Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
??? kirjoitti:
Mihin tämä tieto perustuu? Kyllä JAMK ja Metropolia tietääkseni tekevät valintakoeyhteistyötä myös toimintaterapiassa, poikkeuksellisena Lappeenranta.
Näin kyllä käsitin myös.
Hiukan ihmetyttää, että kutsuja ei kaikista kouluista tule ajoissa, kun vajaa viikko ekoihin valintakokeisiin.. millä ihmeellä ihmiset kerkiävät valmistautumaan..
Sain pisteitä 57,5 eikä oo tullu kutsua tamkin sossuks?!
Onko kukaan ollu xamkissa sote tai Terveydenhoitajan pääsykokeissa?? Mitä siellä on luultavasti luvassa kutsu tuli sinne! Kouvola... uffff
Jaahas näköjään noussu aika paljon pisteraja.. mitä helvettiä
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo ainakaan vielä tullut kutsua TAMKista, vaikka pisteet yli rajan. Tässä vielä kaikki rajat Tampereella:
Bioanalyytikko (AMK), päivätoteutus: 45,5 pistettä (kutsuttiin 133 hakijaa)
Ensihoitaja (AMK), päivätoteutus: 63,7 pistettä (kutsuttiin 77 hakijaa)
Fysioterapeutti (AMK), päivätoteutus: 58,5 pistettä (kutsuttiin 144 hakijaa)
Kätilö (AMK), päivätoteutus: 59,8 pistettä (kutsuttiin 69 hakijaa)
Röntgenhoitaja (AMK), päivätoteutus: 49,4 pistettä (kutsuttiin 124 hakijaa)
Sairaanhoitaja (AMK), päivätoteutus: 48,1 pistettä (kutsuttiin 421 hakijaa)
Terveydenhoitaja (AMK), päivätoteutus: 62,4 pistettä (kutsuttiin 61 hakijaa)
Sosionomi (AMK), päivätoteutus: 55,9 pistettä (kutsuttiin 181 hakijaa).
Voitko laittaa linkin tähän?
Pitkän etsinnän jälkeen löysin ton linkin: http://www.tamk.fi/web/tamk/-/kevaan-2018-valintakoekutsuja-lahetetaan
Sähköpostin päivitys jatkuu.
Turhaan.
Tekarit kirjoitti:
Turku lähetti kutsun!! :))
Nytkö aamulla jo? Onnea!
Mikä ala?
Huomenta, heräsin neljältä eikä uni vaan enää tullut. Kyllä huomaa että ajatukset ja pohdinnat täyttää pään ja alkaa pyörittelemään jo sellaistakin että miten seuraavana vuonna voisi valmistautua vielä paremmin! Vaikka kutsuja ei ole vielä ilmeisesti kuulunut Turusta. Olin niin tyytyväinen omiin pisteisiin mutta nähdessä nuo jamkin pisteajat niin alkoi hirvittämään.
Mutta toivoa on, kunnes joku vie sen.🙊
On tämäkin, kun ennen en ole keskusteluryhmiin osaa ottanut mutta nyt kun kello tulee seitsemän aamulla niin on innoissaan kun saa päästä tänne teidän kanssa yhdessä jännittämään. 😊
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, heräsin neljältä eikä uni vaan enää tullut. Kyllä huomaa että ajatukset ja pohdinnat täyttää pään ja alkaa pyörittelemään jo sellaistakin että miten seuraavana vuonna voisi valmistautua vielä paremmin! Vaikka kutsuja ei ole vielä ilmeisesti kuulunut Turusta. Olin niin tyytyväinen omiin pisteisiin mutta nähdessä nuo jamkin pisteajat niin alkoi hirvittämään.
Mutta toivoa on, kunnes joku vie sen.🙊On tämäkin, kun ennen en ole keskusteluryhmiin osaa ottanut mutta nyt kun kello tulee seitsemän aamulla niin on innoissaan kun saa päästä tänne teidän kanssa yhdessä jännittämään. 😊
Tässä voi samalla suunnitella jo opinnäytetyötä. Nettivertaisryhmä tukena ennaltaehkäisevässä mielenterveystyössä. :D
Turusta tuli kutsu, bioanalytiikkaan!
Joo ja olen kyllä ollut niin kiitollinen tästä ryhmästä! :)
Itse tässä on ehtinyt myös työstää omaa (mahdollista) opettajan haastattelua, että miten saa itsestä siinä kaiken irti ja oman potentiaalin ja hyvän energian esille. Oon valtavan pettynyt jos kutsua jatkoon ei tule. Ryhdyn välittömästi selvittämään miten jatkossa paremmin 😅😶
Itsellä kun vaihtoehto vain Turku, perheen ja vakituisen asunnonkin puolesta.
Mullekin tuli kutsu Turkuun bioanalyytikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Tekarit kirjoitti:
Turku lähetti kutsun!! :))
Nytkö aamulla jo? Onnea!
Mikä ala?
Hammasteknikko ja esivalinnassa pisteitä oli 53,3. Turun amk sivut ei ainakaan nyt käytössä mutta eiköhän pisterajat tänään tule!
Mut edelleen siis mahdollista että valitaan suoraan yo todistuksella?? Eihän tämän vuoden yot ole niitä arvosanoja saaneet.. Noh joka tapauksessa nyt pänttään "jännittävää" ennakkomateriaalia:'D
Turku sosionomi verkko - kutsu tuli! Pisteillä 58,5
Jos turkukin on innostunut laittamaan kutsuja niin ehkä Metropoliakin laittaa tänään kutsuja tulemaan. :)
Alkaa odottelu jo vähän turhauttaa.
Miksei diak ja metropolia laita jo sähköposteja tulemaan.. huooohhh
Mihin tämä tieto perustuu? Kyllä JAMK ja Metropolia tietääkseni tekevät valintakoeyhteistyötä myös toimintaterapiassa, poikkeuksellisena Lappeenranta.