Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
En yleensä tykkää iskelmästä, mutta tää uus Antti Ketosen biisi ”Olisitpa sylissäni” on aika kivan kuuloinen kappale
26.01.2018 |
Tosi menevä ja mieleenpainuva. Luulin alussa, että biisi on Hausmyllyn, niin paljon samalta kuulosti. Ennenkuin tarkistin Youtubesta.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se on ihana ja antti myös