Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* * ELOTÄHKÄT ma-ke * *

14.07.2008 |

Aloitetaanpas sitten tällainen puolen viikon pino :) Palaan ajan kanssa hetken kuluttua.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää nyt sitä kuuluisaa limatulppaa kun tulee sellasta "rään" näköstä limaa lorahtaen?mut ei jatkuvasti...se on hajutonta...

Vierailija
82/86 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa on sellasta sinkuvaa, kirkasta limaa ja siinä voi olla mukana sellasta verensekaista juttua matkassa. Ja toisilla sitä tulee monta päivää ja joillakin voi holahtaa heti kaikki kerralla. Oiskohan tosiaan seuraavina vuorossa *SF ja Roosa* ;) Jei!

Mulla on muuten himona edelleen noi turkinpippurit :p Pakko olla niitä aina kotona, muuten voi tulla tenkkapoo, jos kaupat kii eikä niitä saa mistään ;) Ja verenpaine on silti ihannelukemissa, josta oon vähän ihmeissäni, ko mulla ei kauan se yks pussi kestä.

Ei maar, nyt menen taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelemaan Viltsu-Inkeriä, hirmu paljon onnea vaavelista =) Näin me sitten pikku hiljaa jakaannutaan ;) Saa nähdä kuka on seuraavana?? Jännityksellä oottaa.

Mulla esikoiselta tuli limatulppa niin se oli vihreää ja kirkasta ihan selvää limaa siitä ei kyllä erehtynyt mitenkään, vihrää oli ilmeisesti sen takia, koska poju oli kakannut veteen joka viittasi alkavaan happi vajeeseen, mulla oli nimittäin istukan kanssa silloin ongelmia..

Vierailija
84/86 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aktiivisesti kirjoitellut, mutta lueskellut kuitenkin ja nyt ihan ensiksi täytyy myös osaltani onnitella Viltsu-Inkeriä. Niin tämä matka lähenee loppuponnistustaan vääjäämättä itse kullakin ja lähtö voi olla lähempänä kuin uskoiskaan.

Minä oon se mamma joka niitä sokereita mittaili, mutta nyt olen saanut luvan lopettaa mittaukset koska arvot ovat olleet ihan kohdallaan, vaikka pissassa edelleenkin vain neljällä plussalla, että aika imelä täti...

Eipä juuri supistele vielä, pientä kovettumista ollut havaittavissa ja painon tunnetta alaosastolla. Oma arvio on kyllä, että yli menee, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Pömppä tuossa joskus kyseli tuosta levolacista ja itselle se aiheutti vain hirveet ilmavaivat, muttei kyllä juuri auttanut...

Mutta ei muuta kuin pitkää pinnaa ja voimia tuleviin koitoksiin kaikille mammoille

Matuz 37+2

Vierailija
85/86 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea viltsu-inkeri. Ihana juttu, että kaikki hyvin.

Mulla tuli esikoisesta limatulppa synnytystä edeltävänä pvänä. se oli sellaista liman sekaista hieman ns verta mukana..

nyt nukkumaan, jos taas tänä yönä tulee nukuttua, mutta yritän ainakin..

huomiseen! =)

Vierailija
86/86 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltsu-Inkerille todella isot onnittelut pojasta!! Ihanaa että kaikki meni hyvin.

On kyllä tosi jännää kun pikku hiljaa alkaa porukka synnyttämään, kuka onkaan seuraava...?

Minä olin tosiaan tänään keskusäitiysneuvolassa ylimääräisessä ultrassa kun on niin pieni sf-mitta (29,5cm, rv 35+4) mutta kaikki oli onneksi kunnossa! Eikä vauva ollut edes pieni vaan meni ihan keskikäyrällä, tän hetkinen paino-arvio oli 2900g. Virtaukset oli hyvät.

Mulla supistuksia tai jotain tuntemuksia päivittäin mutta ihan lieviä vielä, maha kovettuu ja vauva painaa haarukkaan ja sen semmosta, ei mitään kunnon supistuksia yhtään. Eikä ekassa raskaudessakaan ollut mitään tuntemuksia ennenkuin homma käynnistyi kunnolla (rv 41+6). Luulen kyllä että kun nyt joutuu esikoisen kanssa aika lailla touhuilemaan niin voi syntyä jo aiemmin, ainakin toivoisin niin. Jotenkin tosi kankea olo, ei pysty tyttöä edes kunnolla sylissä pitämään kun heti painaa johonkin kohtaan tai vihloo haaroihin.. On se ihana sitten kun on toinenkin lapsi syntynyt ja voidaan sylkytellä kunnolla koko perhe.

Tuolla yhteisön puolella jo kirjotinkin että siskoni järjestivät ihanan yllätyksem sunnuntaina, nimittäin Baby Showerit!! Oli naisia tupa täynnä ja kaikenlaista ohjelmaa.. Oli kakkua ja vaippakakku (aivan mahtava), mahakipsin tekoa, kilpailuita vaikka kuinka monta ja vaikka mitä.. Olin kyllä totaalisen yllätetty, ihana päivä!

Ah, taidan mennä vielä hetkeksi sohvalle ennen unia.

Voimia kaikille!!

H 36+2