Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiina Lymi vau :))

Vierailija
25.01.2018 |

Hitto! Katoin Sykettä YLE Areenasta muutaman jakson ja huhh... Tiina Lymi on kyllä tosi kuuma pakkaus! Ikäisekseen sairaan hyvä kroppainenkin :) Rakastuin häneen kyllä nyt sarjan kautta... Onko muut samaa mieltä? Harmi, että tuo nainen on suhteessa...

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on niitä naisia jotka säilyttää ikääntyessäänkin sellaisen suloisen kauneutensa ja tietynlaisen tyttömäisyytensä. Voi kun osaisi selittää mitä tarkoitan ja voi kunpa itse olisin viidenkympin kohdalla kuin hän.<3 

Vierailija
42/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut Tiinaa Akvaariorakkaudesta asti. Hän on yksi mun suosikkinäyttelijöistä ja ohjaajista. Yksityiselämässä ei ole aina onnistanut, sen mitä olen hänen itsensä kertomana lukenut. Juoruja en viitsi lukea. Ammatillisesti taitaa olla nostetta varsinkin kameran takana, mutta toivotaan, että saamme ihastella hänen ajatonta kauneuttaan ja monipuolista näyttelijäntyötään vielä myös. ♥

Vierailija
44/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta ja Tiina käy kuudennella kymmenennellä.

Onko vapaana vai varattu tällä hetkellä?

Aina varattu. Uus juttu alkaa ennen kuin vanhasta erottu.

Lähde?

Vierailija
45/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeessä ihana.. ihmisenä en tunne.. kaunotar

Vierailija
46/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiinan silmät on niin kauniit♥

Ne on kyl ihanat <3<3

Vierailija
47/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä hetkeen nauranut niin paljon, kun aikoinaan katsoessani Tina Lymin esiintymistä Kohtuuttomuuksia sarjan "Kiekkovaimo"-jaksossa Elina Knihtilän kanssa.

Ihan parasta satiiria ja viihdettä kyllä (koko sarja). 

Vierailija
48/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta ja Tiina käy kuudennella kymmenennellä.

Onko vapaana vai varattu tällä hetkellä?

Aina varattu. Uus juttu alkaa ennen kuin vanhasta erottu.

Mitä sitten? Omapa on yksityisasiansa. Ainakin on ottajia, tosin kuin niillä jotka katkerina kurnuttaa kun se yksi ja ainoa elämän prinssi ratsastikin rammalla hevosella. Kopoti kopoti, se on hyvä että jotku jatkaa ratsastamista aina auringonlaskua kohden ja älyävät vaihtaa hepan täysveriseen jos koni hyytyy matkalla.

Jihaa! (ja bonanzan tunnari taustalle)

Vierailija
49/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas poikkeuksellinen ketju! Täällä ihan vilpittömästi kehutaan jonkun naisen taitavuutta ja näköä. Ja juu, onhan Tiinalla molempia. Terkkuja hälle!

Vierailija
50/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se keppihevos-Selman avioero jo selvä?

Vierailija
51/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu sattuma. Mietin just äsken, että mikäs sen näyttelijän nimi oli, siinä Robassa se pomo. En tiedä mistä tuo asia tuli nyt mieleen ja googletin. Tiina Lymihän se oli ja samalla löysin tämän ketjun.

Tykkään kyllä hänestä. Monipuolinen näyttelijä ja ihastuttavan kaunis nainen. Muistelin, että hän oli joskus lyhythiuksinen, mutta pitkä tukka sopii mielestäni hänelle tosi hyvin.

Tiina olet ihana:) 

Vierailija
52/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin äsken et mä olen ollut varmaan kohta 20 vuotta toivottoman, nolon kaukoihastunut tähän leidiin ja että mun elämäni kaks naista ovat aika paljon samannäköisiä hänen kanssaan. Tiinalla on ne piirteet joita mä ihastelen aina naisessa. Hän on ajaton kauneudessaan♥

Vierailija
53/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin äsken et mä olen ollut varmaan kohta 20 vuotta toivottoman, nolon kaukoihastunut tähän leidiin ja että mun elämäni kaks naista ovat aika paljon samannäköisiä hänen kanssaan. Tiinalla on ne piirteet joita mä ihastelen aina naisessa. Hän on ajaton kauneudessaan♥

Se on muuten jännä juttu, että kun nuorena ihastuu johonkin näyttelijään tai kehen tahansa julkisuuden henkilöön, vaistomaisesti hakee kumppanissa niitä samoja ulkosia piirteitä. Muistan lukeneeni jonkun tutkimuksenkin asiasta. Sori menee vähän ohi aiheesta.

Tiina tuskin tätä ketjua lukee, mutta terkkuja kaunottarelle!

Vierailija
54/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä juttu, että kun nuorena ihastuu johonkin näyttelijään tai kehen tahansa julkisuuden henkilöön, vaistomaisesti hakee kumppanissa niitä samoja ulkosia piirteitä. Muistan lukeneeni jonkun tutkimuksenkin asiasta. Sori menee vähän ohi aiheesta.

Tiina tuskin tätä ketjua lukee, mutta terkkuja kaunottarelle!

Kiinnostaisi tuo tutkimus. Oma mieheni on nimittäin hämmentävän yhdennäköinen nuoruuden muusikko-ihastukseni kanssa.

Vierailija
55/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes kanssa kiinnostamaan. Pitääpäs vähän googletella jos sattuis löytää...

Tiina on ihan paras ja niin kaunis. Hänen roolinsa yleensä sopivat hänelle tempperamenttinen nainen kun on. Kertoi yhdessä haastiksessa että rakastaa käydä Italiassa, kun siellä saa suuttua ihan vapaasti ja näyttää tunteita. Onhan se totta, että heidän kulttuuri on vähän eri. :)

Vierailija
56/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan minäkin jonkun tuon suuntaisen tutkimuksen. Ainakin äidin ulkonäkö vaikutti kumppaninvalinnassa, mutta miksei myös kaukoihastuskin voisi vaikuttaa...

Tykkäsin Tiinan ja Nicken Onnenvarjoista, ihana leffapari. Ja Tiina tietenkin kuvankaunis<3

Vierailija
57/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mä oon Tiina lymiä 25 vuotta nuorempi..mun mielestä se on kaunis ja seksikäs 

Vierailija
58/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei oo mun suosikkinäyttelijä mut nätti on. Tulee oleen nätti hopeakutrisena mummunakin. Mun duunissa mä hoidan heitä ja yhden mummun albumia katseltiin yhdessä. Hän oli ollut nuorempana ihan Tiinan näköinen ja ne kauniit piirteet näkyy yhä hänessä.

Vierailija
59/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan onko Nti vai Rva tällä hetkellä?

Vierailija
60/90 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin lööpin että olisi Tiinukka löytänyt uuden. Kantelinen tais olla, joku säveltäjä