Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä seuraavista asioista olisit eniten valmis luopumaan, jos yhdestä olisi pakko?

Vierailija
26.01.2018 |

?

Mistä seuraavista asioista olisit eniten valmis luopumaan, jos yhdestä olisi pakko?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo luopunut herkuttelusta, joten seuraava valinta olisi älypuhelin. Toki siitä luopumiseen ei tarvisi edes pakottaa :D

Vierailija
22/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkiä ei ole ja jos jokin pitäisi valita valitsisin lemmikin vaikka sellainen olisikin. Olen kyllä ihan eläinrakas mutta eläimet kotonani minulle vähiten tärkeä asia tuosta listasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten noin moni vastaa älypuhelin? Itse ainakin kuolisin juna- ja bussimatkoilla tylsyyteen.

Osaatko lukea? Oletko kuullut sellaisesta uutuudesta, kuin kirjat?

Vierailija
24/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten noin moni vastaa älypuhelin? Itse ainakin kuolisin juna- ja bussimatkoilla tylsyyteen.

Voisit yllättyä siitä upeasta rauhasta mikä tulisi, kun joskus antaisit sen rakkineen olla laukun pohjalla.

Vierailija
25/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikitään, että mulla olisi kaikki noista, niin ehkä  älypuhelin olisi se mistä ensimmäisenä luopuisin. Muuten vastaisin kumppani, koska helppo luopua sellaisesta mitä ei ole, tai mitä ei edes kaipaa.

Vierailija
26/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lemmikkiä joten siitä olen jo luopunut. Toisena tulisi varmaan älypuhelin, tykkään käyttää mieluummin tietokonetta.

Vierailija
27/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kumppania, älypuhelinta eikä lemmikkiä. Lemmikkiä en halua missään tapauksessa, älypuhelintakaan en kaipaa. Jos pitäisi luopua jostain sellaisesta, mikä minulla nyt on, olisi pakko valita herkuttelu (vaikka ajatus elämästä ilman suklaata kuulostaa kyllä tosi ankealta).

Vierailija
28/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimesta tietenkin! Maailman turhin kapine muutenkin! Mulla on sellainen ainoastaan siitä syystä kun arvonnassa voitin. Käytän sitä pelkästään puhelimena. No kameraa käytän myös. En muuta.

Vierailija
29/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on älypuhelin mutta niin huono tarkkuusnäkö etten halua pankkiasioita puhelimella hoidella. Toivottavasti pankkitunnukset nukset saa muussakin muodossa kuin puhelimen kautta. Käytän tablettia netissä surffailuun ja läppäriä jos pitää kirjoittaa jotain tai käydä jossain sivuilla tilaamassa jotain

Vierailija
30/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tässä huijata niin, että luopuu älypuhelimesta mutta käyttää tablettia?

Itse pitäisi myös hommata se lemmikki, niin olisi helppo sitten luopua siitä.

Vierailija
31/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisaalta jos on köyhä ja laiska leffaliput, junaliput, lentolipyt jne tuskin ovat muutenkaan ongelma kun niitä ei vaan koskaan ole.

Mä tulostan leffaliput niillä teattereiden automaateilla, lentoliput työpaikalla (ei edes vuosittain joten en tunne huonoa omaatuntoa siitä 1-2 arkista).

Vierailija
32/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin.