Pidätkö kotona ollessasi rintsikoita?
Minä en.Jos joku tulee kylään niin sitten laitan.
Kommentit (46)
Otan rintsikat aina pois kun tulen kotiin ja vaihdan kotivaatteet päälle. Jos ''oikeiden'' rintsikoiden sijaan olen aamulla pukenut urheilutopin tai pehmeät, kaarituettomat rintsikat, ne voin jättää kotonakin päälle, ovat tarpeeksi rennot kotioleskeluun. Öisin en pidä mitään päällä, haluan mahdollisimman mukavan olon. Ei haittaa vaikka rinnat hölskyy ja pomppii :D Olen 90D.
En käytä. Tosi pienet rinnat kun on, niin tarvitsen liivejä vain urheillessa. Tai jos haluan peittää nännit, jotka minulla nöpöttävät paidan läpi näkyen aina.
Mulla on aina liivit, myös yöllä. Isot rinnat, jotka vielä joku päivä leikkautan
Vierailija kirjoitti:
Pidän aina paitsi nukkuessa, ilman liivejä on epämukava olo. Rintani ovat isot ja painavat (liivikoko 75G).
Isot kannut 😍
Mä käytän aina, paitsi öisin, vaikka aika pienet rinnat onkin (75B). Vaihdan kotiin saapuessa olohousut jalkaan, mutta en mä ikinä rintsikoita riisu. Eivät ne tunnu epämukavilta lainkaan. Tosin viime kesän helleaallon aikana muistan olleeni kyllä kotona pelkässä helletopissa ilman rintsikoita. 🤔
Pidän aina liivejä, paitsi nukkuessani.
Eivätkä rintani ole edes kauhean isot, 75B.
En tiedä onko mulla jotenkin "löysemmät rinnat" vai onko vain oma mieltymys, että pidän erittäin epämukavana sitä tunnetta, jos hypähtää, ottaa pari juoksuaskelta (enemmistä puhumattakaan) tai liikkuu rivakasti ja rinnat hölskyy ja pomppii, siis ilman liivejä. Tuntuu että nahka venyy ja "sattuu" :D Liivit yllä siis paljon mukavampi olo!