Juoko miehesi tänään "ALKOHOLIA"
Jos juo niin juoko kotona, ja jos juo siellä, niin ketä on paikalla silloin ja mitä tekevät?
Kommentit (32)
Minä en juo alkoholia uskonnollisista syistä.
-
Vaan ihan muista syistä!!!!!!
-
Ja joo, ehkä tulee pari olutta otettua kaupasta mukaan tänään, jos vaikka pistäis saunankin lämpiämään :)
Luultavasti ei, tai voi olla että ottaa jääkaapista yhden oluen. Huomenna mennään ulos syömään, niin silloin hän saattaa ottaa jopa kolme.
Tuskin juo ja jos juokin mitä Väliä? Normaali töissä käyvä mies joka ei jatkuvasti läträä viiinalla.
Mies juo ainakin pari olutta ja pari drinksua illalla kotona ja ei ole ongelma.
Minä juon tänään enemmän koska menen ystävän kanssa syömään. Eli ensin tulee juotua ravintolassa ja sitten varmasti vielä myöhemmin illalla kotona pari lisää.
Mä en tiedä mitä on "alkoholi" mutta alkoholia ei oteta tänä viikonloppuna kumpikaan. Se vaikuttaa meillä molemmilla yöuniin sen verran että nyt nukutaan, ulkoillaan jne.
Siis mitä ihmettä? Kai aikuinen ihminen saa juoda alkoholia jos haluaa. Ja jos ei halua niin ei juo.
"Normaali" ihminen voi juoda mitä haluaa ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon te juotte, jos on tarve pitää tipattomia kuukausia?
Miten paljon te juotte, jos on tarve juoda joka kuukausi?
Onko vaikeuksia olla juomatta yksi kuukausi?
Mulla ei ole tarvetta juoda joka kuukausi, mutta ei varsinaisesti tarvetta olla juomattakaan. Jos haluan hyvän ruoan kanssa lasin viiniä, juon sen, en jätä juomatta vain siksi että on 26. päivä tammikuuta. Helposti on huomaamatta mennyt kuukausi juomatta, mutta jos haluan ottaa, otan, ihan riippumatta päivästä.
Mies ei juo, koska se olen minä ;-) Nyt juuri ruokatunnilla. Pe-ilta menee silla lailla mulla, ensiksi käyn koiran kanssa lenkillä kunhan saavun kotiin. Sitten pistän tiskikoneen pyörimään. Tämän jälkeen otan kotona omalla kuntosalilla n. 45 min. punttitreenin. Sitten rupean tekemään viikkosiivousta, jossa menee n. 2 tuntia (omakotitalo). Koiran kanssa käyn vielä iltalenkillä, pidän lapselle seuraa ja teen ruuat ja kysyn läksyt.
Vaimo sen sijaan alkaa punaviinin tinttauksen n. klo 17 heti kun pääsee töistä kotiin. Meillä onkin työhuoneessa iso pop-up teltta valmiina. Siinä on alimmaisena ns. folioalapintainen retkipeitto (säästää kosteusvahingoilta), patja ja pehkuina vanhoja täkkejä. Sitten kun vaimo sammuu n. 20-23 välillä, niin kannan hänen hellästi omaan telttaansa päätänsä selviämään. Teltassa on myös valmiina 1,5 litran limu, jos tulee jano. Lauantaina hän herää joskus 12 aikoihin ja joskus jatkaa alkoholin juomista, joskus ei.
Minä nautin ja nukun lauantaina puolitoista tuntia normaalia pidempään eli herään klo 8:30. Sitten koiraa ulos ja sen jälkeen aamupalaa tekemään lapselle ja minulle. Käydään varmaan la-aamupäivästä Hop-lopista, kun ilma on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole suunniteltu asiaa, mutta eiköhän tuolta viinikellarista joku pullo haeta illalliselle. Ja ehkä myös golfkierroksen päätteeksi otetaan oluet, minä useinmiten alkoholittoman.
Alkoholi ei ole meille mikään ongelma suuntaan tai toiseen. Humalaan meistä ei kumpikaan juo itseään koskaan. Viinikellarista löytyy satoja pulloja, olohuoneen baari on aika täydellisesti varusteltu, mutta silti ei ole mitään pakkoa juoda niitä tai edes suunnitella, että lauantaina juodaan jotain. Juodaan, jos siltä tuntuu eikä juoda, jos siltä ei tunnu. Yksinkertaista.
Enpä minäkään ole. Ehkä ratsastettuani arabilla 1-2 tuntia tiluksillani, saatan pyytää hovimestaria tuomaan hyvää portviiniä tilkan (tämän nautin ratsun selässä). Kun menen kirjastohuoneeseeni viininpunainen aamutakki ylläni, haluan kahvin ja konjakin samalla kun luen Heminwayn parhaita teoksia.
Viinikellarissani on tuhansia pulloja, ei siis mitään el tiempoa, vaan parasta laatua. Jos aamulla kivistää päätä (saattaa tulla luettua liikaa), pyydän lentäjää lennättämään helikopterilla tunnin. Maisemia katsellessa ja oman panimoni baijerilaista weissbieriä nauttiessa lauantai sujuu mukavasti. Panimo on siis kunnon panimo, ei mikään persaukistin kiljupönttö. Helppoa, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei juo, koska se olen minä ;-) Nyt juuri ruokatunnilla. Pe-ilta menee silla lailla mulla, ensiksi käyn koiran kanssa lenkillä kunhan saavun kotiin. Sitten pistän tiskikoneen pyörimään. Tämän jälkeen otan kotona omalla kuntosalilla n. 45 min. punttitreenin. Sitten rupean tekemään viikkosiivousta, jossa menee n. 2 tuntia (omakotitalo). Koiran kanssa käyn vielä iltalenkillä, pidän lapselle seuraa ja teen ruuat ja kysyn läksyt.
Vaimo sen sijaan alkaa punaviinin tinttauksen n. klo 17 heti kun pääsee töistä kotiin. Meillä onkin työhuoneessa iso pop-up teltta valmiina. Siinä on alimmaisena ns. folioalapintainen retkipeitto (säästää kosteusvahingoilta), patja ja pehkuina vanhoja täkkejä. Sitten kun vaimo sammuu n. 20-23 välillä, niin kannan hänen hellästi omaan telttaansa päätänsä selviämään. Teltassa on myös valmiina 1,5 litran limu, jos tulee jano. Lauantaina hän herää joskus 12 aikoihin ja joskus jatkaa alkoholin juomista, joskus ei.
Minä nautin ja nukun lauantaina puolitoista tuntia normaalia pidempään eli herään klo 8:30. Sitten koiraa ulos ja sen jälkeen aamupalaa tekemään lapselle ja minulle. Käydään varmaan la-aamupäivästä Hop-lopista, kun ilma on mitä on.
Juuri tulin kotiin töistä ja koiran kanssa lenkiltä. Vaimo onkin tullut vähän etuajassa kotiin, kun oli eka lasi menossa alas vähän yli klo 16. Eli telttaa varmaan kutsuu ennen kympin uutisia :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole suunniteltu asiaa, mutta eiköhän tuolta viinikellarista joku pullo haeta illalliselle. Ja ehkä myös golfkierroksen päätteeksi otetaan oluet, minä useinmiten alkoholittoman.
Alkoholi ei ole meille mikään ongelma suuntaan tai toiseen. Humalaan meistä ei kumpikaan juo itseään koskaan. Viinikellarista löytyy satoja pulloja, olohuoneen baari on aika täydellisesti varusteltu, mutta silti ei ole mitään pakkoa juoda niitä tai edes suunnitella, että lauantaina juodaan jotain. Juodaan, jos siltä tuntuu eikä juoda, jos siltä ei tunnu. Yksinkertaista.Enpä minäkään ole. Ehkä ratsastettuani arabilla 1-2 tuntia tiluksillani, saatan pyytää hovimestaria tuomaan hyvää portviiniä tilkan (tämän nautin ratsun selässä). Kun menen kirjastohuoneeseeni viininpunainen aamutakki ylläni, haluan kahvin ja konjakin samalla kun luen Heminwayn parhaita teoksia.
Viinikellarissani on tuhansia pulloja, ei siis mitään el tiempoa, vaan parasta laatua. Jos aamulla kivistää päätä (saattaa tulla luettua liikaa), pyydän lentäjää lennättämään helikopterilla tunnin. Maisemia katsellessa ja oman panimoni baijerilaista weissbieriä nauttiessa lauantai sujuu mukavasti. Panimo on siis kunnon panimo, ei mikään persaukistin kiljupönttö. Helppoa, eikö totta?
Väsynyt yritys.
Alkoholi ei ole meille mikään ongelma suuntaan tai toiseen. Humalaan meistä ei kumpikaan juo itseään koskaan. Viinikellarista löytyy satoja pulloja, olohuoneen baari on aika täydellisesti varusteltu, mutta silti ei ole mitään pakkoa juoda niitä tai edes suunnitella, että lauantaina juodaan jotain. Juodaan, jos siltä tuntuu eikä juoda, jos siltä ei tunnu. Yksinkertaista.