Ihanaa lauantaita kaikille! Mitä ihanaa aiotte tänään puuhailla?
Me varmaan siivotaan ja sitten lenkille ja kauppaan, jonka jälkeen lapsen kanssa leikkimistä ja Putous, SuomiLove ja nukkumaan. Hih tällä hetkellä leivon.
Kommentit (16)
Kirjakaupassa aion käydä ostamassa hyviä kirjoja.
Sain lahjakortin joululahjaksi. Teen hyvää ruokaa ja ilta vain löhöilyn merkeissä.
Jääkaappi vaatii täydennystä. Muuten olen vain ja nautin hiljaisuudesta.
Yksinäistä on. Kaupassa pitäisi käydä jotta saa murkinaa itselle ja teinille. Väsyttää ja tympii.
Kai roikun täällä, luen ja katson telkkua. Saunaan illalla.
Ap tässä hei. Siivottiin ja leikittiin lapsen kanssa, mutta ei ehditty kauppaan eikä lenkille, eikä katsomaan putousta. Voisin mennä nukkumaan, viikonloput on yhtä loputonta siivoilua.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa olisi treffit illalla. Meinaa vähän jännittää :) m36
Vähään aikaan tyttisvapaa vkl. Katsotaan poikien kanssa tähtien sotaa ja mässätään kuin pientä isommat elukat. Onhan se nähty jo ties montako kertaa mutta sen pojat haluaa katsoa ja sehän sopii mulle.
Onnea treffeille, toivon että saat muutakin kuin kokemusta. Olkoon voima kanssasi ja saakoon heppisi hyvää kyytiä. Käyttäydy kunnolla äläkä vedä liikaa taikajuomaa. Kyllä se siitä vaikka jännittää.
Laitan kohta iltapalaa, katson pari jaksoa Kotikatua Areenasta ja sitten nukkumaan. Aamulla aikainen herätys, kun on työpäivä.
Nukkumaan - ja toivon, että tämän yön saan nukuttua kunnolla. Naapurin pariskunta on valvottanut riidoillaan nyt kahtena yönä.
Tänään kävin kaupassa, löhöilin, soitin pianoa ja kävin syömässä hyvän ystävän kanssa. Mies on ulkona kavereiden kanssa. Loppuillan aion löhötä, syödä karkkia ja roikkua netissä. Ehkä voisi katsoa komediasarjasta muutamia jaksoja.
Selaan kämppiä ja mietin ero-asioita, lapsi nukkuu. Miehen oon nähnyt viimeksi torstaina, kun lähti iltavuoroon..
Vierailija kirjoitti:
Selaan kämppiä ja mietin ero-asioita, lapsi nukkuu. Miehen oon nähnyt viimeksi torstaina, kun lähti iltavuoroon..
I feel you..
Selaan saksalaisen aikuistenkaupan nettisivuja ja meinaan tilata tosimiesten leluja - pannuja, paistinlastoja sekä kattiloita.
Silittelen pukua huomista äänestys päivää varten,
aion äänestää parasta mahdollista, eli.......
Pojan koira oli hoidossa tämän päivän, sen kanssa ulkona ja sisällä, kaikenlaista puuhailua sisällä. Poika haki koiransa pois, nyt saunan jälkeen telkkaria ja palstailua. Unelmointia eräästä ihanasta miehestä. Eipä tässä muuta ihmeitä.
Pitää käydä kaupassa, jotta on jotain jääkaapissa, kun palaan taas viikon kuluttua tänne Espanjaan myöhäisellä iltalennolla. Illalla siis lentokentälle ja viikoksi kotiin hoitamaan erinäisiä asioita.