Mistä seuraavista asioista olisit eniten valmis luopumaan, jos yhdestä olisi pakko?
Kommentit (32)
Lemmikkiä ei ole ja jos jokin pitäisi valita valitsisin lemmikin vaikka sellainen olisikin. Olen kyllä ihan eläinrakas mutta eläimet kotonani minulle vähiten tärkeä asia tuosta listasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten noin moni vastaa älypuhelin? Itse ainakin kuolisin juna- ja bussimatkoilla tylsyyteen.
Osaatko lukea? Oletko kuullut sellaisesta uutuudesta, kuin kirjat?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten noin moni vastaa älypuhelin? Itse ainakin kuolisin juna- ja bussimatkoilla tylsyyteen.
Voisit yllättyä siitä upeasta rauhasta mikä tulisi, kun joskus antaisit sen rakkineen olla laukun pohjalla.
Jos leikitään, että mulla olisi kaikki noista, niin ehkä älypuhelin olisi se mistä ensimmäisenä luopuisin. Muuten vastaisin kumppani, koska helppo luopua sellaisesta mitä ei ole, tai mitä ei edes kaipaa.
Ei lemmikkiä joten siitä olen jo luopunut. Toisena tulisi varmaan älypuhelin, tykkään käyttää mieluummin tietokonetta.
Minulla ei ole kumppania, älypuhelinta eikä lemmikkiä. Lemmikkiä en halua missään tapauksessa, älypuhelintakaan en kaipaa. Jos pitäisi luopua jostain sellaisesta, mikä minulla nyt on, olisi pakko valita herkuttelu (vaikka ajatus elämästä ilman suklaata kuulostaa kyllä tosi ankealta).
Älypuhelimesta tietenkin! Maailman turhin kapine muutenkin! Mulla on sellainen ainoastaan siitä syystä kun arvonnassa voitin. Käytän sitä pelkästään puhelimena. No kameraa käytän myös. En muuta.
Minulla on älypuhelin mutta niin huono tarkkuusnäkö etten halua pankkiasioita puhelimella hoidella. Toivottavasti pankkitunnukset nukset saa muussakin muodossa kuin puhelimen kautta. Käytän tablettia netissä surffailuun ja läppäriä jos pitää kirjoittaa jotain tai käydä jossain sivuilla tilaamassa jotain
Voiko tässä huijata niin, että luopuu älypuhelimesta mutta käyttää tablettia?
Itse pitäisi myös hommata se lemmikki, niin olisi helppo sitten luopua siitä.
Vierailija kirjoitti:
toisaalta jos on köyhä ja laiska leffaliput, junaliput, lentolipyt jne tuskin ovat muutenkaan ongelma kun niitä ei vaan koskaan ole.
Mä tulostan leffaliput niillä teattereiden automaateilla, lentoliput työpaikalla (ei edes vuosittain joten en tunne huonoa omaatuntoa siitä 1-2 arkista).
Olen jo luopunut herkuttelusta, joten seuraava valinta olisi älypuhelin. Toki siitä luopumiseen ei tarvisi edes pakottaa :D