Mies ei halua suhdetta mutta silti tykkää?
Elikkä Oon ite 19 ja mies 22. Mies on eronnut melkein vuosi sitten ja olen kysynyt mieheltä että onko päässyt yli exästä ja kuulema on. Alkuun meillä oli vaan seksisuhde mut nykyään tuntuu ainaki itsestä että Ois enemmänkin. Miehen mielestä Me ollaan enemmän kuin seksi kumppaneita mutta ei kuitenkaan ole valmis seurustelemaan. Mitä teen? Ollaan tapailtu n.3kk ja yleensä paneskellaan ja hengaillaan Ku tavataan. Helppp
Kommentit (22)
Ap, kuinka yksinkertainen olet? Mä väännän nyt rautalangasta. Kai se buddysi tajuaa että sä haluat enemmän, mutta kun ei ole valmis seurustelemaan, eli etsii koko ajan jotain parempaa tai on etsimättä, niin puhuu sulle tuollaista että pysyt lämpimänä ja saa sulta piparia tarvitessaan. Eihän sitä nyt varmaa saantia pidä hukata. Kaveri siis laskelmoi ja leikkii tunteillasi. Pitää sua käsivarren mitan päässä henkisesti ja olet hänelle ystävä ja patja. Et seurustelukumppani. Ei se sua niin tosissaan ota.
Opi nyt lukemaan ihmisiä. Vieläkö jatkan vääntämistä...
N48 v.
Itse retkahdin mieheen, joka halusi panoa. Hyvä pano olikin, mutta menin sitten ihastumaan tähän. Sain kokoajan ympäri pyöreitä vastauksia " eikö tässä ole jotakin" sitten puhui välissä ettei kannata alottaa suhdetta ja välissä puhui ettei sitä tiedä. Lopussa alkoi puhumaan metriä alemmas. Kun lemppasin sen niin yritystä kyllä löytyi että muuttaisin mielipiteeni. Siihen tarvitsi vain päättäväisyyttä. Senjälkeen kun ollaan nähty mies on kyllä ollut todella happamana ja kettuuntunut. Hyvä ettei vainoamaan ala. Yritän piettää hieman etäisyyttä, koska siitä on tullut pieni viheliäinen punkki. Välttelemällä paranee.