Kuka Muumilaakson asukas olisi sinulle sopiva kumppani?
Kommentit (66)
Mörkö! Samaistun. Ennakkoluuloiset muumit syrjivät sitä!
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen :) <3 Tosin voisi ehkä tulla sanomista jostain reissuista yms.
Minnekähän se edes lähtee aina koko talveksi... Siis etelään mutta minne....?
Se viettää talvet Thaimaassa maksullisten naisten kanssa.
Muumipappa. Kirjoittelisimme yhdessä, muistelisimme hurjaa nuoruutta. Laittaisin hänelle kyllä nikotiinipurkan ja pikkuhiljaa muuttaisin mieleisekseni. Niinhän papoille tehdään.
Nipsu. Tykkään rahasta ja pelkään vaikka mitä. Nipsu ei nuuskaa tai polttele, eli terveet elintavat.
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen :) <3 Tosin voisi ehkä tulla sanomista jostain reissuista yms.
Minnekähän se edes lähtee aina koko talveksi... Siis etelään mutta minne....?
Kanarialle. Oon nähny sen Playa del Inglesin homobaarialueella.
Vierailija kirjoitti:
Noita
Tai siis se nuorempi oppilas..
Parhaiten sopisi poliisimestari. Vakityö, mukava luonne ja osaa hemmotella naistaan. (vie piknikille ja antaa timanttisormuksia)
Huonoiten sopisi Niisku. Ylimielinen sovinisti joka vähättelee naisia ja pitää itseään muita parempana.
Vilijonkka. Varmasti kyltymaton. Hiukka nipo mutta muuten ok
Vierailija kirjoitti:
Niiskuneiti :) Herkkä, muodokas, ja varmasti syntinen sängyssä ;)
Öh... Niin, no, pallokin on muoto.
Se olisi varmaan sitten Tuutikki. Avaramielinen ja utelias, fiksu ja rakastaa talvea yhtä paljon kuin minäkin.
Kyllähän se Muumipappakin vielä menisi, jos hän vain oppisi pitämään omasta itsestään huolta. Muumimammahan minä olenkin jo luonteeltani, mutta en minä kenenkään kotiorjaksi viitsi ryhtyä.
Ihmiset hei, eikö kukaan nyt muista että mörkö on nainen :D Ei siinä siis mitään, jos on bi tai lesbo mutta kommenteista päätellen käsitetään miespuolisena.
Nuuskamuikkunen; itsenäin, hiljainen ja sopivasti poissa silmistä. Komeakin vielä, muumi asteikolla tietysti.
Niisku. Sellainen aavistuksen nörtähtävä mutta aikaansaava ja fiksu insinöörityyppi, joka osaa tehdä keksintöjä ja rakentaa. Muistuttaa silmälaseineen vähän miestäni :)
Tämä nyt ei ole virallisesti muumilaakson asukas, mutta majakan vartija (oliko sillä nimeä?)
Pidän sellaisista jöröistä, parrakkaista miehistä ja olen itsekin erakkoluontoinen.
Muumilaaksossa ei ole ainuttakaan seksikästä miestä. Sinkkuna pysyn, jos Muumilaakson miehet ovat ainoa vaihtoehto.
Olen kaikkien kavereiden mielestä urhelu-hullu rasittavuuteen saakka, joten Reippailija Hemuli olisi ideaali kumppani. :) Rakastan myös vadelmahilloa.
Vilijonkka, sopivan höperö ja sillä on valmiina lapset