Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ehdoton turn off miehessä tai naisessa?

Vierailija
27.01.2018 |

Itsellä:
-tupakointi
-huumeet
-nuuska
-pieni penis (kyllä. Koolla on väliä)
-lihavuus ja laiskuus
-työttömyys (mikäli ei ole aikomustakaan hakea töitä)

Kommentit (493)

Vierailija
41/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksy kenessäkään mitään ja tämä on aivan ehdoton ja lopullinen kantani tähän asiaan.

Vierailija
42/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovat ovat listat naisilla näistä ehdottomista deal breakkereista

Miehet maininneet suomalaisuuden eikä baariin saisi mennä juomaan viiniä, hymyillä pitää kai koko ajan muuten ehdoton deal breaker.

Ne ovat eri henkilöiden vaatimuksia joita nyt yhdistelet, jos katsot, niin minella naisella on iso liuta, mutta miehillä vain muutama.

Mihin sitä pitkää listaa tarvitsisikaan kun voi kirjoittaa yhden tuollaisen asian jolla rajaa suurimman osan ihmisistä ehdottomaan ei listaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä:

-Alhainen koulutustausta tai ei aiettakaan kouluttautua lisää (amis/lukio ei riitä)

-Tupakointi ja alkoholin käyttö (sivistynyt käyttö ok, baareilu ei)

-Elämäntapatyöttömyys

-Kunnianhimottomuus

-Laiskuus

-Tympeys eläimiä kohtaan

-Lasten haluaminen

-Lyhyys (alle ~165cm)

-Vaniljaiset seksimieltymykset tai vain alistuva sängyssä

-Uskonnollisuus

-Ahdasmielisyys

-Mustasukkaisuus

-Tylsyys (=koen seuran tylsänä, elämä miehen kanssa olisi tympeää ja tylsää)

-Juntteus (ysärifestareilla käynti, crocsit aina jalassa, kiroilu ja sivistymättömyys jne.)

-Kynnysmattous (=joojoo-mies, "kysyn ensin 'hallitukselta'"-mies)

-Jatkuva valitus ja negatiivisuus

-Ei ymmärrä pelaamista tai tietotekniikan harrastamistani, ei anna omaa rauhaa tai ymmärrä ura-orientoituneisuuttani (=ei ole takertuvainen ja antaa paljon omaa tilaa)

-Epäsiisti olemus

Tuo on toisaalta juu pitkä ja näyttävä lista, mutta kun pariudun loppuelämäksi, niin pariudun sitten tosissani ja nuo ovat aivan ehdottomia kynnyskysymyksiä. Jätin itsestäänselvyydet kuten rikollisuuden, väkivaltaisuuden, alkoholismin ym. pois. Olen  jo naimisissa, mutta nuo olivat silloinkin ihan samat kriteerit ja löysin ns. sielunkummanini. Jos mieheni muuttuisi, niin ero tulisi kyllä ennen pitkää.

Vierailija
44/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hyväksy kenessäkään mitään ja tämä on aivan ehdoton ja lopullinen kantani tähän asiaan.

Tuletko kumppanikseni? Hyväksyn sinut

noilla ehdoilla ehdoitta!

Vierailija
45/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä:

-Likaiset kädet ja kynnet

-Pitkät kynnet

-Likaiset hiukset ja yleisesti huono hygienia

-Jääkiekon ja/tai jalkapallon harrastaminen ja fanaattinen seuraaminen

-bull mentula

-pienempi kuin minä

-Itsekäs

-Haukkuu muita eikä näe itsessä mitään väärää

-Ei kykene tekemään kompromisseja

Kyllähän näitä riittäis vielä lisääkin....onneksi miestä ei tarvi mihinkään niin en jää paljosta paitsi

Vierailija
46/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-some tilit (lasten ja teinien juttuja)

-farmarimallinen auto

-keskiluokkaisuus

-bonuskortit

-muiden jatkuva arvosteleminen

-pelko muiden arvostelun kohteeksi joutumisesta

Vierailija
47/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkomiehen lista alla. Nuorempana sitä katsoi naisissa vain tissejä ja takapuolta. Ikä on tuonut viisautta ja kokemusta. Näihin puuttuisin jos joskus uutta puolisoa katselisin:

- nalkutus: lyhentää tutkitusti miehen elinajanodotetta

- pihtaaminen: joka toinen mies elää puutteessa

- laiskuus: mikä siinä on ettei moderni nainen saa persettään ylös sohvalta tv:n ääreltä

Ei joka toinen mies elä puutteessa. Lyhentääkö nalkuta myös naisten elinikää? Tuli vaan mieleen jos sinä nalkutat vieressä kun toinen haluaa katsoa telkkaria.

Puutteesta: http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201801172200674165_rk…

Nalkutuksesta: ei vaikutusta naisten elinikään: https://www.verkkouutiset.fi/tutkimus-nalkuttaminen-voi-vieda-miehen-en…

Minä en nalkuta. T. ukkomies

Vierailija
48/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahiki

Kaljamaha

Röyhtäily,piereskely

Typerät jutut

Vierailija
49/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkomiehen lista alla. Nuorempana sitä katsoi naisissa vain tissejä ja takapuolta. Ikä on tuonut viisautta ja kokemusta. Näihin puuttuisin jos joskus uutta puolisoa katselisin:

- laiskuus: mikä siinä on ettei moderni nainen saa persettään ylös sohvalta tv:n ääreltä

Ei joka toinen mies elä puutteessa. Lyhentääkö nalkuta myös naisten elinikää? Tuli vaan mieleen jos sinä nalkutat vieressä kun toinen haluaa katsoa telkkaria.

Puutteesta: http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201801172200674165_rk…

Nalkutuksesta: ei vaikutusta naisten elinikään: https://www.verkkouutiset.fi/tutkimus-nalkuttaminen-voi-vieda-miehen-en…

Kertoo miten pitkään on luetunymmärtämisen oppiminen ollut todella heikolla tasolla jos ukkomiehenä kirjoittava, eli oletettavasti aikuinen, lukee mediasta jonka yleisesti tiedetään muuntelevan totuutta otsikoissa mediaseksikääksi (kaikkille varmasti tuttu termi klikkiotsikko) sen pelkän otsikon. Ei perehdy tekstiin tai käytä mitään lähdekritiikkiä, joka myös hyvin tärkeää näiden medioiden kohdalla. Näin meillä on ihminen joka suoraan uskoo sensaatiohakuisen uutisoinnin otsikon tietämättä mistä tutkimuksessa on kyse.

Näemme käytännössä miten toimii kansan "tyhmentäminen".

Tyhmyys ja sivistymättömyys löytyy kuitenkin aika monen listalta täällä.

Vierailija
50/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 38 vuotiaan akateemisen naisen listaus (suluissa oma vastine):

- nuuska, rööki (en ole ikinä kättänyt ja haisee hirveälle)

- huumeet (en ole ikinä kättänyt)

- pelkässä hetkessä eläminen, ettei lapseton mies ole lähes 40 vuoden ikään mennessä ajatellut muuta kuin omaa napaa ja kuluttanut kaiken mitä on tienannut, eikä mitään säästöjä (Oma asunto on mielestäni paras tapa säästää, vaikka joutuu olemaan velallinen jonkin aikaa... Minulla 110m2 maksussa itselle tällä hetkellä)

- käytöstapojen puute. Esim sanoo treffeillä palaavansa, eikä palaa. Jos kuulen tämän kaverilta, en mene tyypin kanssa edes treffeille.

- liian hiljainen (itse olen tavallinen tämän suhteen, mutta en halua olla se puheliaampi henkilö, joka joutuu aina keksimään mistä keskustellaan)

-pitää olla herrasmies tavalla tai toisella

-täytyy ymmärtää suhteen olevan vastavuoroinen. Vaikka nainen tekee paljon pyynteettömästi, se saattaa loppua jossain vaiheessa, jos mies on kuin pikkulapsi, joka on saamapuolella kaikessa. Miehen tulee ymmärtää, että aikuisten suhde on tasavertainen. Jos nainen tekee kaikki kotityöt miehen mieliksi, niin mies tekee jotakin muuta. Maksaa vaikka ravintolalaskun, eikä odota naisen kaivavan kuvettaan silloinkin... tuo oli vain yksi huono esimerkki...

- liallinen lihavuus (itse olen sopusuhtainen. En mikään timmi urheilija, mutta kilot on kurissa...)

- tykkää edes jonkin verran nähdä maailmaa

-osaa elää varojensa mukaan

- saa olla sairastanut esim. masennuksen sinkkuna ollessaan. jos hyvässä parisuhteessa ilman suuria tragedioita on ollut masentunut, en välttämättä alkaisi suhteeseen....

- jne.

Vierailija
51/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisten ihmisten luonteenpiirteet minulle...

Minun luonteenpiirteeni...okei eli työssäkäyvä, ystävällinen, sosiaalinen, liikunnallinen, vain joskus alkoholia käyttävä, hygieniastaan ylläpitävä fiksu nainen on sulle turn off.

Vierailija
52/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo miten pitkään on luetunymmärtämisen oppiminen ollut todella heikolla tasolla jos ukkomiehenä kirjoittava, eli oletettavasti aikuinen, lukee mediasta jonka yleisesti tiedetään muuntelevan totuutta otsikoissa mediaseksikääksi (kaikkille varmasti tuttu termi klikkiotsikko) sen pelkän otsikon. Ei perehdy tekstiin tai käytä mitään lähdekritiikkiä, joka myös hyvin tärkeää näiden medioiden kohdalla. Näin meillä on ihminen joka suoraan uskoo sensaatiohakuisen uutisoinnin otsikon tietämättä mistä tutkimuksessa on kyse.

Näemme käytännössä miten toimii kansan "tyhmentäminen".

Tyhmyys ja sivistymättömyys löytyy kuitenkin aika monen listalta täällä.

Kyseenalaistat siis Väestöliiton ja Kööpenhaminan yliopiston tutkimukset. Avaisitko hieman tarkemmin mihin pohjaat kritiikkisi?

Vierailija
53/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pienet tissit

- pihtaaminen

- löysä, lättänä takamus

- ei ajele karvojaan

- nalkuttaa joka asiasta

Vierailija
54/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla on listalla tupakointi. Minä poltan, mutta joku ihana mies, joka ei itse tupakoi olisi minulle hyvä syy lopettaa. Itseni takia en yritä, mutta jonkun muun vuoksi olisin valmis lopettamaan.

Vierailija
55/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kiire. Se ainainen säheltäminen ottaa kaaliin.

Vierailija
56/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ylipaino

-Tupakointi

-Päihteet

-Lapset

N40

Vierailija
57/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys

Ilkeys

Elämäntapatyöttömyys

Valehtelu ja välinpitämättömyys

Alkoholismi

Vierailija
58/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys, sivistymättömyys, laumasieluisuus.

Huumeet, tupakointi, liian säännöllinen alkoholin käyttäminen.

Irtosuhteet, panosuhteet, usein vaihtuvat seurustelukumppanit.

Ylipaino, haluttomuus pitää itsestään huolta.

Äärifeminismi, epänaisellisuus (poikatyttö ok, "mähän en ala miehiä miellyttämään" -> ei kiitos).

Elämänkumppaniksi yli 25v ikä (seksisuhteessa iällä ei väliä, jos vain näyttää 31v miehen silmiin hyvältä).

Vierailija
59/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymättömyys

Elämäm_kolulaisuus

Huono käytös

Päihdeongelma

Tupakointi

Epäsiisteys

Huono hygienia

Nämä ovat turn-offeja sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
60/493 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenemättömyys lukea naisen ja miehen välisiä sanattomia viestejä. Kahden ihmisen välillä on parhaimmillaan sanaton viestintä, joka ohjaa ja rytmittää suhteen etenemistä ilman että joutuu sanallisesti kommunikoimaan suhteen tilasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme