Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joissain ihmisissä on sellaista eroottista säteilyä?

Vierailija
23.01.2018 |

...Ja useimmissa ei? Ulkonäköön ei liity mitenkään suoraan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanotaan usein näin.

Olen aika lyhyt, tiimalasivartaloinen ihan ok nätin naaman omaava nainen. En ole erityisemmin seksuaalinen, mutta muut ajattelevat minun olevan.

Nuorempana kaverit kutsuivat minua taskuvenukseksi.

Lähinnä jatkuva seksuaalinen huomio on ärsyttävää :(

Kummallinen ja harmillinen juttu, että huomio tuntuu aina menevän niin kovin väärään osoitteeseen. Itse pidän seksuaalisesta huomiosta ja tykkään flirttailusta ja siitä, että ilmassa on pientä vipinää, mutta koska olen päärynävartaloinen, pienitissinen rumilus ketään ei kiinnosta.

Miten niin ei kiinnosta, jos joku kerran kanssasi flirttailee ja sinulla on kokemusta siitä pienestä vipinästä?

Jotkut miehet ovat tapaflirttailijoita, joille kohteen ulkonäöllä tai laadulla ei ole hirveästi väliä, vaan flirtti ja näennäinen mielenkiinto kohdistuu jokseenkin tasaisesti kaikkialle. Osa tästä flirtailusta lankeaa luonnollisesti minukin osalleni. Minulle kyllä kelpaisi enempikin huomio, joka kohdistuisi juuri minuun, mutta koska on olemassa näitä eroottisia magneetteja ja jumalattaria, joille ei kuitenkaan huomio kelpaa, minä jään useimmiten huomiotta. En vain ymmärrä naisia, jotka valittavat liiasta huomiosta. Vanhempana varmaan tulevat sitten huomaamaan miltä tuntuu kun yhtäkkiä ei kelpaakaan.

Vierailija
62/67 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä ei riipu ulkonäöstä. Omaa silmää miellyttävä ulkonäkö toki "boostaa" tätä eroottisuuden efektiä. Sellainen ihminen joka on hyvällä tavalla itsevarma, lämmin, lapsekkaalla tavalla iloinen ja "kujeileva", huoleton ja välitön, katsoo silmiin ja hymyilee. Sellainen joka on läsnä ja helposti lähestyttävä, mutta kuitenkin hieman mysteerinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä ei riipu ulkonäöstä. Omaa silmää miellyttävä ulkonäkö toki "boostaa" tätä eroottisuuden efektiä. Sellainen ihminen joka on hyvällä tavalla itsevarma, lämmin, lapsekkaalla tavalla iloinen ja "kujeileva", huoleton ja välitön, katsoo silmiin ja hymyilee. Sellainen joka on läsnä ja helposti lähestyttävä, mutta kuitenkin hieman mysteerinen.

Eli mielestäsi kuitenkin on ulkonäöstä riippuvainen.

Vierailija
64/67 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiaan mitään suurta mystiikkaa liity, ulkonäöstähän se enimmäkseen riippuu. Jos ihmisellä on hyvä, yleisillä mittareilla miellyttävä ulkomuoto ja hän on lisäksi sosiaalinen ja avoin luonteeltaan, paketti on valmis ja kiinnostaa useimpia. Hyvästä ulkomuodosta saadut kehut ja positiiviset kokemukset lisäävät itseluottamusta ja sosiaalista avoimmuutta ja positiivinen kierre on valmis.

Vierailija
65/67 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole tekemistä ulkonäön, iän tms kanssa. Jos ei nyt ole aivan hirveä kummitus :). Useimmissa ihmisissä on sitä ainakin jonkun mielestä. Tähän perustuu myös parisuhteiden alkaminen. Aika sitten näyttää onko eväitä vakavampaan parisuhteeseen kun siihen tarvitaan muutakin. Silti elämässä törmää varattunakin joihinkin henkilöihin niin että sukat pyörii jalassa. Itsekin näen työn merkeissä erästä miestä, joka on ihan hemmetin puoleensa vetävä. Molemmat olemme varattuja eikä edes ole käynyt mielessä että jotenkin menisin pettämään. Se mies vaan on sexy ja kiva. Toisissa olosuhteissa, miksi ei.

Vierailija
66/67 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut tätä.

Minulle on sanottu, että olen sensuelli ja sädehdin eroottisuutta.

Minulla on lapsenomaiset kasvot, isot silmät ja paksut juuri nyt muodissa olevat ”pusuhuulet”, kiinteät, pystyt rinnat. Tykkään seksistä. Luulen, että se eroottisuus on ihmisen sisältä sädehtivää, tiedostamatonta ominaisuutta. Sydämeltään lämmin ja lempeä ihminen sädehtii lämpöä ja empaattisuutta. Ihminen, joka itse on eroottinen sädehtii eroottisuutta.

"Ihminen joka itse on eroottinen sädehtii erootisuutta".

Olen joutunut erittäin kuvottavan miehen ahdistelemaksi. Ilmeisesti minä olin puoleensavetävä kun hän kävi käsiksi. Itse hän oli luotaantyötävä ja vastenmielinen, vaikka varmasti oli omasta mielestään tosi kuuma jannu.

En olisi koskaan ihastunut niin ilkeän näköiseen ihmiseen, tai elukka se oli.

Itseään voi pitää erottisena mutta se ei tarkoita että olisi toisen mielestä haluttava.

Muuten, täällä palstalla on liikaa yleistyksiä. Ihmiset on erilaisia. Jos on ollut monta poikaystävää nämä ovat saattaneet olla keskenään erilaisia.

Eri-ikäisenä arvostaa eri asioita.

Lajin jatkumisen kannalta ja muutenkin paras on kai mies, joka suojelee ja huolehtii muistakin kuin itsestään.

Aivan liikaa on tätä, että pohditaan seksiä vaan. Panetetaan itseä jännämiehillä, jotka ovat kuitenkin aivan liian itsekkäitä ihmissuhteisiin.

Hyvä mies ottaa toiset huomioon.

Älä nyt hermostu hyvä ihminen. Voitko tosissasi väittää, että jos lähennellään johtuu se toisen, lähennellyn seksuaalisesta vetovoimasta?? Siis silloinhan tämän logiikan mukaan raiskauksen uhrit olivat ”liian vetovoimaisia” jne. Olet selkeästi vielä rikki tapahtuneesta, mitä sinulle tapahtui. Suosittelen että käsittelet asian ja taphtuneen. Ja olla sekoittamatta omia tuntemuksia netin neutraaliin keskusteluun.

Selvennykseksi vielä; seksuaaliset ahdistelijat tekevät väärin eikä vika ole uhrissa. Kyse on ihan muusta kuin ”uhrin seksuaalisesta vetovoimasta” ja olipa ihminen kuinka seksuaalisesti vetovoimainen mikä kenenkin mielestä, se ei oikeuta seksuaaliseen lähentelyyn, ellei vastapuoli vinkkaa tämän ensin olevan toivottavaa toimintaa.

Väitätkö nyt siis, että seksuaaliset ahdistelijat eivät tee uhrin valintaa lainkaan sen perusteella, miten seksuaalisesti vetovoimainen tämä on? Millä perusteilla sitten? Vai noppaako ne ahdistelijat heittää?

Oliskohan kysymys kuitenkin useimmiten tilaisuus tekee varkaan tyyppisestä valinnasta. Puskaraiskaajat hyökkäävät sopivassa paikassa ja tilanteessa sellaisen uhrin kimppuun, jonka uskovat voivansa päihittää. Muissa raiskauksissa on kyse mm uhrin luottavaisuudesta ja sopivista olosuhteista myös. Suurin osa raiskauksistahan tapahtuu entuudestaan tuttujen henkilöiden välillä.

Vierailija
67/67 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina sanottu, että kun astun vaikka ravintolaan niin otan sen heti haltuun. Moni nainen on sanonut mulle että oon tosi pantavan näkönen. En tosiaan tajua mistä johtuu.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän