutoin omat asiansa, esim. pelisäännöt tukien osalta ja painostusyrityksiin (joita työttömiä kohtaan yritetään tehdä) ei kannata mennä mukaan.

Parhaiten pärjää, kun jättää keskustelut ja huutelut työttömyyksistä omaan arvoonsa yleensäkin, ja keskittyy tekemään lähinnä niitä omia juttujaan mistä itse pitää ja mille näkee tulevaisuutta.

Työtön on ikään kuin yhteiskunnallinen status niille kansalaisille, jotka ajetaan syrjittäviksi erilaisten etujärjestöjen toimesta.

Ehdottomasti kannattaa olla resistenssiä moiselle toiminnalle, etujärjestöt saa minun puolestani mennä jos eivät kykene saamaan työn kysyntää kuntoon.

Vierailija
2/3 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt tiedä. Ei kaikki työttömät ole köyhiä, ja sosiaaliselle elämällekin on nyt hyvin aikaa, koska on aikaa harrastaa vaikka mitä. Matkaillessakin tutustuu uusiin ihmisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vähän pakko, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Ei siinä, saan aika kivasti rahaa ja pärjään yllättävän hyvin taloudellisesti, kunhan en ihan överiksi vedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi