Työttömiä ei haluta äänestämään
Onko muita työttömiä jotka ei saanut kutsua äänestämään? Itseltä meni koko äänestys ohi ja kun kyselin äänestyspäiviä tutuilta kaupssa sanottiin että äänestys on jo loppu.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiin asioihin voisi varautua hieman aiemmin, eikä ennen viimeistä äänestysmahdollisuutta. Ainiin, ei voi kun en ole varaa seurata uutisointia mistään mediasta eli vaalit tuli yllätyksenä?
Näinpä. Voi syyttää vain itseään jos ei ole muka mahdollisuutta äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄÄNESTÄMISTÄ VARTEN EI TARVITSE OMISTAA HENKKARIA VAAN POLIISILTA VOI HAKEA VÄLIAIKAISEN HENKKARIN ÄÄNESTÄMISTÄ VARTEN.
Hopi hopi hakemaan, työttömät, vielä ehtii hoitaa tämänkin ennen sunnuntaita.
Entäpä jos laitoksella on ruuhkaa?
Sitten on vähistä ruokarahoista maksettu matka kyttikselle turhaan, kun ne pistää luukun kiinni vähän ennen kun vuoro tulisi.No, sitten vaalien voittaja kiittää. Jos se on Niinistö, voit aktiivimallin kiusatessa miettiä, tuliko valittua viisaasti. Niinistöhän on ääneen puolustanut työttömien kyykyttämistä, ja presidentin mielipiteellä tuppaa olemaan merkitystä.
Kumma jos tämä ei työttömiä yhtään kutita.[/quote
Olen sumplinut näin, että ottakoot pois sen muutaman kympin, tienaan sen moninkertaisena takaisin pimeinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaaleissa voi äänestää sormenjäljellään kun sellainen on kuitenkin otettu passia hakiessa? Ei ollut sitten mitään konkreettista hyötyä senkään antamisesta. Sormenjälki olisi ilmainen tapa tunnistaa vaaleissa äänestäjä koko loppuelämänsä ajan, koska ei se jälki muutu vaikka vuodet kuluvat.
Sormenjälkiä voi feikata suhteellisen helposti. Olisihan se hienoa kun voisi käydä äänestämässä vaikka 10 kertaa eri henkilöinä.
Passikuvan voi myös itse ottaa kotona kännykällä, siinä säästää pari kymppiä.
Laitan nuo rahat mieluummin ruokaan kuin henkkareihin.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiin asioihin voisi varautua hieman aiemmin, eikä ennen viimeistä äänestysmahdollisuutta. Ainiin, ei voi kun en ole varaa seurata uutisointia mistään mediasta eli vaalit tuli yllätyksenä?
Kun sinä et ymmärrä että taloudellinen ahdinko ei ole tullut kuukausi sitten, vaan vuosia sitten, ja jokainen sentti on laskettu jo pitkään jotta pystyy edes hengittämään.
Vierailija kirjoitti:
Laitan nuo rahat mieluummin ruokaan kuin henkkareihin.
Sama täällä. Kyllä harmittaisi ensi maanantaina olla p.a. ja katsella Saulin omahyväistä tyytyväistä naamaa telkkarista ja miettiä maha kurnien että ei siitä ollut mitään hyötyä että tuhlasi viimeiset ruokarahansa henkkareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilöllisyystodistus ja passi korvataan toimeentulotuesta.
Käsittelyaika on minimissään 7 vrk. Ei taida ehtiä.
No kellekään ei varmaan tullut ihan yllätyksenä, että nyt on vaalit. Runsaasti on ollut aikaa hoitaa asia. Jos jättää viime tinkaan, niin ihan oma häpeä. Ihan vinkkinä, että eduskuntavaalitkin taas joskus on edessä. Niillä on työttömille paljon suurempi merkityskin kuin presidentinvaaleilla.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on viisi vuotta vanha puhelin malli, sillä uuteen puhelimeen ei ole varaa. Sillä otetut kuvat eivät kelpaa passikuviksi, eivät ole tarpeeksi teräviä vaan "suttuisia" tai kuten ittsesanoisin pikselimössöä. Hirvittää ajatella tuöttömiä joilla on vielävanhempi puhelin kuin minulla.
T. Olen kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti jää äänestämättä koska en omista henkkareita eikä niihin ole varaa.
Henkkareihin saa toimeentulotukea.
Jos olet niin "varakas" ettei tttukioikeutta ole, niin ei varmaan ole kova sijoitus pistää muutama kymppi säästöön parina kuukautena.
ja paskat.
Mitä tapahtui automaateille joilla passikuvan sai parissa minuutissa 5 markalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaaleissa voi äänestää sormenjäljellään kun sellainen on kuitenkin otettu passia hakiessa? Ei ollut sitten mitään konkreettista hyötyä senkään antamisesta. Sormenjälki olisi ilmainen tapa tunnistaa vaaleissa äänestäjä koko loppuelämänsä ajan, koska ei se jälki muutu vaikka vuodet kuluvat.
Sormenjälkiä voi feikata suhteellisen helposti. Olisihan se hienoa kun voisi käydä äänestämässä vaikka 10 kertaa eri henkilöinä.
Miten voi feikata esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui automaateille joilla passikuvan sai parissa minuutissa 5 markalla?
Ne nostettiin ja kannettin pois.
Olen aina äänestänyt 12-vuotta vanahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei vaalit kiinnosta niin paljoa ainakaan että lähtisin työttömän rahalla vaaliuurnille. Kuitenkaan oma ehdokkaani ei voi voittaa niin mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina äänestänyt 12-vuotta vanahalla.
vaalivilppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on viisi vuotta vanha puhelin malli, sillä uuteen puhelimeen ei ole varaa. Sillä otetut kuvat eivät kelpaa passikuviksi, eivät ole tarpeeksi teräviä vaan "suttuisia" tai kuten ittsesanoisin pikselimössöä. Hirvittää ajatella tuöttömiä joilla on vielävanhempi puhelin kuin minulla.
T. Olen kokeillut.
Tai voi mahdollisesti lainata ystävän/perheenjäsenen/tuttavan puhelinta/kameraa.
Tasapuolisuuden nimissä varmasti jollain ylitöitä puuskuttavalla porvarillakin on liian kiire äänestämiseen, joten ei hätää, olette tasoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tasapuolisuuden nimissä varmasti jollain ylitöitä puuskuttavalla porvarillakin on liian kiire äänestämiseen, joten ei hätää, olette tasoissa.
Ylitöitä puuskuttava porvari??? Mitä ihmettä, siis samassa lauseessa ylityöt ja porvari??
Nyt herätys, ei ne porvarit mitään puuskuta, vaan ne on duunarit jotka puuskuttaa tehdäkseen porvarille lisää mannaa. Porvari lähtee kotiin ajoissa kun on niin tärkeä henkilö, käy muutenkin pitkillä ulkomaanmatkoilla ja sen sellaista, välillä täytyy osakelappujen tuottoja tarkistaa finanssisivuilta myös, ja sitten sähköpostia firmaan että tehkääs duunarit kovempaa töitä.
Jos joku porvari jotain ylitöitä puuskuttaa, niin ei se ole mikään aito porvari, vaan pikemminkin jonkinlainen wannabe-porvari.
Ja aina kannattaa muistaa sekin, että kuvioon kuuluu ilman muuta myös ahkeralta näyttäminen, vaikka todellisuudessa ei tekisikään yhtään mitään.
Suomen poliisilaitoksella menee kurjasti, määrärahoja on leikattu, henkilöstöä irtisanottu ja jostain pitäisi saada läärittyä lisää rahaa. Ja ainoat tavat kääriä sitä rahaa on korottaa maksuja ja sakottaa herkemmin.