Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun kaveri koko ajan korostaa lapsensa olevan " sateenkaarilapsi"

Vierailija
27.01.2018 |

Haluaa lyödä lapseensa leiman, mikä minusta on todella ikävää.

Ja sitten hän valittaa syrjinnästä ja ennakkoluuloista, kun lapsi on sateenkaariperheestä.

Kun olen sanonut, että teillä on ihan tavallinen, reipas poika, olkaa tyytyväisiä. Niin kaveri suuttui minulle: "Ei ei hänhän on sateenkaarilapsi ja sun puhe on heteronormatiivista!"

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset kuulee laatsen suusta totuuden.

Koulu on se toinen (ensin eskari) ja rankin paikka jossa lapsi saa kuulla millaisesta perheestä on !

Opettajan kysymys kaikkien oppilaiden kuullen,  mitkä ovat isän ja  äidin nimet ? Tästä se alkaa ja jatkuu, jatkuu vaikka lapsi on tähän asiaan täysin viaton.  "Ma hallun nyt elää itselleni".

Vierailija
42/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekkulia, että pervot ovat ottaneet tällaisen eufemismin peitelläkseen taipumustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt. Siis yrittääkö tämä kaveri tunkea lastaan jonkinlaiseen muunsukupuolisuuden tms. muottiin? Jos poikalasta ei saa kutsua reippaaksi pojaksi, pitäisikö tätä kutsua sitten vaikka fiksuksi prinsessaksi toimeliaaksi muunsukupuoliseksi? Reippaaksi henkilöksi?

Kun puhutaan vain toverista niin saadaan hyväksyntä sosialisteiltakin. Niin vasemmistolaisilta sosialisteilta, kuin myös kansallissosialisteiltakin.

Vierailija
44/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen syntynyt ns. nousevan auringon talossa, eikä oikeestaan mitään leimaa,

ehkä vähän viinaan menevä olen.

Mitä tarkoittaa nousevan auringon talo?

The House of The Rising Sun laulusta suomeen tullut ilmaus paikasta, jossa vietetään huonoa elämää usein alkoholia juoden auringonnousuun saakka.

Vierailija
45/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa nämä nykyajan kotkotukset koko ajan vaan enemmän.

Vierailija
46/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis jos lapsi on ITSE ilmaissut että ei koe olevansa poika tai kokee olevansa tyttö, niin olisi peruskohteliasta olla sanomatta häntä pojaksi, ja vanhemman on hyvä asiallisesti tiedottaa muille tästä. Silloinkaan ei tarvitsisi hössöttää mistään "sateenkaarilapsesta". Muuten en näe, mitä järkeä on olla sanomatta poikaa pojaksi.

Jos lapsi ei ymmärrä miten sukupuoli määräytyy, tälle selitetään ikätason mukaisesti biologiaa. Ja samalla kerrotaan että ei, sukupuoli ei määritä käytöstä tai mielenkiinnonkohteita, ihan sama mitä muut sanovat.

Erittäin samaa mieltä, mutta lisäksi on hyvä sanoa, että joskus pojat syntyvät tytön ruumiiseen tai päinvastoin, ja tämä on ihan ok ja tärkeintä on, että tietää itse mikä on.

Vierailija
47/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehkä epäselvältä ja minustakin se on mutta näitä termejä tämä kaveri kuitenkin käyttää.

Eli: kyseessä samaa sukupuolta oleva pari, jotka kutsuvat itseään sateenkaariperheeksi. Tästä syystä he käyttävät myös lapsestaan termiä sateenkaarilapsi. Olen ymmärtänyt että heistä sateenkaariperheessä kasvava lapsi on aina sateenkaarilapsi. Minusta ihan turha nimike ihan tavalliselle pikkupojalle.

Poika on päiväkoti-ikäinen eikä osoittanut mitää pyrkimystä tai tahtoa olla muuta kuin poika tai pikemminkin vain lapsi. Näyttäisi että hän ei ainakaan ole mikään trans-lapsi tms. Minusta kaikki tällaiset turhat nimikkeet ovat leimaavia ja haitallisia lapsille, etenkin iässä, jossa tärkeätä on olla kuin kaikki muut.

Ja minä en ymmärrä miten on heteronormatiivista sanoa että sateenkaarilapsi on ihan turha nimitys ja vielä haitallinen identiteetti. Kauhea riita tästä kuitenkin on kehkeytynyt. Ap

Vierailija
48/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis jos lapsi on ITSE ilmaissut että ei koe olevansa poika tai kokee olevansa tyttö, niin olisi peruskohteliasta olla sanomatta häntä pojaksi, ja vanhemman on hyvä asiallisesti tiedottaa muille tästä. Silloinkaan ei tarvitsisi hössöttää mistään "sateenkaarilapsesta". Muuten en näe, mitä järkeä on olla sanomatta poikaa pojaksi.

Jos lapsi ei ymmärrä miten sukupuoli määräytyy, tälle selitetään ikätason mukaisesti biologiaa. Ja samalla kerrotaan että ei, sukupuoli ei määritä käytöstä tai mielenkiinnonkohteita, ihan sama mitä muut sanovat.

Erittäin samaa mieltä, mutta lisäksi on hyvä sanoa, että joskus pojat syntyvät tytön ruumiiseen tai päinvastoin, ja tämä on ihan ok ja tärkeintä on, että tietää itse mikä on.

Sukupuoli ei ole muuta kuin se ruumis. Syntyminen väärään ruumiiseen on oksymoroni.

Vierailija
49/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avainkaulalapsi samaa sarjaa kuin kristallilapsi ja indigolapsi? V*ttu ihmiset on himmeitä nykyisin.

Vierailija
50/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo tarkoittaa jotain sukupuolijuttua?

Rainbow child on sellainen lapsi, joka syntyy esim. keskenmenon jälkeen. Tai sitten juuri joku samanlainen kuin indigolapsi, tai vastaava.

Vierailija
51/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen syntynyt ns. nousevan auringon talossa, eikä oikeestaan mitään leimaa,

The House of The Rising Sun laulusta suomeen tullut ilmaus paikasta, jossa vietetään huonoa elämää usein alkoholia juoden auringonnousuun saakka.

Se laulu taas meinaa oikeaa taloa, jossa palvottiin saatanaa, ja oli jotain ihmisuhreja jne.

Los angelesissa siis.

Mutta sillä on konnotaatio huumeluolaan yleensä.

Vierailija
52/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo tarkoittaa jotain sukupuolijuttua?

Rainbow child on sellainen lapsi, joka syntyy esim. keskenmenon jälkeen. Tai sitten juuri joku samanlainen kuin indigolapsi, tai vastaava.

Esim. tässä artikkeli satenkaarilapsista, meinaa lasta, joka syntyy aikaisemman lapsen menetyksen jälkeen-

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-5318127/Mums-share-tales-rain…

Vierailija
53/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai,

mä sekoitin tän niihin kristalli- ja indigolapsi-juttuihin ;D Sekin ois hiton rasittavaa.

Mitä nää nyt sitte on? Voisko joku selittää hämmentyneelle?

En tiedä mikä on kristalli- tai indingo-lapsi, mutta

mun isosisko oli aikoinaan "DINGO"-lapsi.

Se kuunteli vaan jotain Neumannia mankasta.

Sen mielestä DINGO oli IN.

Vierailija
54/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se laulu taas meinaa oikeaa taloa, jossa palvottiin saatanaa, ja oli jotain ihmisuhreja jne.

Los angelesissa siis.

Mutta sillä on konnotaatio huumeluolaan yleensä.

Mulla on se käsitys, että laulun "House of the rising sun" tarkoittaa ilotaloa eli paikkaa, jossa prostituoidut myyvät seksiä.

Vierailija
55/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä sekoitin tän niihin kristalli- ja indigolapsi-juttuihin ;D Sekin ois hiton rasittavaa.

Mutmut mähän oon indigo-kristallilpasi eli psyykkinen ja kaikkea näin 40v vanhana :D

Niijoo ja jumalten veriyhmällä, ei mitään apinaverta vaan aitoa 0 neg.

Vierailija
56/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai,

mä sekoitin tän niihin kristalli- ja indigolapsi-juttuihin ;D Sekin ois hiton rasittavaa.

Mitä nää nyt sitte on? Voisko joku selittää hämmentyneelle?

En tiedä mikä on kristalli- tai indingo-lapsi, mutta

Sen mielestä DINGO oli IN.

https://en.wikipedia.org/wiki/Indigo_children

Vierailija
57/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummitytö on selkeästi suuntautmiseltaan aikamoinen "LIMBO"-lapsi.

Limboaa sellaisen kepin alta päivät pääskytysten kuunnellen Kaoman Lambadaa.

Kuulemma se on hauskaa se mielestä.

Olisi aika varmaan keskustella ettei koulussa sitten ressukkaa kiusata tai naapurit ala kuiskuttelemaan merkitsevästi.

Vertaistukea nyt, löytyykö?

Vierailija
58/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä mikä on kristalli- tai indingo-lapsi, mutta

Sen mielestä DINGO oli IN.[/quote]

https://en.wikipedia.org/wiki/Indigo_children[/quote]

Wikipidea.org   _ huumorintaju_

Vierailija
59/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kasvattavathan vanhemmat lapset omaan uskontoonsakin ja siten leimaavat lapset. Heteroperheissä äiti on isän omaisuutta, arvon levittämistä sekin.

Vierailija
60/65 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on erikseen vielä tietoisuustasot.. alkoi punaisesta joka on semmoista rauta-ajan moraalista missä vahva ottaa minkä voi jne kohti korkeampia ymmärryksiä.

Tämä lienee sinäänsä "tieteellistä" että se on ihan oikeaa sosiologiaa (lol), mutta noin muuten aika samalla tasolla ku veriryhmät ja flegmaattisuus yms humors tai tuo kristallilapset.

En vaan mitenkään muista sen julkaisun nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme