Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli amk haku kevät 2018

Ekakertalainen
24.01.2018 |

Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?

Kommentit (4979)

Vierailija
1341/4979 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko nuo estenomikoulutukset mukana valintakoeyhteistyössä?

Enteileekö siis muitakin kutsuja. 😊

Ei tietääkseni ole mukana valintakoeyhteistyössä :)

Vierailija
1342/4979 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko nuo estenomikoulutukset mukana valintakoeyhteistyössä?

Enteileekö siis muitakin kutsuja. 😊

Eivät ole. Jännitys säilyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/4979 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noissa pääsykokeiden ryhmätesteissä/haastatteluissa? Annetaanko siellä jokaiselle puheenvuoro kerrallaan, vai pitääkö äänessä olemisesta "taistella" saadakseen ajatuksensa kuuluviin? Olen myös yrittänyt miettiä, miten noihin voisi valmistautua ja mikä oli ns. paras vastaustekniikka. Olisiko esim. parasta vastata mahdollisimman kirjan tai protokollan mukaan? Tai sitten yrittää tuoda esiin esim. eettisiä pohdintoja jne. Riippuu tietysti varmaan paljolti myös siitä, kuinka pitkän puheenvuoron siellä saa.

Vierailija
1344/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvassa raivokasta sähköpostin päivittämistä 😅😂

Vierailija
1345/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hullu kirjoitti:

Luvassa raivokasta sähköpostin päivittämistä 😅😂

Sitäpä sitä.

Terveisin se joka edellisellä sivulla julisti odottavansa kutsua vasta ensi viikolla. 😂

Vierailija
1346/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oamkin sivuille lukee, että suurimpaan osaan pääsykokeista ei lähetetä kutsua. Miten se käytännössä sitten toimii, että tietää pääseekö varsinaiseen pääsykokeeseen?

Vierailija
1347/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oamkin sivuille lukee, että suurimpaan osaan pääsykokeista ei lähetetä kutsua. Miten se käytännössä sitten toimii, että tietää pääseekö varsinaiseen pääsykokeeseen?

Ei koske sotealaa, olettaisin.

Tekniikan ja liiketalouden kokeen tekevät kaikki hakijat.

Vierailija
1348/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaa kyllä jännän äärellä! vaikka en uskokkaa kutsujen tulevan heti tänää ni silti pakko rämpätä tota sähköpostia tietyin väliajoin :D

Vierailija
1349/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli pääsykoekutsu XAMKiin naprapaatiksi! Osasin jo odottaa koska sain korkeat pisteet mutta kyllähän tästä tuli heti hyvä mieli :)

Vierailija
1350/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan meteopolia lähettää?

Vierailija
1351/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan meteopolia lähettää?

Sitten kun joku keksii perustaa Meteopolia -ammattikorkeakoulun.

Vierailija
1352/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kaikille sähköpostia vai ainoastaan jatkoon päässeille? Mistä tämänkin sitten voi tarkistaa.. Itse ainakin kaipaisin mustaa valkoisella, että ei natsannut.

Vierailija
1353/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kaikille sähköpostia vai ainoastaan jatkoon päässeille? Mistä tämänkin sitten voi tarkistaa.. Itse ainakin kaipaisin mustaa valkoisella, että ei natsannut.

Ainoastaan jatkoon päässeet saavat sähköpostin. Muilla tulee sitten jossain kohtaa tieto opintopolkuun, etteivät pisteet riittäneet valintakokeeseen.

Vierailija
1354/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain syksyn haussa viestin etteivät pisteeni riittäneet valintakokeeseen. Kyseessä oli Diakin sosionomi monimuoto.

Vierailija
1355/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaistaankohan alimmat pisteet joista pystyisi päättelemään jotain?

Vierailija
1356/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaarg tää on nii piinaavaa :( tulis sit jo joku tieto et tietäis mitä ajatella.

Vierailija
1357/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

innokas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain syksyn haussa viestin etteivät pisteeni riittäneet valintakokeeseen. Kyseessä oli Diakin sosionomi monimuoto.

Äh, korjaan. Olin siis laittanut hakijapalveluun spostia ja he vastasivat ettei pisteeni riittäneet. Pahoittelut väärästä tiedosta !

Vierailija
1358/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä tulee itsekin miettineeksi, että sähköposteja sitten vain pitää laittaa hakemiini kouluihin. Ehkä voisi tyytyä siihen, ettei sitä sähköpostia vain tule, mutta kummasti haluaa sen varmuuden kuitenkin.. Helpommalla pääsisi koulutkin jos ilmoittaisivat selkeästi sivuillaan koska näitä sähköposteja ovat lähettäneet ja millaisilla pisteillä pääsi jatkoon.. 

Vierailija
1359/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin Turun amk:n hakijapalveluists lähtevätkö kutsut mahdollisesti jo tällä viikolla, mutta pahalta näyttäö sen osalta:

"Hei,

sosiaali- ja terveysalan valintakoekutsut lähetetään toukokuun loppuun mennessä, mutta tarkkaa päivämäärää ei ole tiedossa. Todennäköisesti tämän viikon aikana kutsut eivät vielä tule."

Vierailija
1360/4979 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin Turun amk:n hakijapalveluists lähtevätkö kutsut mahdollisesti jo tällä viikolla, mutta pahalta näyttäö sen osalta:

"Hei,

sosiaali- ja terveysalan valintakoekutsut lähetetään toukokuun loppuun mennessä, mutta tarkkaa päivämäärää ei ole tiedossa. Todennäköisesti tämän viikon aikana kutsut eivät vielä tule."

No onpa nuivaa, kun sinne on ne luettavatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi