Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joissain ihmisissä on sellaista eroottista säteilyä?

Vierailija
23.01.2018 |

...Ja useimmissa ei? Ulkonäköön ei liity mitenkään suoraan.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kenellekin eroottisesti säteilee. Vai onko se sellaista, että kaikki sen huomaa? Ja jos kyllä, niin miten?

Vierailija
2/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyseessä karisma?

Vierailija
4/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistä sen huomaa?

Vierailija
5/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä huomaa siitä, että on pitkä, tumma ja komea. Tämä esihistoriallinen kolminaisuus on voiton tae.

Vierailija
6/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sexual appealia, jonka näkee. Se näkyy kaikissa ihmisissä jonkin aikaa seksin harrastamisen jälkeen, korkeintaan kaksi vuorokautta. Jos siis etsii kumppania itselleen niin kannattaa pysyä erossa näistä sexual appeal tyypeistä koska ovat jo varattuja. Tietysti jos sellainen tulee vokottelemaan niin voi kysäistä että onko varattu vaiko vain vakipanon jäljiltä.

Vierailija
7/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä huomaa siitä, että on pitkä, tumma ja komea. Tämä esihistoriallinen kolminaisuus on voiton tae.

Älä höpötä. Itse p***skelen ristiveristä, semikomeaa ja todella lyhyttä miestä. Siinä on jotain niin vetovoimaista, että oksat pois!

Ex-puolisoni oli (on) älyttömän komea, tosi pitkä ja vaalea enemmin kuin tumma.

Vierailija
8/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut tätä.

Minulle on sanottu, että olen sensuelli ja sädehdin eroottisuutta.

Minulla on lapsenomaiset kasvot, isot silmät ja paksut juuri nyt muodissa olevat ”pusuhuulet”, kiinteät, pystyt rinnat. Tykkään seksistä. Luulen, että se eroottisuus on ihmisen sisältä sädehtivää, tiedostamatonta ominaisuutta. Sydämeltään lämmin ja lempeä ihminen sädehtii lämpöä ja empaattisuutta. Ihminen, joka itse on eroottinen sädehtii eroottisuutta.

Vierailija
9/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanotaan usein näin.

Olen aika lyhyt, tiimalasivartaloinen ihan ok nätin naaman omaava nainen. En ole erityisemmin seksuaalinen, mutta muut ajattelevat minun olevan.

Nuorempana kaverit kutsuivat minua taskuvenukseksi.

Lähinnä jatkuva seksuaalinen huomio on ärsyttävää :(

Vierailija
10/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanotaan usein näin.

Olen aika lyhyt, tiimalasivartaloinen ihan ok nätin naaman omaava nainen. En ole erityisemmin seksuaalinen, mutta muut ajattelevat minun olevan.

Nuorempana kaverit kutsuivat minua taskuvenukseksi.

Lähinnä jatkuva seksuaalinen huomio on ärsyttävää :(

En tiedä onko sattumaa, mutta olen itsekin erittäin lyhyt, mallia taskuvenus.:D

Vierailija
11/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Itse p***skelen ristiveristä, semikomeaa ja todella lyhyttä miestä. Siinä on jotain niin vetovoimaista, että oksat pois!

Mullakin rakastaja on todella lyhyt, tumma ja todella puoleensavetävä. Karismaa riittää, mutta niin on aviomiehelläkin, joka taas on pitkä, ristiverinen ja klassisemmin komea.

Vierailija
12/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös sanottu aina näin, niin naiset kuin miehet. Eikä ole ulkonäköön liittyvä, en ole lainkaan klassisen kaunis. Enkä tee sitä tieten. Olen kyllä itse pehmeä empaattinen ihminen, ja hyvin eroottinen ja seksuaalinen. Ehkä se näkyy tavalla jota en ymmärrä. Kiusallista se on kun siihen reagoi miehet joiden en haluaisi, vanhemmat miehet, pomot, ystävien miehet. Miten sen selittää ettei se ole minun vika, en minä sitä halua. Haluaisin jonkun katkaisijan jolla kytkeä se pois päältä.

Vierailija
13/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin rakastaja on todella lyhyt, tumma ja todella puoleensavetävä. Karismaa riittää, mutta niin on aviomiehelläkin, joka taas on pitkä, ristiverinen ja klassisemmin komea.

Kova paikka miehelle, kun vaimolla on irakilainen rakastaja. Noloin mahdollinen aisankannatus.

Vierailija
14/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova paikka miehelle, kun vaimolla on irakilainen rakastaja. Noloin mahdollinen aisankannatus.

Ihan suomalainen, lepo vaan. Eikä miehellä ole mitään sitä vastaan.

Vierailija
15/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut tätä.

Minulla on lapsenomaiset kasvot, isot silmät ja paksut juuri nyt muodissa olevat ”pusuhuulet”, kiinteät, pystyt rinnat. Tykkään seksistä. Luulen, että se eroottisuus on ihmisen sisältä sädehtivää, tiedostamatonta ominaisuutta. Sydämeltään lämmin ja lempeä ihminen sädehtii lämpöä ja empaattisuutta. Ihminen, joka itse on eroottinen sädehtii eroottisuutta.

"Ihminen joka itse on eroottinen sädehtii erootisuutta".

Olen joutunut erittäin kuvottavan miehen ahdistelemaksi. Ilmeisesti minä olin puoleensavetävä kun hän kävi käsiksi. Itse hän oli luotaantyötävä ja vastenmielinen, vaikka varmasti oli omasta mielestään tosi kuuma jannu.

En olisi koskaan ihastunut niin ilkeän näköiseen ihmiseen, tai elukka se oli.

Itseään voi pitää erottisena mutta se ei tarkoita että olisi toisen mielestä haluttava.

Muuten, täällä palstalla on liikaa yleistyksiä. Ihmiset on erilaisia. Jos on ollut monta poikaystävää nämä ovat saattaneet olla keskenään erilaisia.

Eri-ikäisenä arvostaa eri asioita.

Lajin jatkumisen kannalta ja muutenkin paras on kai mies, joka suojelee ja huolehtii muistakin kuin itsestään.

Aivan liikaa on tätä, että pohditaan seksiä vaan. Panetetaan itseä jännämiehillä, jotka ovat kuitenkin aivan liian itsekkäitä ihmissuhteisiin.

Hyvä mies ottaa toiset huomioon.

Vierailija
16/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut tätä.

Olen joutunut erittäin kuvottavan miehen ahdistelemaksi. Ilmeisesti minä olin puoleensavetävä kun hän kävi käsiksi. Itse hän oli luotaantyötävä ja vastenmielinen, vaikka varmasti oli omasta mielestään tosi kuuma jannu.

Itseään voi pitää erottisena mutta se ei tarkoita että olisi toisen mielestä haluttava.

Muuten, täällä palstalla on liikaa yleistyksiä. Ihmiset on erilaisia. Jos on ollut monta poikaystävää nämä ovat saattaneet olla keskenään erilaisia.

Lajin jatkumisen kannalta ja muutenkin paras on kai mies, joka suojelee ja huolehtii muistakin kuin itsestään.

Aivan liikaa on tätä, että pohditaan seksiä vaan. Panetetaan itseä jännämiehillä, jotka ovat kuitenkin aivan liian itsekkäitä ihmissuhteisiin.

Älä nyt hermostu hyvä ihminen. Voitko tosissasi väittää, että jos lähennellään johtuu se toisen, lähennellyn seksuaalisesta vetovoimasta?? Siis silloinhan tämän logiikan mukaan raiskauksen uhrit olivat ”liian vetovoimaisia” jne. Olet selkeästi vielä rikki tapahtuneesta, mitä sinulle tapahtui. Suosittelen että käsittelet asian ja taphtuneen. Ja olla sekoittamatta omia tuntemuksia netin neutraaliin keskusteluun.

Vierailija
17/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut tätä.

Älä nyt hermostu hyvä ihminen. Voitko tosissasi väittää, että jos lähennellään johtuu se toisen, lähennellyn seksuaalisesta vetovoimasta?? Siis silloinhan tämän logiikan mukaan raiskauksen uhrit olivat ”liian vetovoimaisia” jne. Olet selkeästi vielä rikki tapahtuneesta, mitä sinulle tapahtui. Suosittelen että käsittelet asian ja taphtuneen. Ja olla sekoittamatta omia tuntemuksia netin neutraaliin keskusteluun.

Selvennykseksi vielä; seksuaaliset ahdistelijat tekevät väärin eikä vika ole uhrissa. Kyse on ihan muusta kuin ”uhrin seksuaalisesta vetovoimasta” ja olipa ihminen kuinka seksuaalisesti vetovoimainen mikä kenenkin mielestä, se ei oikeuta seksuaaliseen lähentelyyn, ellei vastapuoli vinkkaa tämän ensin olevan toivottavaa toimintaa.

Vierailija
18/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Lahtinen?

Vierailija
19/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ilmeisesti on tätä säteilyä, ja ovulaation aikaan se yltyy pahemmaksi. Olen myös mallia taskuvenus. En ota itseäni kovin vakavasti, suhtaudun elämään pilke silmäkulmassa ja monesti tämä tulkitaan flirtiksi. Jatkuvasti tulee kummallisia tilanteita vastaan miesten kanssa, vaikka olen naimisissa oleva perheenäiti enkä ns. haku päällä. En myöskään ole erityisen kaunis mutta kuulemani mukaan jotenkin "pantava".

Olisi hauskaa, jos joku voisi valaista asiaa toisesta näkökulmasta. Mistä on teidän mielestä kyse?

Vierailija
20/67 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kenellekin eroottisesti säteilee. Vai onko se sellaista, että kaikki sen huomaa? Ja jos kyllä, niin miten?

Tämä. Eli enpä usko että eroottiset säteilyt näkyvät kaikille, vaan vain joillekin. Itse en ole ainakaan ikinä nähnyt yhtään eroottisesti säteilevää naista. Tämä ehkä jo senkin takia, että naiset eivät kiinnosta tippaakaan, kun olen itsekin nainen.

Miehistä kyllä huomaan erilaisia "säteilyä" jos sillä päällä olen. Nytkin eräs mies säteilee silmissäni niin valtavasti, ettei hän sitä varmasti itse edes arvaa. Muiden silmiin mies on varmasti hyvin tavallinen ja hyvin massaa, mutta hänen totisissa silmissään on jotain magneettista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi