Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä äänestän huomenna Laura huhtasaarta

Vierailija
27.01.2018 |

Ketä sinä äänestät!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja Kyllöstä ei ilmeisesti perustellusti saa äänestää, sensuuri iskee. En tiedä mikä sana oli väärä.

Vierailija
22/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua viisaampi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän voittajaa. Eli Salea

Aika säälittävää lammas-ajattelua.

Äänestän itse salea sen takia koska mielestäni salen CV on sen verran merkittävä presidentin työssä että olisi järkevämpi valinta kun joku uskonnon opettaja joka ei usko evoluutioon. 

Sitäpaitsi, jos huhtasaari olisi pressa niin jouduttais maksaa saulille kuitenkin loppuikänsä pressan tuloja. Ja pressan tulot ei ole mitään pieniä tuloja. Sit vielä huhtasaarellekkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrystä. Pois euron käytöstä. Oma valuutta. Puolustusyhteistyötä Ruotsin kanssa kehitettävä. Viennin edistäminen. Wt perheiden lastensuojelua parannettava. Kannatan kaikkia asioita joita väyrynenkin kannattaa.

Laura on aivan selvä rasisti, joka ei osaa keskustella järkevästi ulkomaalaisten päämiesten kanssa, koska Suomi ensin ajattelu on liian voimallista hänessä. Myös uskonto höpinät vievät uskottavuutta Lauralta.

Vierailija
24/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te äänestätte Huhtasaarta? Olisi kiva kuulla perusteluja.

Suomenruotsalaisena kultalusikka-pseudo-aatelisena (joo sukunimi on listalla, mutta sivuhaara) ja varsin hyvistä oloista kotoisin en voi aidosti väittää että mitkään sosiaaliset kysymykset hirveästi painaisi. Sen sijaan olen autodidakti, tykkään opiskella ihan kaikkea maasta taivaisin omillani. Moisessa touhussa rehellisyys ja faktat voi olla joskus vaikeaa löytää ja sitä arvostaa suuresti.

Media vetää varsin kolminaamaista peliä, valehdellen enemmän kuin mitä tuottavat yksittäisiä sanoja jopa.

Tämä ärsyttäävaltavasti, niin suuresti että haluan repiä alas koko tuon valtarakennelman. Olen koko elämäni äänestänyt kaikenlaisia valtarakennelman vihaavia ehdokkaita ja Huhtasaari on vain viimeisin sarjassa.

Niijoo ja pakkoruotsi tai pakkosuomi ei ole hirveän hyviä ideoita muutenkaan, jos sitä opiskelee mitä lie 10 vuotta kolmosluokasta lukion loppuun ja vielä yliopistotasolla lisää eikä osaa ilmaista itseän sen paremmin kuin että hei minä nimi olla mikko minä olen suomi maa, niin hukkaan on menny. Ollaan todella kaukana mistään kyvystä käydä sivistynyttä keskustelua taikka seurata kirjallisuutta.

Sen sijaan on olemassa hyvin motivoituneita opiskelijoita jotka osaavat varsin hyvin ruotsia koska ovat ihan itse halunneet oppia. Ja näiden kanssa voi peräti keskustella!

Tähän tuodaan sitten hassu argumentti ettei voisi vaatia ruotsinkieltä työntekijöiltä ellei sitä ole opetettu peruskoulussa, noh, aidot ovat mitä ovat muutenkin ja toiseksi jotenkin kummallisesti voidaan vaatia farmakologian osaamista apteekkareilta vaikkei sitä peruskoulussa opeteta.

Senkun palkkalisä ja erikoistehtävänä jos ei muuten, ja ihme kyllä löytyy motivoituneita oikeita osaajia.

Vierailija
25/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oisko ollu parempi vaan valehdella jotain wt-bullshittia tyyliin "kosca on niinq kewl", sopisi ainakin paremmin tietyn väestökerroksen ennakkoluuloihin

Vierailija
26/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas ei sitten olisikaan ollut kiva kuulla perusteluja, haista kissan pissan pyllyä

27/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta äänestän

Vierailija
28/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalikoneesta tuli kolme kertaa 1. Huhtasaari ja 2. Väyrynen, mutta äänestän Salea.

Eli äänestät omaa arvomaailmaasi vastaan!

Eiku se on sivistynyt ja nyt pelottaa olla persun kanssa samaa mieltä.

Vierailija
29/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua viisaampi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän voittajaa. Eli Salea

Aika säälittävää lammas-ajattelua.

Äänestän itse salea sen takia koska mielestäni salen CV on sen verran merkittävä presidentin työssä että olisi järkevämpi valinta kun joku uskonnon opettaja joka ei usko evoluutioon. 

Sitäpaitsi, jos huhtasaari olisi pressa niin jouduttais maksaa saulille kuitenkin loppuikänsä pressan tuloja. Ja pressan tulot ei ole mitään pieniä tuloja. Sit vielä huhtasaarellekkin. 

Niinhän Haloselle ja Ahtisaarellekin maksetaan. Niiden hautajaisetkin kustannetaan verovaroilla, ajattele.

Vierailija
30/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väyrystä. Pois euron käytöstä. Oma valuutta. Puolustusyhteistyötä Ruotsin kanssa kehitettävä. Viennin edistäminen. Wt perheiden lastensuojelua parannettava. Kannatan kaikkia asioita joita väyrynenkin kannattaa.

Laura on aivan selvä rasisti, joka ei osaa keskustella järkevästi ulkomaalaisten päämiesten kanssa, koska Suomi ensin ajattelu on liian voimallista hänessä. Myös uskonto höpinät vievät uskottavuutta Lauralta.

Maailmassa on paljon maita, joilla on tiukka rajakontrolli. Ovatko kaikki näiden maiden presidentit/kuninkaat mielestäsi rasisteja?

Vierailija
31/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko valehtelevia persuja! Äänestäkää Paavoa, Paavo on ainoa aito-suomalainen ehdokas ja Paavo murskauttaa persut lopullisesti!

Vierailija
32/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin jo Saulia. 

Vierailija
33/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään! Äänestin viikko sitten älykästä ihmistä, jonka agenda ei ole vähäjärkisten pelottelu ihopigmentillä.

Vierailija
34/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketä äänestän, mutta pelkään että pitää muuttaa maasta jos Huhtasaari voittaa. Tulee varmaa Putinlandiasta tuttua mielipidevainoa ja tämäkin kommentti on liikaa ja tällaisia lähdetään skannaamaan. Jo se, että väitti vastoin kaikkia faktoja ja realismia EUn olevan kuin Nevostoliitto kertoo että sieltä tulee kova takaisinlyönti. NL:ssä Lauran kaltainen toisinajattelija ei olisi suutaan avannut. EUssa saa räksyttää ihan vapaasti ja hakea Pressan virtaan. Miten on Lauraan hyvin suhtautuvan Putinlandian vaalien laita?

Vierailija
35/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää uskoko valehtelevia persuja! Äänestäkää Paavoa, Paavo on ainoa aito-suomalainen ehdokas ja Paavo murskauttaa persut lopullisesti!

Murskauttaa, no heh heh. Tyhmiä on monenlaisia.

Vierailija
36/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat maanpetturitorakoita! Paavo on kuningas!

Vierailija
37/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa. Ehkä se herättää hallitustakin että kansa ei tykkää nykymenosssa jossa maa on menossa kohti eriarvoisuutta ja lujaa.  Tuntuu että nyt on vallallaan että hallitus voi tehdä mitä vaan kansalaisilleen kun tärkeämpää on että EU ja rikkaat saa rahansa.

Vierailija
38/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi persutrollit huomenna hiljenee ja rauha palaa palstalle.

Vierailija
39/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, mieheni, tyttäreni, isäni, äitini ja veljeni äänestämme Huhtasaarta. Syynä toive, että Suomi olisi maa, jossa suomalaisia arvostetaan. Missään muussa maassa tämä ei ole mahdollista.

Suomalaisia muuten arvostetaan maailmalla suuresti. Työteliäitä, vaatimattomia, rehellisiä ihmisiä.

Vierailija
40/81 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ketään! Äänestin viikko sitten älykästä ihmistä, jonka agenda ei ole vähäjärkisten pelottelu ihopigmentillä.

Onko joku varoittanut melanoomasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi