Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko hyödyntäneet Vetovoiman lakia/The Secretiä työnhaussa ja millaisin tuloksin?

Vierailija
23.01.2018 |

Itse olen. Viime viikolla tuskastuin tilanteeseen ja päätin alkaa aina työttömyyden noustessa mieleen ajatella, että ei minulla ole hätää, olenhan menossa helmikuussa töihin. Heti seuraavana päivänä sain kutsun haastatteluun, vaikka tähän asti kymmenet hakemukset ovat jääneet vaille minkäänlaista vastausta ja tuo kyseessä oleva paikka tuntui jo hakiessa siltä, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Nyt vielä odotan päätöstä, työ alkaisi helmikuussa.

Muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Hyvin toimi työnhaussa(kin).

Vierailija
2/10 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei auttanut, kuvittelin itselleni työharjoittelupaikan, ostin työvaatteitakin mutta en päässyt hakemiini paikkoihin. Nyt menen suhteilla paljon parempaan paikkaan aivan eri paikkakunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Hyvin toimi työnhaussa(kin).

?

Vierailija
4/10 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin sen kirjan.

Vierailija
5/10 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen hyvällä tuulella, ihmiset tulevat jutteleman. Kun näytän tavallista naamaani, voin selvitä kaupassa käynnistä vain kassaa kiittäen.

Vierailija
6/10 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainasin sen kirjan.

Aika tehokasta, jos jo kirjan lainaaminen aiheuttaa toivottuja lopputuloksia.

Vierailija
7/10 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaas

Vierailija
8/10 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut ison lottovoiton osumista kohdalleni jo pitkään. Uskon, että se on tälläkin viikolla lähempänä kuin koskaan ennen. Ei hätää.

Vierailija
9/10 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut ison lottovoiton osumista kohdalleni jo pitkään. Uskon, että se on tälläkin viikolla lähempänä kuin koskaan ennen. Ei hätää.

No höpsistä

Vierailija
10/10 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin niistä siellä. Minut käskettiin kotiin hörhöilemään ja hakeutumaan hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän