Kuka Muumilaakson asukas olisi sinulle sopiva kumppani?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin hitusen vanhempi niin Hemuli. Rento tyyppi ja rakastaa kasveja, kuten minäkin. Tosin mekkoon pukeutuminen olisi ainakin aluksi vähän häiritsevää mutta ehkä herttainen luonne kompensoisi sitä :) t. Floristi
Ja se hiustyyli muuten kalju mutta takatukka...
Minulle sopisi mörkö koska olen itse yhtä vähäsanainen ja minullakin on kylmät jalat ja kädet.
Nuuskamuikkunen. Pohdiskeleva, kiltti, hiljainen ja vähän introvertti musisoija, joka tykkää reissata.
Jaa - taidan jo ollakin Nuuskamuikkusen kanssa kimpassa! <3 :D
Nuuskamuikkunen, jos ei olettaisi minun pysyvän talvea Muumilaaksossa odottamassa.
Ei kukaan. Liian juoppoja ja nistejä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin hitusen vanhempi niin Hemuli. Rento tyyppi ja rakastaa kasveja, kuten minäkin. Tosin mekkoon pukeutuminen olisi ainakin aluksi vähän häiritsevää mutta ehkä herttainen luonne kompensoisi sitä :) t. Floristi
Hemuli on ilman muuta minunkin valintani, ja minulle varmaan jo sopivan ikäinenkin!
Paras: Haisuli! Koska minä olen sellainen.
Huonoin: Mörkö. En uskaltaisi.
age is just a number kirjoitti:
Nuuskamuikkunen. Pohdiskeleva, kiltti, hiljainen ja vähän introvertti musisoija, joka tykkää reissata.
Se tykkää reissata yksin.
Vierailija kirjoitti:
Muumimamma...tekisi kotityöt nurisematta, paistaisi lettuja ja antaisi pimppaa ja peppua
Muumeillahan ei tosin tunnetusti ole peräaukkoa.
Olen aseksuaali, pieni, kalpea ja hyvin vähäpuheinen, lisäksi rakastan ukkosta. Luontevin kumppani minulle on siis hattivatti.
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Se tykkää reissata yksin.
Mutta niin tykkään minäkin :D Ei toistaiseksi ole kyllä ollut kummallakaan tarvetta reissata ilman toista, mutta ei ole poissuljettukaan idea.
Nuuskamuikkunen :) <3 Tosin voisi ehkä tulla sanomista jostain reissuista yms.
Minnekähän se edes lähtee aina koko talveksi... Siis etelään mutta minne....?
Vierailija kirjoitti:
Tää oli mainio :D
Ite ensin aattelin, ettei minulle kyllä Muumilaaksosta sopivaa löytys, mutta muumipeikko ois ehkä semmonen tarpeeks hönö eli ei liian vakava, on aina pää kolmantena jalkana menossa tutkimaan ja kokeilemaan kaikkea uutta.
Nuuskamuikkunen.
Tarvin paljon omaa aikaa ja sitähän riittää kun toinen huitelee pitkin maailmaa.
Muumipappa. Luova, seikkailija ja hiukan kapinallinen, mutta lempeä. Rakastaa merta. Ollaan ihan samanlaisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen :) <3 Tosin voisi ehkä tulla sanomista jostain reissuista yms.
Minnekähän se edes lähtee aina koko talveksi... Siis etelään mutta minne....?
Thaimaahan tietty. Siellä on pilvin pimein muitakin transmiehiä.
Niiskuneiti :) Herkkä, muodokas, ja varmasti syntinen sängyssä ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen aseksuaali, pieni, kalpea ja hyvin vähäpuheinen, lisäksi rakastan ukkosta. Luontevin kumppani minulle on siis hattivatti.
Voisitko tykätä Haisulista? ;)