Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet kuvittelevat kaikkien naisten kuolaavan jotaib brad pittiä, george clooneyta ja muita ikäloppunäyttelijöitä?

Vierailija
26.01.2018 |

Eiköhän ne ole enemmän noiden 50-60-vuotiaiden naisten mieleen, kun taas meidän nuorempien mieleen on nuoremmat näyttelijät.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat itsekin vanhoja.

Vierailija
2/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta nuo mainitsemasi eivät ole kummoisia, mutta esim Robert Downey jr on aika kuuma. Hänkin yli 50v. Pidän kyllä komeana muutamia muitakin vähän vanhempaa miesnäyttelijää.

Olen itsekin nuori, alle 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset kuvittelevat kaikkien miesten olevan yhdestä muotista, ja ajattelevan yhdellä ja samalla tavalla?

Vierailija
4/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alä höpise siellä! Kerran kun Pittin Bradi vilkaisikin niin olisit sulaa vahaa! Joten suuta soukemmalle siella mokoma joutava akka.

Joo ei kiitos vanhoille ukoille.

Vierailija
5/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut naiset kuvittelevat kaikkien miesten olevan yhdestä muotista, ja ajattelevan yhdellä ja samalla tavalla?

Nyt oli puhe vain joistain miehistä jotka näin ajattelevat.

Vierailija
6/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näitä vanhoja miehiä täytyy tyrkyttää, niin mielellään sitten edes John Stamos tai Ed Quinn - Pittit ja Clooneyt voisi jo hiljalleen unohtaa.

Vierailija
7/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näitä vanhoja miehiä täytyy tyrkyttää, niin mielellään sitten edes John Stamos tai Ed Quinn - Pittit ja Clooneyt voisi jo hiljalleen unohtaa.

Stamoskin oli parhaimmillaan parikymppisenä. Ei sille vaan voi mitään, että miehet on parhaimmillaan alle kolmekymppisenä.

Vierailija
8/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ehkä 90-luvulla olivat kuumaa kamaa, mut ei kyl enää.

Vierailija
9/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitt on kuuma.

N28

Vierailija
10/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yli 50 v ja ei noi vanhat, vähän elähtäneet näyttelijät kyllä yhtään kiinnosta. Parikymmentä vuotta sitten ehkä olivat parhaimmillaan.

Vierailija
11/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.maxim.com/.image/t_share/MTQ4OTM2NDIwMzk4OTk4NTgz/brad-pitt…

Tuskin tuo nyt kovin monen naisen mielestä täysin kamalan näköinen kumppani olisi. Toki Brad Pitt vanhenee siinä missä muutkin ihmiset. Kai sitä nyt voi kuolata sitä nuorta ja nättiä vaikka todellisuudessa niistä ajoista on jo parikymmentä vuotta.

Ihaillaan sitä Marilyn Monroeta samalla tavalla. Vaikka hän olisi jo lähemmäs satavuotias kurppa jos vielä eläisi.

Vierailija
12/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne ole enemmän noiden 50-60-vuotiaiden naisten mieleen, kun taas meidän nuorempien mieleen on nuoremmat näyttelijät.

Puhutko isästäsi?

Asutko vielä kotona?

Tykkäätkö cheekistä?

Vierailija
13/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alä höpise siellä! Kerran kun Pittin Bradi vilkaisikin niin olisit sulaa vahaa! Joten suuta soukemmalle siella mokoma joutava akka.

En oo..ja Cheek on kerran vilkaissut mua!

Vierailija
14/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä kuolatakin niissä vanhoissa elokuvissa, missä olivat vielä kuumia? Kuka tietää, miltä ne nyt näyttää. Minäkin kuvittelen itseni edelleen 30-vuotiaaksi. 

Vierailija
15/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat itse sitä ikää että noi oli kuumia heidän nuoruudessaan.

Vierailija
16/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo nyt kovin monen naisen mielestä täysin kamalan näköinen kumppani olisi. Toki Brad Pitt vanhenee siinä missä muutkin ihmiset. Kai sitä nyt voi kuolata sitä nuorta ja nättiä vaikka todellisuudessa niistä ajoista on jo parikymmentä vuotta.

Ihaillaan sitä Marilyn Monroeta samalla tavalla. Vaikka hän olisi jo lähemmäs satavuotias kurppa jos vielä eläisi.

Minä aion tappaa itseni 60 vuotiaana.

Myyn tänä vuonna omaisuuteni ja elän varoilla matkustellen 10 vuotta.

En ymmärrä miksi tavallisen ihmisen ,jonka ainoa arvo on tissi ja perse tarvitsisi elää vanhemmaksi

Olen noin 40 vuotiaan näköinen

Vierailija
17/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut asiaa sitten 90-luvun, jolloin ikäiseni 15-v tytöt kuolasivat juurikin noita mainittuja miehiä. Yhtä suuri se ikäero heihin oli silloinkin kuin nyt kolmekymppisenä. En tiedä miten suhtautuvat nykyisessä ulkonäössään, ehkä kyse on juuri siitä, että kuolataan niitä vanhoja elokuvia.

Vierailija
18/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nuoremmista miehistä kiinnostuneissa naisissa tuntuu usein olevan jotain samaa kuin vain nuorista kiinnostuneissa miehissä. Ei ole helppoa olla kiinnostunut itsestään vanhemmista naisista heidän kypsyytensä takia, kun juuri he viihtyvät itseään vanhempien seurassa.

Vierailija
19/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa.  Sitten ne samat hemmot jankkaavat täällä  pakkomielteisesti tuota asiaa vuosikaupalla vaikka voisivat käyttää senkin ajan itsensä kehittämiseen. Ei käy järkeen.

Vierailija
20/30 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aion tappaa itseni 60 vuotiaana.

Myyn tänä vuonna omaisuuteni ja elän varoilla matkustellen 10 vuotta.

En ymmärrä miksi tavallisen ihmisen ,jonka ainoa arvo on tissi ja perse tarvitsisi elää vanhemmaksi

Olen noin 40 vuotiaan näköinen

Jos todella koet, että ainoa arvosi on "tissi ja perse", niin tuo on varmaan sitten sinulle sopiva tulevaisuuden suunnitelma. Me muut - eli enemmistö tavallisista ihmisistä - nimittäin arvostamme vähän erilaisia asioita itsessämme, lähimmäisissämme ja elämässä ylipäätään.