Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

McDonald's poisti valikoimastaan kasvishampurilaisen!

ex-vakioasiakas
23.01.2018 |

Olen järkyttynyt, että ainoa pikaruokaketjujen syömäkelpoinen kasvispihvi on ilmeisesti poistettu Mäkkärin valikoimasta. Lähimäkistä kerrottiin Kasvis Feast on korvattu McVeganilla! McVeganhan ei korvaa sitä mitenkään, koska kyseessä on aivan eri tyyppiset tuotteet. McVeganin soijapihvi on koostumukseltaan ja maultaan lihamainen, ja juuri siksi valitsen kasvisvaihtoehdon kun en pidä lihan mausta ja koostumuksesta! McVegan on lihansyöjille, jotka haluavat eettisen vaihtoehdon, ei meille "tavallisille" kasvissyöjille. Tietääkö joku onko tämä totta ja koskeeko valtakunnallisesti koko ketjua??

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max suomeen ja sen kalahampparit! Ruotsalaiset osaa! 😍

Vierailija
22/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex-vakioasiakas kirjoitti:

McVegan on lihansyöjille, jotka haluavat eettisen vaihtoehdon, ei meille "tavallisille" kasvissyöjille.

Vierailija kirjoitti:

Että mitä?

Eettisyydestä en mene vannomaan mitään kenenkään suhteen - mutta jos kasviksista ei tykkää niiden itsensä takia, valinnan taustalla varmaan on jokin kuvitelma joko eettisyydestä tai terveellisyydestä.

Nyt on kuitenkin vegaanihampurilaisista huolimatta kyse Mäkistä, joten eettisyydestä tai terveellisyydestä ei ole kyse. Tässä on myös unohdettu soijalle allergiset.

Itse voisin syödä muuten McVeganin, mutta en ole vegaani ja haluan juuston hampurilaiseen. Noissa ei vissiin ole edes vegaanijuustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

McVegan on lihansyöjille, jotka haluavat eettisen vaihtoehdon, ei meille "tavallisille" kasvissyöjille.

Vierailija kirjoitti:

Että mitä?

Ymmärrän, mitä ap tarkoittaa. Ylipäänsä nuo soijapihvit/tofut ja vastaavat lihaa matkivat tuotteet on tarkoitettu ihmisille, jotka söisivät lihaa jos kehtaisivat. Sellainen kasvissyöjä, joka oikeasti tykkää syödä kasviksia, ei useinkaan tykkää niistä, koska ne matkivat lihaa. kasviksista tykkäävä kasvissyöjä syö - yllätysyllätys - kasviksia sellaisessa muodossa, että ne muistuttavat kasviksia!

Eettisyydestä en mene vannomaan mitään kenenkään suhteen - mutta jos kasviksista ei tykkää niiden itsensä takia, valinnan taustalla varmaan on jokin kuvitelma joko eettisyydestä tai terveellisyydestä.

Ensinnäkin, mitä sä oikein luulet tofun olevan? Ja toisekseen on se hienoa lukea kuinka joku luulee tietävänsä toisten elämästä kaiken. Kasvisyöjiä on miljoonia, eiköhän sinne sekaan mahdu yhtä sun toista erilaista tyyppiä. Oot ihan pihalla

Vierailija
24/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten nyppii että kalahamppaa ei saa mistään! Mäkki lopetti sen ja Hese lopetti sen. Pitää lähtee aina Tampereelta Tallinnaan, jotta saa mäkkärin fisuburgerin. En tajua miksi ne lopetti tuon! Laitoin palautettakin ja vastaus oli että kysynnän puutteesta. :(

Jälleen yksi syy lisää muuttaa lahden tuolle puolen.

Vierailija
25/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että kalallekin on paljon kysyntää. Ainakin Helsingissä on paljon muslimiolettettuja asiakkaana ja ainakin ennen heillä näki usein fisuburgeria.

Vierailija
26/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa itse hampurilaisravintolaketju ihan millä tuotteilla haluatte. Ai niin, kun se on helpompi kitistä, että miksi muut ei tee sitä mitä minä haluan.

Vierailija
27/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta...valtakunnallisesti.!

Vierailija
28/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, oho, en tiennyt tätä vaikka olen ollut vegaani jo vuosia. Voi paska :(

Eiköhän McVegan ole just niille, jotka haluavat vegaanin hampurilaisen. Oli sitten sekaani tai vege.

Vierailija
29/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvishampurilainen ei ole hampurilainen.

Vierailija
30/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt, että ainoa pikaruokaketjujen syömäkelpoinen kasvispihvi on ilmeisesti poistettu Mäkkärin valikoimasta. Lähimäkistä kerrottiin Kasvis Feast on korvattu McVeganilla! McVeganhan ei korvaa sitä mitenkään, koska kyseessä on aivan eri tyyppiset tuotteet. McVeganin soijapihvi on koostumukseltaan ja maultaan lihamainen, ja juuri siksi valitsen kasvisvaihtoehdon kun en pidä lihan mausta ja koostumuksesta! McVegan on lihansyöjille, jotka haluavat eettisen vaihtoehdon, ei meille "tavallisille" kasvissyöjille. Tietääkö joku onko tämä totta ja koskeeko valtakunnallisesti koko ketjua??

Valitettavasti näin on. Pyysin viimeksi kasvis mcfeastia, ja harjoittelija alkoi etsiä sitä koneelta. Sitten tuli joku auttamaan ja sanoi, että mcvegan korvaa sen. Vegaanihampurilainenhan on täysin eri asia, eikä siinä ole edes juustoa. Mcfeast on hyvä, ja haluan sen kasvisversiona. Muutos on todella typerä. Heillä pitäisi ehdottomasti olla molemmat burgerit valikoimissa. Huonoa kehitystä, mcdonalds.

Vierailija
31/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mcdonalds.com/us/en-us/full-menu/burgers.html

Tuon listan mukaan Jenkkien Mäkkäreissä ei ole edes mitään kasvishampurilaisvaihtoehtoja :D

Ei löytynyt seuraavalta listalta jossa oli pelkkiä kanahampurilaisia.

Vierailija
32/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee itseasiassa tämä että miksi Suomen Mäkkärillä ei edes ole kunnon aamiaisvalikoimaa?

https://www.mcdonalds.com/us/en-us/full-menu/breakfast.html

Jenkeissä saa kaikkea tuollaista. Ruotsissakin saa noista useimpia.

Vierailija
33/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, harmi! On tylsää syödä joka kerta sama McVegan. Olen sekasyöjä, mutta valitsen pikaruokapaikoissa yleensä kasvisvaihtoehdon, koska välttelen ulkomaisen lihan ja kanan syömistä.

Vierailija
34/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa kun en ole vegan enkä kasvissyöjä, voin syödä kaikkea herkkua listalta

Vierailija
35/35 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suomessa ei ole maxia, olisin varmaan sellainen plussapallo, jos olisi.

Max on ehdottomasti oma suosikkini kaikista pikaruokapaikoista, joissa olen koskaan syönyt.