Miksi jotkut miehet kuvittelevat kaikkien naisten kuolaavan jotaib brad pittiä, george clooneyta ja muita ikäloppunäyttelijöitä?
Eiköhän ne ole enemmän noiden 50-60-vuotiaiden naisten mieleen, kun taas meidän nuorempien mieleen on nuoremmat näyttelijät.
Kommentit (30)
No minusta nuo mainitsemasi eivät ole kummoisia, mutta esim Robert Downey jr on aika kuuma. Hänkin yli 50v. Pidän kyllä komeana muutamia muitakin vähän vanhempaa miesnäyttelijää.
Olen itsekin nuori, alle 30v.
Miksi jotkut naiset kuvittelevat kaikkien miesten olevan yhdestä muotista, ja ajattelevan yhdellä ja samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Alä höpise siellä! Kerran kun Pittin Bradi vilkaisikin niin olisit sulaa vahaa! Joten suuta soukemmalle siella mokoma joutava akka.
Joo ei kiitos vanhoille ukoille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naiset kuvittelevat kaikkien miesten olevan yhdestä muotista, ja ajattelevan yhdellä ja samalla tavalla?
Nyt oli puhe vain joistain miehistä jotka näin ajattelevat.
Jos näitä vanhoja miehiä täytyy tyrkyttää, niin mielellään sitten edes John Stamos tai Ed Quinn - Pittit ja Clooneyt voisi jo hiljalleen unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos näitä vanhoja miehiä täytyy tyrkyttää, niin mielellään sitten edes John Stamos tai Ed Quinn - Pittit ja Clooneyt voisi jo hiljalleen unohtaa.
Stamoskin oli parhaimmillaan parikymppisenä. Ei sille vaan voi mitään, että miehet on parhaimmillaan alle kolmekymppisenä.
Mä olen yli 50 v ja ei noi vanhat, vähän elähtäneet näyttelijät kyllä yhtään kiinnosta. Parikymmentä vuotta sitten ehkä olivat parhaimmillaan.
https://www.maxim.com/.image/t_share/MTQ4OTM2NDIwMzk4OTk4NTgz/brad-pitt…
Tuskin tuo nyt kovin monen naisen mielestä täysin kamalan näköinen kumppani olisi. Toki Brad Pitt vanhenee siinä missä muutkin ihmiset. Kai sitä nyt voi kuolata sitä nuorta ja nättiä vaikka todellisuudessa niistä ajoista on jo parikymmentä vuotta.
Ihaillaan sitä Marilyn Monroeta samalla tavalla. Vaikka hän olisi jo lähemmäs satavuotias kurppa jos vielä eläisi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ole enemmän noiden 50-60-vuotiaiden naisten mieleen, kun taas meidän nuorempien mieleen on nuoremmat näyttelijät.
Puhutko isästäsi?
Asutko vielä kotona?
Tykkäätkö cheekistä?
Vierailija kirjoitti:
Alä höpise siellä! Kerran kun Pittin Bradi vilkaisikin niin olisit sulaa vahaa! Joten suuta soukemmalle siella mokoma joutava akka.
En oo..ja Cheek on kerran vilkaissut mua!
Eikö niitä kuolatakin niissä vanhoissa elokuvissa, missä olivat vielä kuumia? Kuka tietää, miltä ne nyt näyttää. Minäkin kuvittelen itseni edelleen 30-vuotiaaksi.
Koska he ovat itse sitä ikää että noi oli kuumia heidän nuoruudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuo nyt kovin monen naisen mielestä täysin kamalan näköinen kumppani olisi. Toki Brad Pitt vanhenee siinä missä muutkin ihmiset. Kai sitä nyt voi kuolata sitä nuorta ja nättiä vaikka todellisuudessa niistä ajoista on jo parikymmentä vuotta.
Ihaillaan sitä Marilyn Monroeta samalla tavalla. Vaikka hän olisi jo lähemmäs satavuotias kurppa jos vielä eläisi.
Minä aion tappaa itseni 60 vuotiaana.
Myyn tänä vuonna omaisuuteni ja elän varoilla matkustellen 10 vuotta.
En ymmärrä miksi tavallisen ihmisen ,jonka ainoa arvo on tissi ja perse tarvitsisi elää vanhemmaksi
Olen noin 40 vuotiaan näköinen
En ole ajatellut asiaa sitten 90-luvun, jolloin ikäiseni 15-v tytöt kuolasivat juurikin noita mainittuja miehiä. Yhtä suuri se ikäero heihin oli silloinkin kuin nyt kolmekymppisenä. En tiedä miten suhtautuvat nykyisessä ulkonäössään, ehkä kyse on juuri siitä, että kuolataan niitä vanhoja elokuvia.
Valitettavasti nuoremmista miehistä kiinnostuneissa naisissa tuntuu usein olevan jotain samaa kuin vain nuorista kiinnostuneissa miehissä. Ei ole helppoa olla kiinnostunut itsestään vanhemmista naisista heidän kypsyytensä takia, kun juuri he viihtyvät itseään vanhempien seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Sitten ne samat hemmot jankkaavat täällä pakkomielteisesti tuota asiaa vuosikaupalla vaikka voisivat käyttää senkin ajan itsensä kehittämiseen. Ei käy järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion tappaa itseni 60 vuotiaana.
Myyn tänä vuonna omaisuuteni ja elän varoilla matkustellen 10 vuotta.
En ymmärrä miksi tavallisen ihmisen ,jonka ainoa arvo on tissi ja perse tarvitsisi elää vanhemmaksiOlen noin 40 vuotiaan näköinen
Jos todella koet, että ainoa arvosi on "tissi ja perse", niin tuo on varmaan sitten sinulle sopiva tulevaisuuden suunnitelma. Me muut - eli enemmistö tavallisista ihmisistä - nimittäin arvostamme vähän erilaisia asioita itsessämme, lähimmäisissämme ja elämässä ylipäätään.
Koska ovat itsekin vanhoja.