Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän kuvaviestit rasittaa

kateuskortti
24.01.2018 |

Rasittaa kun eräs ystävä laittaa kaveriporukan whatsApp-ryhmään tai henk.koht viesteinä aika usein tähän tyyliin kuvia "vaihdoin uudet tyynynpäälliset...onko liian pliisut?" tai "Katsokaa! hiusten kasvatus edistyy. jo kaks senttiä lisää!"
Nämä samat teemat sitten toistuu kuvina vielä useita kertoja...eli ei riitä että kerran laittaa kuvan sisustuksestaan tai tukankasvatuksesta.

Itse en tuollaista juurikaan harrasta, ellei sitten ole jotain erikoisempaa jonka haluan jakaa ja siksikin vaikea ymmärtää mikä järki on laita tyyliin heti uutta kuvaa samasta sisustuksesta jossa vain uudet tyynynpäälliset tai kysellä kuvan kera mitä joku pitää uudesta huulipunasta. Mitä tällainen henkilö oikein ajattelee tehdessään tätä?!

Oikeasti tuo on alkanut rasittamaan ja ärsyttämään mua, varsinkin kun oma elämän tilanne on haatava, niin hankala iloita aidosti kokoajan jostain toisen uudesta sisustuselementistä, tai pitenevästä tukasta. Tiedän kyllä että ei ole multa pois, mutten oikein voi näille yllä kuvatuille tunteille mitään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei samaa kuvaa tai samaa aihetta jaksa. Yks kaveri sai uuden lapsenlapsen ja aina niitä kuvia alkoi tulla jos vaikka kysyin et oisko sulla aikaa tavata. Ei ehdi ku töitä tai jotain ja sitten vähintään 6 kuvaa siitä lapsesta ja koirista. Onhan ne söpöjä, mutta ... mä tein niin, etten enää kommentoinut niitä kuvia yhtään. Kyllä ollaan frendejä vieläkin mutta nyt niitä kuvia ei tule jatkuvasti jos ollaan muussa asiassa tekemisissä.

Vierailija
22/25 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ymmärrän täysin!

Itse saan kolmelta kaverilta vähän väliä tyhjänpäiväisiä (kuva-)viestejä, joihin sitten aina pitäisi jotain reagoida. Yksi lähettää kuvia kissoistaan, eilenkin tuli 5 kuvaa. Yksi lähettää saliposejaan ja kuvia juoksulenkeiltään. Yksi kuvia neuletöidensä edistymisestä, ensin kuvia ohjeista ja langoista tietysti...

Mä vastaan (jos vastaan) yksisanaisesti "hienoa!" "Wau!" Tai pistän hymiön. Ja pitkillä viiveillä. En ymmärrä miten eivät ymmärrä ettei mua kiinnosta. En minäkään laittele kuvia omista lemmikeistäni, lukemistani kirjoista tai kokkauksistani. Pitäisköhän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ymmärrän täysin!

Itse saan kolmelta kaverilta vähän väliä tyhjänpäiväisiä (kuva-)viestejä, joihin sitten aina pitäisi jotain reagoida. Yksi lähettää kuvia kissoistaan, eilenkin tuli 5 kuvaa. Yksi lähettää saliposejaan ja kuvia juoksulenkeiltään. Yksi kuvia neuletöidensä edistymisestä, ensin kuvia ohjeista ja langoista tietysti...

Mä vastaan (jos vastaan) yksisanaisesti "hienoa!" "Wau!" Tai pistän hymiön. Ja pitkillä viiveillä. En ymmärrä miten eivät ymmärrä ettei mua kiinnosta. En minäkään laittele kuvia omista lemmikeistäni, lukemistani kirjoista tai kokkauksistani. Pitäisköhän...

Kirjoita vaikka että laittakaa urpot mulle vain asiasisältöisiä viestejä tästä lähtien kiitos eikä mitään tollasta pas.kaa enää, en kerkii lukeen vit.tu muutenkin on jo jumal.uta kiire vit.tu.

Vierailija
24/25 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minulle laittaisi joskus joku viestiä edes.

Vierailija
25/25 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän yksinäinen? Ei ole ketään, jolle jutella ja näyttää niitä tyynynpäällisiä tai uutta huulipunaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi