Tiina Lymi vau :))
Hitto! Katoin Sykettä YLE Areenasta muutaman jakson ja huhh... Tiina Lymi on kyllä tosi kuuma pakkaus! Ikäisekseen sairaan hyvä kroppainenkin :) Rakastuin häneen kyllä nyt sarjan kautta... Onko muut samaa mieltä? Harmi, että tuo nainen on suhteessa...
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Tiinaa Akvaariorakkaudesta asti. Hän on yksi mun suosikkinäyttelijöistä ja ohjaajista. Yksityiselämässä ei ole aina onnistanut, sen mitä olen hänen itsensä kertomana lukenut. Juoruja en viitsi lukea. Ammatillisesti taitaa olla nostetta varsinkin kameran takana, mutta toivotaan, että saamme ihastella hänen ajatonta kauneuttaan ja monipuolista näyttelijäntyötään vielä myös. ♥
Kauniisti kirjoitit♥ t. toinen Tiina-fani -89
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on luultu Tiina Lymiksi... ilmeisesti ei niin huono asia sitten.
Aika imarteleva kohteliaisuus kyllä.
Minua on luultu Juice Leskiseksi. Olen nainen.
Tiedän fiiliksen. Itse muistutan Rauli Badding-Somerjokea.
N56
Katsoin Roban 1. ja 2. tuotantokauden ja olen koukuttunut. Tiina Lymi on kaunis ja hyvä näyttelijä.
Nousukausi ja mikäs se Knihtilän kaa tehty sarja olikaan mun mielest Tiinan parhaita.. ihanat simmut hällä on<3<3
Mun pikkuveli 9v. sano kun katottiin napapiirin sankareiden dvdllä extroja ja siin oli Tiina lymin haastis... Toi on nätti.. ja se pamela kans.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
</p>
<p> kirjoitti:Minua on luultu Tiina Lymiksi... ilmeisesti ei niin huono asia sitten.
Aika imarteleva kohteliaisuus kyllä.
Minua on luultu Juice Leskiseksi. Olen nainen.
Tiedän fiiliksen. Itse muistutan Rauli Badding-Somerjokea.
N56
Ollaankohan me sukua?
Kohtuuttomuuksia sarja oli aivan helkkarin hyvä ja kiinnostava, Lymihän käsikirjoitti sen.
Mahtavaa että naiset alkavat tehdä täysillä uudenlaisia juttuja joissa on tuoretta kulmaa asioihin, reippaalla otteella!
Sen sijaan että tyytyisivät määkimään kun "tämän ja tämän ikäisille naisille ei ole rooleja", niin naiset luovat niitä rooleja itse -- ja hyvää syntyy!
Mahtavaa myös se että naiset alkavat tukemaan toisiaan ja tajuamaan että se (toisen naisen kehuminen, kannustaminen, ihailu, tukeminen) ei ole keneltäkään pois vaan koituu kaikkien naisten hyödyksi.
Monet naiset edelleen kasvatetaan tai usutetaan kilpailemaan muiden naisten kanssa ja sellaisissa tapauksissa meetoot ja muut ovat yhtä tyhjän kanssa ellei naisten keskinäinen asenneilmasto toisiaan kohtaan muutu pysyvästi.
Nainen on muutakin kuin pelkkä perse tai tissit.
Vierailija kirjoitti:
Nousukausi ja mikäs se Knihtilän kaa tehty sarja olikaan mun mielest Tiinan parhaita.. ihanat simmut hällä on<3<3
Taisi olla juuri tuo "Kohtuuttomuuksia".
Oli kyllä parasta tv-sarjaa pitkään aikaan.
"Kohtuuttomuuksia" sarjan jakso nimeltä "Juhannussalko" on suorastaan nerokas satiirissaan,
Sais tulla uusintana tuo sarja, miksi näitä herkkuja aina pantataan eikä esitetä? Sitten jotain kaurismäki-leffoja tuutataan jotka kiinnostavat enää vain harvoja akifaneja nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Tiina on ihana<3
Siinä on nainen jolla on kauneus . äly ja lahjakkuus samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei lopeta näyttelemistä kun ohjaa nykyään niin paljon. Haluaisin nähdä naista vielä elokuvissa ja sarjoissa näyttelemässä! On muuten tosi symppiksen oloinen nainen :)
sais kirjoittaa/ohjata jotain uutta/lisää herkkua kansalle.
Kaunis nainen kerrassaan millainen luonnossa?
Hän on kyllä hot. Nousukaudessa, Sykkeessä ja Robassa erityisesti <3
No huhhuh. Tympeimmän näköinen ihminen ikinä ja eronnut useasti. Lapsi tietenkin joka suhteeseen aina mukaan, että saadaan oikeudessa elarit ja kotiin kivaa isoperhefiilistä.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Tympeimmän näköinen ihminen ikinä ja eronnut useasti. Lapsi tietenkin joka suhteeseen aina mukaan, että saadaan oikeudessa elarit ja kotiin kivaa isoperhefiilistä.
jaa tympeimmän näkönen??? kaunein näkemäni vielä vanhempanakin.
https://im.mtv.fi/image/1276922/landscape16_9/555/313/3c47d0e27591a60d3…
ja siis tuosta youtube videosta kohta 1:16 etiäppäin
Vierailija kirjoitti:
Minua on luultu Tiina Lymiksi... ilmeisesti ei niin huono asia sitten.
Mua sanottiin Armi Aavikon näköiseksi.
En kyllä ole, mutta otin sen silleen että vissiin kohteliaisuus
Vierailija kirjoitti:
todella ilkeästi sanottu
Tiina on ihana<3