Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kiinasta tilaa hupparin niin mikä vastaa Suomen kokoa?

Proge on elämän suolaa ja jazzi paskaa
27.01.2018 |

esim tällaisen, olen 168 cm pitkä mies, paino 85 kg

onko M koko liian pieni , normalisti suomessa ostan M koon paitoja, mutta onko kinuskituotteet erilaisia?

https://www.ebay.com/itm/Mens-Coat-Jacket-Outwear-Sweater-Winter-Slim-H…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mikä milloinkin.

Vierailija
2/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa kokotaulukko, nyt mitta vaan käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata, ihan paskaa laatua, kangas niin ohutta, että läpinäkyy.

Vierailija
4/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa suurin koko, mitä löytyy. Mä oon M-kokoinen nainen, mutta on tota ylähyllyä vähän enemmän. Päätin sitten ystävän kehotuksesta tilata XL-kokoisen tunikan. Kun se sitten tuli, se ei mahtunut päälle tosta rintojen kohdalta. Meni sitten myyntiin kirpparille. En tietty osaa sanoa miesten kokoasioista mitään.

Vierailija
5/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon mutta itse ajattelen näin että XL = M ja M = S.

Vierailija
6/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on varmaan tapauskohtaisesti kokotaulukkoja yms. mukana, mutta käytännön kokemukset on sellaiset että esim. Suomi koko L pitää tilata Kiinasta joko 2XL tai 3XL. Eli ainakin 2 tai 3 kokoa pitää laittaa lisää jotta se vastaa oikeata kokoa.

Vaihtelua on siis, itse en välttämättä tilaile kovin kalliita vaatteita koska joskus voi tulla yllätyksiä. T-paitoja ja liivejä ja sen sellaista.

Vierailija
7/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun muistakin vaatteista suurin osa tulee kinkkitehtaista. Samoista tehtaista tuokin tulee.

Vierailija
8/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ohje on aasialaisilla kaavoilla kaavoitettuihin vaatteisiin että 1 (tai jopa 2, kaavakohtaista) koko ylöspäin.

-vaatetusmuotoilija

Vierailija
9/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset tuotteet on suunniteltu Aasialaisille miehille, itse olen onnellinen siitä että olen tavalliseen suomalaiseen mieheen verrattuna lyhyt ja hoikka. Kinuskityotteet sopii kuin just passelisti toisin kuin suoessa myytävät vaatteet jotka ei millään istu tai sitten joutuu ostamaan lastenosastolta.

Vierailija
10/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proge on elämän suolaa ja jazzi paskaa kirjoitti:

esim tällaisen, olen 168 cm pitkä mies, paino 85 kg

onko M koko liian pieni , normalisti suomessa ostan M koon paitoja, mutta onko kinuskituotteet erilaisia?

https://www.ebay.com/itm/Mens-Coat-Jacket-Outwear-Sweater-Winter-Slim-H…

Onko sinulla ylipainoa? Minä olen olen 170 senttiä pitkä ja painam silti vain 72 kiloa. Lääkäri sanoi viime tarkastuksessa että minulla on 2 kiloa ylipainoa. Hurjalta kuulostaa tuo 85 kiloa. Kannataa laihduttaa ennen kuin tilailet Kiinasta, kiinalaiset miehet on hoikkia ja timmejä.

Vierailija
11/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa suurin koko, mitä löytyy. Mä oon M-kokoinen nainen, mutta on tota ylähyllyä vähän enemmän. Päätin sitten ystävän kehotuksesta tilata XL-kokoisen tunikan. Kun se sitten tuli, se ei mahtunut päälle tosta rintojen kohdalta. Meni sitten myyntiin kirpparille. En tietty osaa sanoa miesten kokoasioista mitään.

Naisten kaavoituksen ongelma on tuo rinta- ja lantio-osio, kun kaavat tehdään keskiarvomitoilla ja maakohtaisesti

Vierailija
12/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ohje on aasialaisilla kaavoilla kaavoitettuihin vaatteisiin että 1 (tai jopa 2, kaavakohtaista) koko ylöspäin.

-vaatetusmuotoilija

Tämä siis erit. miesten puolelle ja riippuu kaavaata. Jos löytyy merkin mittataiulukko, sillä on helpompi arvioida

Vierailija
13/13 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta linkin takaa löytää tarkat mitat kyseiselle vaatteelle. Niiden avulla on helppo mitata mikä koko kannattaa tilata.