Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH-äidit

Vierailija
15.04.2006 |

Nostan hattua teille!!!!! Ootte todellisia supersankareita!

Laissa pitäis olla joku yh-äitien kylpylälomapykälä, että pääsisitte esim. pari kertaa vuodessa johonkin kylpylään kaikkiin ihaniin hoitoihin rentoutumaan.

Kaikki ketkä haukkuu yh-äitejä on paskoja, eikä oo varmaan ollu tuntiakaan yksin lapsen/lasten kanssa!!!

Tsemppiä naiset!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nostan hattua teille!!!!! Ootte todellisia supersankareita!

Laissa pitäis olla joku yh-äitien kylpylälomapykälä, että pääsisitte esim. pari kertaa vuodessa johonkin kylpylään kaikkiin ihaniin hoitoihin rentoutumaan.

Kaikki ketkä haukkuu yh-äitejä on paskoja, eikä oo varmaan ollu tuntiakaan yksin lapsen/lasten kanssa!!!

Tsemppiä naiset!!!

Vierailija
2/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyvä mieli tosiaan! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kahden lapsen yh

Vierailija
4/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan normaali iloinen vastuunikantava nainen.

Se, että niin monet ovat nykyään uusavuttomia, ei tee meistä yksinhuoltajista sankareita.

Vierailija
5/6 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyvä mieli näin illan päätteeksi, kun olen kipeänä hoivannut kipeää pesuettani..

t. yh

Vierailija
6/6 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta myös tuntuu että nää ketkä täällä yh-äitejä haukkuu ovat vaan niille kateellisia kun ne ite haluis päästä ukostaan eroon mutta eivät jostain syystä pääse.

No eihän tätä nyt voi siinä mielessä laskea yksinhuoltajuudeksi koska mies tuo kuitenkin meillä suuremman osan rahoista taloon mutta näin keväisin meillä alkaa se aika kun olen melkein yksin koko ajan lasten kanssa, sitä kestää syksyyn asti...

Ja kyllä todella nostan hattua niille jotka vuodesta toiseen ovat keskenään lasten kanssa, minä tulen jo kesän aikana hulluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi