Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punaisen ristin feissarit, argh!

Vierailija
24.01.2018 |

Niin järkyttäviä tyrkyttäjiä ja hihaan tarttujia ettei mitään rajaa. V.tuttaa kun ahdistelette ostarilla!!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli punasen ristin feissari joka tuli omalle kotipihalle kun otin aurinkoa. Siitä oli mahdoton päästä eroon ja oli pakko täyttää niiden lomake. Pankkitilinumeroa en muistanut ulkoa ja joutuivat soittelemaan perään. En sitten vastannut kun en ollut vapaaehtoisesti mukana tässä. Järkevää hommaa kyllä...

Vierailija
22/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punainen risti on pahin. Tänäänkin sain halveksuvan c'moooon...huudon tyypiltä kun sanoin etten ole kiinnostunut. Aiheuttavat vain hallaa noilla yli-innokkailla tyrkyttäjillä, pahimmat on Hki-Vantaan lentokentällä.

Ärsyttää myös Punaisen ristin ensiapukurssien hinnoittelu. Tässä yksinoikeus bisneksessä unohtuu kyllä hyvän tekeväisyys ja lähimmäisen rakkaus.  Minulla ei ole tällä hetkellä voimassa olevaa ea1 korttia, joka vaaditaan lähes joka työpaikkaan nykyään. Työttömänä ei ole kurssiin vain varaa.

Täh? Mulla on ollut 10+ työpaikkaa eikä yhdessäkään ole vaadittu ensiapukurssin käymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut että "sittenkun olette käyttäneet ne tsunamin uhreille kerätyt rahat tsunamin uhrien auttamiseen tai haitin maanjäristyksen uhrien auttamiseen kerätyt rahat heidän auttamiseen, niin palataan asiaan".  Ei ole tarvinnut enää jatkaa keskusteluja.

Vastenmielinen vampyyrijärjestö (kirjaimellisesti).

Vierailija
24/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin oli punasen ristin feissari joka tuli omalle kotipihalle kun otin aurinkoa. Siitä oli mahdoton päästä eroon ja oli pakko täyttää niiden lomake. Pankkitilinumeroa en muistanut ulkoa ja joutuivat soittelemaan perään. En sitten vastannut kun en ollut vapaaehtoisesti mukana tässä. Järkevää hommaa kyllä...

Pakko? Sanoo vaan että lähdet nyt kotoani #$&%¥:n ja jos ei lähde niin soittaa poliisille. Tonnin seteli -ilme auttaa myös.

Ei todellakaan ole pakko.

Vierailija
25/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punainen risti on pahin. Tänäänkin sain halveksuvan c'moooon...huudon tyypiltä kun sanoin etten ole kiinnostunut. Aiheuttavat vain hallaa noilla yli-innokkailla tyrkyttäjillä, pahimmat on Hki-Vantaan lentokentällä.

Ärsyttää myös Punaisen ristin ensiapukurssien hinnoittelu. Tässä yksinoikeus bisneksessä unohtuu kyllä hyvän tekeväisyys ja lähimmäisen rakkaus.  Minulla ei ole tällä hetkellä voimassa olevaa ea1 korttia, joka vaaditaan lähes joka työpaikkaan nykyään. Työttömänä ei ole kurssiin vain varaa.

Olen kaksi kertaa käynyt ea-kurssit ilmaiseksi työkkärin koulutuksissa.

Vierailija
26/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Kai ilmoitit tuosta Punaiselle Ristille? Ei nyt jumalauta toisten pihoille tulla häiritsemään tuolla tavoin vaikka kaikki Afrikan lapset olisivat kuolemassa nälkään. En anna enää senttiäkään Punaiselle Ristille missään yhteydessä, tuo on jo niin törkeää häiriköintiä.

Vierailija
27/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestö joka kieli pitkällä odottaa uutta katastrofia, jotta pääsisi lihottamaan sijoitussalkkuaan ei tarvitse minun pennosiani.

Vierailija
28/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki-Vantaan lentokentän feissarit on kyllä ihan hirveimpiä.

Mä sanon aina feissareille, että en lahjoita järjestöille, jotka käyttää feissareita varainkeruukeinona.

Hki-Vantaalla se joku brittiukko on ihan hirveä takiainen...

Niin on. En vaan millään päässyt siihen eroon täyttämättä sitä lahjoituslomaketta. Väitin etten muista tilinroani ja ilmoitan sen myöhemmin. Soittelivat perään usena kerran päivässä viikkojen ajan enkä vastannut. Olivat sitten selvittäneet tilinron pankista ja niin minusta tuli lahjoittaja. 

Vierailija
29/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon aina feissareille, että en lahjoita järjestöille, jotka käyttää feissareita varainkeruukeinona.

Niin on. En vaan millään päässyt siihen eroon täyttämättä sitä lahjoituslomaketta. Väitin etten muista tilinroani ja ilmoitan sen myöhemmin. Soittelivat perään usena kerran päivässä viikkojen ajan enkä vastannut. Olivat sitten selvittäneet tilinron pankista ja niin minusta tuli lahjoittaja. 

Vittu mitä paskaa.

Eivät todellakaan ole selvittäneet tilinumeroasi pankista.

Vierailija
30/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi Iltiksen väki, kun te täällä tunnetusti tykkäätte päivystää mehukkaita jutunaiheita, niin tässä teille sellainen. Hyvä olisi saattaa tämä feissari-ilmiö ihan laajempaankin tietoisuuteen. Liekö tuollainen enää edes laillista, että tungetaan toisten kotipihoille, painostetaan täyttämään lahjoituslomake ja selvitetään vielä pankista tilinumero ja sitä kautta pakotetaan lahjoittajaksi. Röyhkeää, ammattitaidotonta ja epäeettistä se ainakin on.

Kalevauvallekin olisi tässä muuten ihan kelvollinen biisiaihio.

Vierailija
31/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu mitä paskaa.

Kyllä selvittivät, tämä on tosi. Pankista kyllä soittivat ja varmistivat että ok, enkä kehdannut enää sanoa että ei ole. 

Vierailija
32/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Miten niin ei pääse eroon? Huutaa että jumalauta nyt helvettiin siitä. Ei kukaan voi pakottaa täyttämään lomaketta. Ei vaan täytä ja sillä selvä.

2) Miten muka kukaan saisi pankista tilitietoja? Ja jonkun suoraveloituksenko laittoivat päälle? Ei sellaista voi tehdä ilman tilinhaltijan lupaa.

Vierailija
33/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Miten niin ei pääse eroon? Huutaa että jumalauta nyt helvettiin siitä. Ei kukaan voi pakottaa täyttämään lomaketta. Ei vaan täytä ja sillä selvä.

2) Miten muka kukaan saisi pankista tilitietoja? Ja jonkun suoraveloituksenko laittoivat päälle? Ei sellaista voi tehdä ilman tilinhaltijan lupaa.

En tiedä miten sen tilinron selvittivät sieltä mutta suoravelotuspa hyvinkin...koska olin sen lomakkeen mennyt pakotettuna allekirjoittamaan. 

Vierailija
34/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä kamalia. Itse en todellakaan ole mikään liian kiltti tai huijattava ihminen, mutta nuo osaavat todella painostaa ja manipuloida. Sääliksi käy esim vanhuksia.

Vierailija
35/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen feissarit kysyivät, että olisiko hetki aikaa. Varmaan kaikki vetoavat kiireeseen ja jatkavat matkaa. Nykyään ensimmäinen kysymys onkin muotoa "kiinnostaako sinua huonompiosaisten asiat" tai "välitätkö asiasta x", jotta ihmiset eivät kehtaisi ensimmäisenä sanoa ei mulkeroksi leimaantumisen pelossa. En tosin tiedä toimiiko tuo sen paremmin.

Mä kehtaan sanoa, että ei kiinnosta. :) On hauska nähdä se feissarin järkyttynyt ilme. Oikeasti mua toki kiinnostaa, mutta ei oo mielenkiintoa tai energiaa pysähtyä juttelemaan asiasta kadulla.

Vierailija
36/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissaaminen pitäisi kieltää kokonaan. Piste. He, jotka jollekin järjestölle ovat kiinnostuneita lahjoittamaan, löytävät etsimänsä kyllä ilman rajattomia ja huonokäytöksisiä perskärpäsiä.

Vierailija
37/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu mitä paskaa.

Kyllä selvittivät, tämä on tosi. Pankista kyllä soittivat ja varmistivat että ok, enkä kehdannut enää sanoa että ei ole. 

Jos tuo on totta niin siitähän saisi lehteen jutun.

En vaan siltikään usko että juurikin noin on käynyt.

Vierailija
38/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten sen tilinron selvittivät sieltä mutta suoravelotuspa hyvinkin...koska olin sen lomakkeen mennyt pakotettuna allekirjoittamaan. 

Tilinumero on pankkisalaisuuden piirissä. Joten pankista eivät ole todellakaan sitä saaneet. Todennäköisesti joku perheesi jäsenistä on antanut sen. Ehkäpä miehesi, jos feissari osasi esittää asian vakuuttavasti, että kanssasi on muka sovittu asiasta.

Vierailija
39/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu mitä paskaa.

Ei siinä ole mitään hävettävää, että rikolliset ovat epärehellisin keinoin saaneet käsiinsä tilinumerosi ja yrittävät hyötyä siitä. Pankki soittaa ja tarkistaa juuri näiden huijareiden vuoksi. Kannattaa aina tehdä rikosilmoitus tällaisista.

Vierailija
40/61 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen feissarin tai liittymämyyjän, katson hyvissä ajoin suoraan eteenpäin ja kävelen kylmästi ohi. Jos yrittävät huikkailla jotain, olen kuuro. Toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän