Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia jotka ovat perillä kryptovaluutoista?

Nainenjokasi
27.01.2018 |

Itse ostin ystävämieheni suosittelemaa "pienempää" kolikko syksyllä. Hän onnistui vakuuttamaan minut laittamaan kinni sellaisen summan minkä olisin valmis häviämään, mutta vastapainona olisikin mahdollisuus 10 kertaistaa se. Valitsin summaksi 500e

Ostin siis hänen avustamanaan mitään tietämättömänä ensin bitcoinia, ja siirsin sen pörssiin jossa ostin kolikkoa jonka nimi on Verge ja symboli siis XVG. Kolikon hinta oli tässä vaiheessa 0.008 usd ja sain niitä siis 62000 kappaletta.

En siis uskonut tähän hetkeäkään mutta loppujen lopuksi 500e on aika pieni raha.

Noh kävi sitten niin että se parhaimmillaan 20 kertaistui mutta koska en seurannut sitä niin ystäväni soitti minulle ja käski katsomaan "sijoitustani"

Yhden kappaleen hinta oli yllättäen 0.10 usd. Ja minulla oli niitä siis 62 000 kappaletta. Joka vastaa siis 6200e.

Nykyään olen erittäin aktiivinen ja sijoitukseni ovat kasvaneet entisestään.

Tavoitteena on saada 100 000e ulos miinus verot tietysti.

Eniten harmittaa ettei kukaan tuntemani nainen tiedä asiasta mitää ja ne joille yritän kertoa niin nauravat tai ovat jopa pelästyneitä ja luulevat että teen jotain rikollista

Yli 90% kryptoilijoista on miehiä.

Onko täällä ketään naista?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän bitcoinia ja voitto on nyt 11 500 e.

Myös muita löytyy.

Olen osan voitoista kotouttanut ja 0.20 osuus on kaikki voittoa.

Eli omistan 20 % yhdestä bitcoinin arvosta.

Vierailija
22/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, luulin, että ketju on aloitettu tänään 😳😯😯😦

Olen mukana, ollut huhtikuusta 2021.

Mulla on Bitcoinia, Ethereumia, Chainlinkia, Cosmosta, Polygonia, Solanaa, Graphia, Tezosia ja Cardanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, luulin, että ketju on aloitettu tänään 😳😯😯😦

Olen mukana, ollut huhtikuusta 2021.

Mulla on Bitcoinia, Ethereumia, Chainlinkia, Cosmosta, Polygonia, Solanaa, Graphia, Tezosia ja Cardanoa.

Mun strategia on pysyä mukana tämä Bitcoinin markkinasykli. Myydä, odotella, että hinnat droppaa ja ostaa takaisin. Aion pitäytyä Bitcoinissa ja Ethereumissa vakituisemmin, muiden kohdalla pitää seurata asioista isommin selvää ottavia (mun parhaat lähteet ovat Coin Bureau ja Benjamin Cowen You tubessa), että missä mennään.

Mun uskoni on tällä hetkellä, että Bitcoin nousee vielä jonnekin 135000 - 200000 euroon joko tämän vuoden puolella (epätodennäköistä) tai sitten ensi huhtikuuhun mennessä. Ethereumin ATH saadaan hieman Bitcoinin jälkeen ja Altcoinit nousevat sitten lopuksi ja homma on ohi kesään mennessä. (Siis voitot tehtyinä ja jäädään kalastelemaan droppeja, ja yleistä laskua, josta ostaa).

Eniten mietityttää se, saadaanko tällä kertaa noin suoraviivainen markkinasykli, edellisten kopio? Vai vaikuttaako se millä lailla, että kryptot ovat jo paljon (?) aiempaa isommin tiedettyjä..?

Mistähän näkisi eri assetluokkien jakauman maailman sijoitusmarkkinassa?

Kulta, osakkeet, asunnot, korkopaperit, kryptot jne?

Vierailija
24/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ymmärrä rahan ja talouden päälle 😅

Vierailija
25/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton perusteellako ap on PERILLÄ kryptovaluutoista? Ei kovin vakuuttavaa.

Vierailija
26/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiutin juuri Coinbasesta Nortcrypton kautta ja ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa Northcrypton palvelusta. Sijoitan tällä hetkellä Ethereumiin, Aaven ja Coinbasessa tällä hetkellä on Shiba inu ja jotain muita kolikkoja. Olettaisin että Polkadot lähtee liikkeelle, Solanaa mietin kesällä. Harmi etten pitänyt. Cryptoihin kun sijoittaa niin ei päde samat säännöt kuin osakkeisiin. Sijoittajat ei pätkääkään välitä mitä tekniikkaa niihin lohkojetjuihin sisältyy, niitä kiinnostaa vain hypen riistäminen. Kannattaa sen mukaan sijoittaa ja unohtaa korkeammat arvot. Rahaa siellä ollaan tekemässä eikä mitään muuta. Nekin rahat sijoitetaan sitten kotiutettuna osakkeisiin ja rahastoihin. Eli oikeisiin sijoituksiin.

Vierailija
27/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramidihuijaus. Elon Musk kommentoi kryptorahoja niin kurssi tipahtaa nollaan.

Vierailija
28/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bitcoineja, ja olen nainen.

Vierailija
29/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla enää satumaisiin rikkauksiin pääse. Helsingin pörssissä saa rahansa tuplattua tai kolminkertaistettua vuodessa. Kryptoissa kurssivaihtelut niin kovia, että treidaamalla voi tienata ihan hyvin.

Vierailija
30/30 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Mutta bitcoin junaan olisi pitänyt hypätä kauan sitten, että olisi kannattanut. Lisäksi bitcoinin louhinta on todella turha tapa saastuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän