Selluliitti?
Itselläni ei ole koskaan ollut, vaikka painokin on vaihdellut suuntaan jos toiseen. Miksi aivan yleisesti väitetään, että lähes kaikilla naisilla olisi kyseinen ongelma?
Kommentit (29)
Mulla lähti kaikki selluliitit kun laihduin 45-kiloiseksi. Nyt 65-kiloisena selluliittia tuntuu olevan joka paikassa. Ihan hirveän näköistä! Mahassa, käsivarsissa, perseessä, reisissä... Pakko laihtua takaisin vähintään 50-kiloon niin pääsee noista eroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittelee sellun kuuluvan jokaisen kroppaan. Raukat ei pääse siitä eroon. Sokerinhimossaan :D:D:D
Ravinto ja liikunta auttaa. Sekä se ikivanha neuvo: Juo riittävästi vettä!
Toinen ikivanha neuvo: syö voita.
Omnom voi on hyvää leivän päällä. Kukapa voisi vastustaa.
Ja niin "terveellistä"!
Kyllä, ilman lainausmerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähti kaikki selluliitit kun laihduin 45-kiloiseksi. Nyt 65-kiloisena selluliittia tuntuu olevan joka paikassa. Ihan hirveän näköistä! Mahassa, käsivarsissa, perseessä, reisissä... Pakko laihtua takaisin vähintään 50-kiloon niin pääsee noista eroon!
Mulla selluliitin määrä on vakio, painoinpa 47kg tai 57kg (pituus 164) ja liikuinpa tai en. En tiedä lähtisikö selluliitti, jos siirtyisin jollekin vähähiilariselle, treenaisin 5-6 kertaa viikossa, joisin 3l vettä päivässä, kuivaharjaisin päivittäin, harrastaisin päivittäin imukuppihierontaa (kokeiltu tätäkin) jne, mutta tuollainen elämä kuulostaa minusta ikävämmältä kuin muhkuroiden omistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla selluliitin määrä on vakio, painoinpa 47kg tai 57kg (pituus 164) ja liikuinpa tai en. En tiedä lähtisikö selluliitti, jos siirtyisin jollekin vähähiilariselle, treenaisin 5-6 kertaa viikossa, joisin 3l vettä päivässä, kuivaharjaisin päivittäin, harrastaisin päivittäin imukuppihierontaa (kokeiltu tätäkin) jne, mutta tuollainen elämä kuulostaa minusta ikävämmältä kuin muhkuroiden omistaminen.
Ei ne sellut liikunnalla tai harjaamalla lähde.
Eiköhän olisi parempi keskittyä nauttimaan elämästään ja etsiä muuta merkitystä kuin selluliitin
vahtiminen itsessä ja muissa!
EIkä ole mikään aineenvaihduntahäiriö. Taas ollaan esittämässä että joku ruma mutta täysin terve ja normaali asia naisvartalossa olisi jotenkin ”elämäntapavalinta” ja seurausta KUVOTTAVASTA MORAALITTOMASTA LAISKUUDESTA JA AHNEUDESTA JA NAUTINNONHALUSTA JA PUUTTEELLISESTA HIMOJEN HALLINNASTA JA LIIASTA ITSETYYTYVÄISYYDESTÄ JA RIITTÄMÄTTÖMÄSTÄ EPÄLUULOSTA VALTAVIRTAMEDIAA, LÄÄKETIEDETTÄ JA YMPÄRISTÖMME KEMIKAALEJA KOHTAAN ja siksi muka onkin ihan oikein halveksua ja kritisoida sitä.
Selluliitti johtuu geeneistä ja liittyy sidoskudoksen rakenteeseen, siltä voi välttyä geeneistä huolimatta jos ihonalaista rasvaa on vähän, mutta mitään laihuus ei takaa. Kun selluliittia kerran saat, mikään sitä tuskin poistaa, laihtuminen saattaa auttaa, lihasten kasvattaminen sen selluliitin alla voi tehdä vähän paremman näköiseksi. Mutta jos ei onnistu, ei ole vika siinä että jotenkin olisi väärin laihdutettu tai lihaskuntoa kasvatettu. Vaikka olisi selluliittia, siitä et voi yhtään mitään päätellä kyseisen naisen elämäntavoista tai terveydestä. Suurella enemmistöllä naisista selluliittia on.
Menee vähän samaan sektoriin kuin että minulla on rintakarvoja ja jalatkin on karvaiset. Taitaa olla takapuolessakin koska olen mies ja karvaisuus on melko monen miehen ominaisuus. Toisille sekin on ongelma. Aika näkyvät sellut saa olla, että ne todella huomaisin naisella. Enpä juuri ole elämäni aikana selluja paljon tutkinut tai miettinyt ollessani eri naisten kanssa matkan varrella.
Selluliitti on merkki hyvästä elämästä. Yleensä kaunismuotoisille naisille kehittyy selluliittiä kankuun ja reisiin. Sinällään se selluliitti ei kaunista mutta se että se läski kertyy juuri oikeaan paikkaan kaunistaa ja se että juuri tuommoinen selluliittiläski muutenkin yleensä pysyy nätisti kuosissa eikä muodosta roikkuvia helttoja.
Kuivankesän oravilla ei tietty selluliittia ole. Eri asia sitten kuinka semmoinen jaksaa seksuaalisesti kiinostaa.
Ja niin "terveellistä"!