Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ns. p*skatöitä/töitä voi saada ilman koulutusta ja työkokemusta?

Vierailija
24.01.2018 |

Joku sellainen olisi haussa. Teen mitä vain, mihin pystyn, ja jos palkkaa saisi edes kutakuinkin saman verran kuin tukia. Monella muullakin on varmaan sama tilanne. Mun mieleen tulevan nämä:

-puhelinmyyjä
-sanomalehdenjakaja

Puhelinmyyntiä en voi tehdä, koska en kuule tarpeeksi hyvin. Lisäksi se on riskialtis homma, koska pitäisi saada jotain myytyä. Sanomalehtiä jaoin, kunnes jalat hajosi. Siivoustöihin olen koittanut päästä, mutta autottomuus haittaa, eikä mua olla mihinkään huolittu muutenkaan. Se olisi huonoa hommaa kyllä, koska mulla on pahaa ihottumaa, joka ei tykkää pesuaineista, mutta lähtisin silti niihinkin töihin. Siivoustöitä en laittanut listaani, koska mulle on muutenkin sanottu, ettei sinne oikein pääse ilman koulutusta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan keksit ehdotettuihin töihinkin syitä, mikset voi niitä tehdä.

Vierailija
2/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitöitä, jos pystyt läähättämään perversseille miehille puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt juuri noita listaamiasi, lisäksi olen ollut pesulassa, raksalla, tehtaassa, postissa lajittelemassa ja puhelinvaihteessa.

Siivoustyön rankkuus ja kemikaalikuormitus riippuu kohteesta. Kotisiivouksesta saattaa tienata ihan hyvinkin.

Opiskelu kyllä kannattaa...

Vierailija
4/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastotyöt ja tehdastyöt. Pääsee ilman koulutusta ja palkka on hyvä.

Vierailija
5/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennusta.

Asentaa voi ikkunoita,ovia,messustandeja,vajoja,huonekaluja,kodinkoneita,tivolilaitteita,puhaltimia ja ties mitä. Lista on loputon.

Koulutusta et tarvitse, ainoastaan hyvän kunnon, oman firman ja vähän pelisilmää. Suomessa on satoja yrityksiä, jotka käyttävät alihankkija-asentajia tuotteidensa toimituksessa.

Työtä on nytkin niin paljon, että saa valita parhaat keikat.

T. 32-vuotta kokemusta.

Vierailija
6/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa, Ikea, tiskaustyöt, tarjoilija ja joihinkin paikkoihin saattaa päästä myyntiedustajaksi ilman koulutusta (kouluttavat siellä). Koulutus kuitenkin kannattaa aina. Pieni vaiva siihen, että loppuelämän tulevaisuus on parempaa.

Vierailija
7/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala myymään persettä. Tiedä vaikka pitäisit siitä.

Vierailija
8/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt juuri noita listaamiasi, lisäksi olen ollut pesulassa, raksalla, tehtaassa, postissa lajittelemassa ja puhelinvaihteessa.

Siivoustyön rankkuus ja kemikaalikuormitus riippuu kohteesta. Kotisiivouksesta saattaa tienata ihan hyvinkin.

Opiskelu kyllä kannattaa...

Raksa, tehtaat ja posti voisi olla hyviä kohteita. Mulla on jo kokemusta jakelutyöstä eli ehkä voisin taas päästä postin hommiin. Olen miettinyt jo sitäkin, kestäisikö jalat taas jo jakeluhommaa ja pää yötyötä. Päiväpostia jakaisin mieluummin kuitenkin. Sinänsä olen ihan hyväkuntoinen. Treenaan kotona.

Opiskelemaan olisi tarkoitus lähteä, mutta ennen sitä tekisin mielelläni jotain. Olen myös vähän päättämätön opiskelupaikan suhteen. Ihan varmasti vielä opiskelen kuitenkin. Tänä vuonna haen jonnekin.

ap

Vierailija
9/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeilu, vaikka jossain yhdistyksessä?

Vierailija
10/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastotyöt ja tehdastyöt. Pääsee ilman koulutusta ja palkka on hyvä.

Varastotyöstä saattaisin tykätä oikeastikin. Jaksan kantaa asioita ihan hyvin.

Olen saanut hyviä ideoita. :)

ap

Vierailija
11/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojaksi päästäkseen ei tarvitse autoa. Ellet hae pelkkää kotisiivousta.

Ihottuman tulemista voi ehkäistä pitämällä hanskoja. Ja nykyään ei muutenkaan enää juuri vahvoja/hajustettuja pesuaineita käytetä eikä niitä tiivisteitä muutenkaan tarvitse käsille lorotella. Totta on, että siivoustyössä kädet kuivuvat tosi paljon, mutta kunnollinen rasvaus rutiineihin niin helpottaa.

Nimimerkki viiden vuoden kokemuksella

Vierailija
12/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa, Ikea, tiskaustyöt, tarjoilija ja joihinkin paikkoihin saattaa päästä myyntiedustajaksi ilman koulutusta (kouluttavat siellä). Koulutus kuitenkin kannattaa aina. Pieni vaiva siihen, että loppuelämän tulevaisuus on parempaa.

Täytyy pitää silmät auki. Ikea olisi tässä lähellä. Pitää katsoa, voisiko sinne heittää hakemuksen. Joku satunnainen työkin olisi lopulta varmaan parempi kuin ei mitään.

Koulutuksesta olen samaa mieltä. Multa jäi yliopisto kesken sairastumisen takia. Nyt olen jo kunnossa ja pitäisi laittaa elämää järjestykseen. Jotain ammattitutkintoa mietin. Ehkä hitsaaja? Niistä on ilmeisesti pulaa. Ei tämä vain näin mene, että homehdun kotona miettien, miten olen muka liian sairas/vanha/kokematon/huono kaikkeen.

ap

Vierailija
13/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja

Vierailija
14/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala myymään persettä. Tiedä vaikka pitäisit siitä.

Joskus mietin, maksaisiko joku jostain sitomis/ruoskimisjutuista. :D Mussa olisi potentiaalia muuhunkin kuin makaamiseen. ;) Olen myös pohtinut selvännäkijän hommaa.

ap

Vierailija
15/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioskille

Vierailija
16/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja

Vierailija
17/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojaksi päästäkseen ei tarvitse autoa. Ellet hae pelkkää kotisiivousta.

Ihottuman tulemista voi ehkäistä pitämällä hanskoja. Ja nykyään ei muutenkaan enää juuri vahvoja/hajustettuja pesuaineita käytetä eikä niitä tiivisteitä muutenkaan tarvitse käsille lorotella. Totta on, että siivoustyössä kädet kuivuvat tosi paljon, mutta kunnollinen rasvaus rutiineihin niin helpottaa.

Nimimerkki viiden vuoden kokemuksella

Tuo onkin hyvä tietää. Opiskeluaikoina (se yliopisto, joka jäi kesken) tein pätkätöitä siivoojana pari kertaa. Tuolloin ihottumaa ei vielä ollut. Siivosin koulua iltaisin. Musta se oli mukavaa. Sain olla yksin siellä, eikä ollut kiire. Mulle maksettiin urakasta, eikä tunneista. Musta tykättiin kun olin huolellinen. Liikuntasalissakin pääsi heittämään pari kärrynpyörää työn ohessa.

Varmaan selviäisin hanskoilla ja jos aineet on suht laimeita. Pelkkä käsien kuivuminen ei ole ongelma.

ap

Vierailija
18/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilu, vaikka jossain yhdistyksessä?

Olen nyt oikeastaan kuntouttavassa työtoiminnassa. Sen jälkeen ohjataan yleensä kaiketi työkokeiluihin. Tiedän, että muutama on sieltä siirtynyt sellaisiin. Jos muu menee mönkään, niin tämä on varmaan se tulevaisuus. Mikä nyt ei ole paha. Vaikka saankin elantoni verorahoista, niin olisin jotenkin tuottava.

Oikeasti, olen sitä mieltä, ettei työttömiä saa noin yleisesti ohjata orjatyöhön. Ei mitään senmoista, että pakotetaan vaikka pakkaamaan ihmisten ostoskasseja kuten joskus ehdotettiin. Itse kuitenkin menisin ihan mielelläni niihin hommiin. Mielenterveyteni ei kestä tällaista passiivisuutta. Mulla on joo tekosyy myös siihen, miksi mun on pakko tehdä jotain. ;D

ap

Vierailija
19/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen avustaja

Tästä olen kuullut huonoa, mutta kaipa ihmiset enemmän puhuvat huonoista kokemuksista. Pääseekö tuohon oikeasti ilman koulutusta?

Vierailija
20/21 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna hakeutuisin töihin esim. kauppaan tai ravintolaan, ilmoittaisin työnantajalle halukkuuteni alan koulutukseen, suorittaisin tutkinnon työn ohessa ja tekisin esimiestason tehtäviä pari vuotta. Siitä voi sitten joko opiskella lisää, edetä organisaation sisällä tai vaihtaa kokonaan alaa.

Tuolla tavalla saat kuitenkin 3000e/kk tai enemmän, kunhan siedät kiirettä, vastuuta ja vuorotyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän