Pidätkö kotona ollessasi rintsikoita?
Minä en.Jos joku tulee kylään niin sitten laitan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ne liivit pitää sitten pukea päälle jos menee ulos? Ainakin miehet tykkäävät jos naisilla ei paidan alla ole rintaliivejä ja jos ovat epämukavatkin sen lisäksi.
Olen aivan varma, ettei yksikään mies tykkäisi nähdä minua ilman rintaliivejä, kun rintani roikkuvat suunnilleen polvissa. T: 75G
Finnish Nightmares part 4: Se kun sulla hajoaa liivin rautaosa taloyhtiön saunassa ja joudut hiippailemaan ilman rintsikoita kämppääsi saunapussi rintojen päällä ettei nöpöttävät nännit näy paidan läpi😂
Ilman rintsikoita voi olla vaikka olisivat oikean kokoisetkin liivit.Silti on mukavampi olla ilman.
Mulla on isot, painavat rinnat ja silti olen mielelläni kotona ilman liivejä. Joskus aiemmin käytin niitä kotonakin, mutta jos en siivoa tai muuten touhuile paljon, niin olen ilman. Jos kauheasti liikkuun, niiin sitten ne on kyllä pantava ylle.
En, vaikka onkin isot riippurinnat.
En käytä rintaliivejä oikeastaan koskaan. Joskus joku juhlavaate vaatii rintaliivit.
Napakka toppi korvaa mainiosti rintsikat. D-kuppi.
Hyiyäk en. Riisun ne aina heti eteisessä pois jo ennen kenkien riisumista.
Käytän ulkoillessa, jos alimmaisena villakerrastopaita + kesäisin jos vain yksi paita päällä.
Käytän. G-kokoisten rintojen vapaa heiluminen on inhottavan tuntuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Pienehköt ja kiinteät rinnat niin ei tarvitse. Jos lähden ihmisten ilmoille niin sitten käytän
Eipä ole kauaa kiinteät, jos et käytä tukea.
rintaliivit nimenomaan heikentää rintojen omia tukikudoksia.
Pidän liivejä aina herkkien nännien takia. Hellästi hivelevä paidan kangas tai nännin osuminen johonkin tuntuu niin kamalalta etten vain pysty olemaan ilman tukevia kovakuppisia liivejä vaatteet päällä. Olenko yksin tämän ongelman kanssa? :D
Mulla on tosi pienet rinnat, mutta rintsikat on käytössä kotonakin. Käytän tosin usein kotona jotain virttyneitä ja venähtäneitä liivejä, samaan tapaan kun kun käytän muutenkin kotioloissa jotain pieruverkkareita ja resupaitoja :D
Vierailija kirjoitti:
En. Mahdollisimman mukava oloasu päälle heti kun tuun kotiin, en käytä kotona rintsikoita enkä myöskään pikkuhousuja.
Ja teet aloituksia täällä sitten miten perseen hajun saisi pois sohvasta.
Joskus, olen vähän leikkinyt tyttöilyä... *punastus*
-m
Pidän aina liivejä paitsi nukkuessa. Mulla on isot ja painavat rinnat (70 G), ja sekä rinnat että niska-hartiaseutu kipeytyy, jos olen ilman liivejä.
Pidän kotona. En muutenkaan viitsi vaihdella vaatteita kesken päivän.
Joskus mutta vaimo ei yleensä tykkää.
No joo, olen kohta 58v eikä vieläkään poimua rinnan alla. Ehkä joskus tulee?? Nyt sellaiset "kumipallomaiset" ja pyöreät