Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>Huhtitoiveet viikolle29<<

14.07.2008 |

Kovin on hiljaista meidän pinossa, mutta katsotaan jos vaikka uusi viikko toisi vähän enemmän keskustelua! =)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annique: Oli tosiaan pahasti ja ajattelemattomasti sanottu anopiltasi. Tuntunut varmasti ihan kauhealta. Ei voi oikeen sanoa että ota asia toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska tollasta kommenttia ei varmasti voi heti unohtaa.

Itselläni on anoppi, joka puhuu ennen kuin ajattelee. Siis ihan kirjaimellisesti!! Mies lähtee aina äitinsä vierailun jälkeen vähintään parin tunnin lenkille purkamaan pahaa mieltä, koska jostain asiasta anoppi joka kerta saa vähintään toisen meistä pahottamaan mielensä. Mutta jääköön tämä anopeista...

ON: en tiedä onko ovis mennyt, menossa vai vasta tulossa. Mitään "normaaleja" oireita ei oo vielä ollu. Yleensä tässä vaiheessa kiertoa jo on ovistuntemuksia ollu. Toivottavasti ei meinaa, että taas kierto pitenee:(

Toivon koko sydämestäni plussaa etenkin Rizzalle ja Anniquelle!!!Ja tietenkin kaikille muillekin. Jotkut jo piinaileekin;tsemppiä!

Neppe kp14/24-29, yk2

Vierailija
42/45 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tänne huhtikuisiin!! ei tullut plussaa ainakaan vielä, vaan tänään pyyhälsi täti paikalle. Totta kai harmittaa, mutta olen tosi iloinen siitä että kierto oli kymmenen päivää lyhyempi kuin viimeksi. tämä kierto siis oli 30 pv, edellinen 40 pv. Olen nyt luottavaisin mielin että kierto tasaantuisi suunnilleen tuohon 30 päivään, ainakin toivon niin. Paljon helpompi on paikantaa ovista jne :)

en nyt kerinnyt lukea ollenkaan muiden juttuja, tulin vaan ilmoittautumaan mukaan. mutta plussatuulia kaikille!! :)

tuiskutuuli kp 1/30 yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille, täällä mennään kp 21/18-24 ja toiveet korkealla, pikkuisen oireitakin jo mukamas löytyy.. =) No ke viimeistään meinaan testata, jos vain malttia sinne asti löytyy.. Joko Emma-80 testasit? Tsemppiä kaikille, etenkin teille, jotka ovat pitkään lasta yrittäneet!

Vierailija
44/45 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskutuuli: Pahoittelut tädistä ja tervetuloa mukaan.

kookosnougat: Kävin kanssa Oysin laskurissa ja tässä vauvalehden kanssa, aikaisemman mahdollisen lasketunajan olen ottanut ovislaskurin mukaan joka sanoi sen olen 2.4 no nyt sitten toi oysin taas 31.3 ja vauvalehden 29.3. Jos siis nyt on tärpännyt niin olen aivan täysin väärässä pinossa! No tänne jään!

Paljon oli keskustelua sukulaisten uteluista vauvauutisten suhteen. Meillä kanssa anoppi on ollut aika painostava aikaisemmin, nythän meillä periaatteessa on yritystä takana jo yli vuosi, kun pillerit on jätetty pois viime vuoden heinäkuussa. Kalenterin ja ovistikkujen avulla "varsinainen" yritys siis aloitettu nyt tämän vuoden tammikuussa. Anoppi on kanssa ja ymmärtänyt pitää suunsa kiinni, kai se on alkanut ajattelemaan, kun ei vauvauutisia ala kuulumaan. Aikaisemmin ollut itku lähellä, kun anoppi totesi hänen tuttavaperheen ollessa käymässä (heillä 3lasta), että pitäisiköhän heidän tulla näyttämään teille mallia kuinka niitä lapsia tehdään... Todella tahdikasta!

Minä täällä vasta just heräillyt, kun 2yövuoroa takana, vielä pitäisi kaksi jaksaa ja sitten alkaa viikon vapaa... Päätin, että jos täti ei tule ennen tiistai aamua, kun pääsen vapaalle niin käyn kotimatkalla apteekin kautta hakemassa testin...

Emma kp 29/28-30 yk 7

Vierailija
45/45 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin pari sanaa välillä kirjoittasin tännekkin.

Eli kp 20/28 menossa oireita en ole jaksanut alkaa kehittelemään, välillä tuntuu et onkohan koko ovis tapahtunut ,kun ei ole ollut oikeastaan oireitakaan siihen suuntaan.Kp 16 kävin gynellä ja ultrassa möllötti 20mm follikkeli oikealla puolen,ja sanoi sen puhkeavan 3pvän sisään. No ollaan ainakin hyväksi käytetty. Limakalvo oli kaunis ja paksu ja kuulemma pitäisi ottaa todella hyvin vastaan jos sinne jotain tulee. Sanoi gyne lähtiessä vielä et tavataan ensi kerran äippäneuvolan puolella,joopa joo. Mun historialla just....

Tsempit kaikille tasapuolisesti ja paljon plussatuulia puhaltelen täältä.

Tari kp 20/28 Tjot 10/07 alkaen.