Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Mitä ihmettä, itellä vieläki kesken. Mistä muka tuli? Sydän hakkaa tuhatta ja sataa
Oamk julkaisee näköjään vasta huomenna, kuten aikalailla kaikki sotelin paikat.. Eipä se auta, huomenna sitten uusiksi
Noi vaan trollaa. Ei oo sossuista tullu mitään
"Valintakokeen tulos on hylätty"
Sillälailla :(
Laurea, Turku, Hamk, Metropolia, Jyväskylä sosionomi kaikki kesken...
Vive kirjoitti:
Oamk julkaisee näköjään vasta huomenna, kuten aikalailla kaikki sotelin paikat.. Eipä se auta, huomenna sitten uusiksi
Mistä tiedät?
Mulla "Et saanut opiskelupaikkaa, et osallistunut valintakokeeseen" WTF!! Osallistuin!
En tiedä lohduttaako. Mutta hylättyjä on käsittääkseni aina enemmän kuin hyväksyttyjä. Ja jokainen löytää ihan varmasti oman polun kulkea elämässä.
Savonia, bioanalyytikko, opiskelupaikka vastaanotettu!! Jei! 💪
Vierailija kirjoitti:
Mulla "Et saanut opiskelupaikkaa, et osallistunut valintakokeeseen" WTF!! Osallistuin!
No mitä nyt taas? Ei herätä luottamusta systeemiin tämä.
Ei musta enää tähän aikaan oo tullut kellekään tuloksia. Huomenna klo 15 mennessä pitäisi olla tulokset kaikilla Opintopolun chatin mukaan
Vierailija kirjoitti:
Ei musta enää tähän aikaan oo tullut kellekään tuloksia. Huomenna klo 15 mennessä pitäisi olla tulokset kaikilla Opintopolun chatin mukaan
Mulla tui viime haussa vielä klo 18:30 tuloksia. Itsekkään en kyllä tulosten julkaisuihin tänään, mutta mahdollisuus on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullu opintopolkuun tiedot!
Ja taas, koulu ja ala?
Savonia, rtg-hoitaja
Olisin niin tarvinnut opiskelu paikan kun tämän hetken tutkinnoilla työnteko ei hyödytä rahallisesti, huvikseen käyn töissä koska saman saa kotona olemalla tai pahimmillaan mennään miinukselle töitä tekemällä kun kaikki kulut muuttuu...Tutkinto olisi tuonut (unelma)ammatin ja työn jolla olisi elättänyt perheen....senttien laskeminen ja työttömyys jatkuu... Tästä pitäisi taas ponnistaa....
Voisiko joku vielä kertoa millainen hakuprosessi oli? Ensin esivalintakokeet? Miten jatko? Vaikuttiko todistuspisteet vielä Siinä?
Savonia, rtg-hoitaja, Hyväksytty :)
Jos mä oon nyt varasijalla 12., niin voiko se vielä muuttua, kun parissa muussa hakukohteessa onneani kesken. Eli jos joku valittu saa paikan ensisijaisesta valinnastaan, niin sijani nousee?
Ilmeisesti vaan Savonia on ilmoittanut..muut taitaa ilmottaa huomenna.
Hamk panttaa