Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kuvitella asuvasi yhdessä miehen ja miehen vanhempien kanssa?

Vierailija
23.01.2018 |

Anoppi ja miehen mummi toivovat kovin että muuttaisimme miehen kanssa kaikki saman katon alle. Olemme molemmat kolmekymppisiä työssäkäyviä ihmisiä, mutta olenko hullu jos suostun? Onhan yhteisasumisessa puolensa eikä kenenkään tarvitse olla yksin ja kotityötkin vähenevät tai ainakin uskon niin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olis sitten heihei seksielämä ja yksityisyys. En pystys kumpaankaan

Suhteemme perustuu aivan muuhun kuin seksiin ja päätämme itse omista rahoistamme.

Niin aika monen muunkin, mutta silti sitä tykätään harrastaa.

Älä yleistä. Me emme tykkää harrastaa seksiä, joten harrastamme muuta vapaa-ajallamme.

Vierailija
42/45 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monissa kulttuureissa tuo on tapana. Ja mikäs siinä. Itse pidän mieheni vanhemmista ja voisin hyvinkin asua heidän kanssaan jos vain asunto olisi tarpeeksi iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kunhan tilaa on tarpeeksi. Olen ihmisrakas, avoin ja kykenen sanomaan ei, en ole myöskään herkkänahkainen. Samanlaisia on omat vanhempani, ja miehen myös.

Vierailija
44/45 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 jatkaa, olen itseasiassa pyytänyt toista mummoani usein asumaan meille, mutta hän ei suostu. Alkaa tulla jo vähän höperöksi, ja ottaisin mielummin meille kuin laitokseen. Mutta hän on vähän sellainen, ettei "halua olla vaivaksi". Ei siis ole mitenkään avustettavassa kunnossa fyysisesti (vielä), mutta ei pysty enää hoitamaan esim raha-asioitaan ja itse ajattelen, että vanhalle seura tekisi hyvää. Pysyisi pidempään mieli vetreänä.

Vierailija
45/45 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olis sitten heihei seksielämä ja yksityisyys. En pystys kumpaankaan

Suhteemme perustuu aivan muuhun kuin seksiin ja päätämme itse omista rahoistamme.

Niin aika monen muunkin, mutta silti sitä tykätään harrastaa.

Älä yleistä. Me emme tykkää harrastaa seksiä, joten harrastamme muuta vapaa-ajallamme.

sitten ette vaan kuulu noihin aika moniin muihin. ja ideana nyt oli, että vaikka ei olisikaan seksille perustuva suhde niin silti sitä harrastetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä