Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut ulkomaalaiseen mieheen

Vierailija
23.01.2018 |

Fiksu, komea, hauska, nörtti, hyväkroppainen, luotettava ja huolehtiva. Juttelemme lähes päivittäin puhelimessa ja tiedän hänen olevan ihastunut myös minuun. Välimatkaa vain on niin paljon, ettei suhteesta tule mitään.
Toki hän olisi valmis mut elättämään, jos hänen takiaan muuttaisin, mutta olen liian ylpeä olemaan muiden elättinä. Jos mulla olisi varma työpaikka siellä, saattaisin sinne muuttaakin.
Nyt vain riudun kotona ja haaveilen seuraavasta kerrasta kun näen hänet.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen asuu ulkomailla, niin pettämisen todennäköisyys on suuri.

Vierailija
22/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotupetturi.

Naisilla on liskoaivoihin rakennettu ominaisuus pettää omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalainen tämä mies on? Miksi et voi muuttaa hänen maahansa ja käydä siellä töissä ja elättää itse itsesi?

Mulla on opinnot toistaiseksi kesken. Parin vuoden päästä valmistun.

Vierailija
24/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalainen tämä mies on? Miksi et voi muuttaa hänen maahansa ja käydä siellä töissä ja elättää itse itsesi?

Jos olette tosissanne, jatka opintosi loppuun, ja ala jo opiskella kieltä jolla siellä tehdään töitä. Hakeudu hänen kotipaikkakunnalle johonkin vaihtoon tai harjoitteluun. Asu siellä kesälomasi tms.

Tosin vähän vaikuttaa nyt siltä että tämä on enemmän spekulointia ja haaveilua, kuin aito vakava suhde.

Ulkomaille pääset töihin ja asumaan ilman miestäkin. Selvitä ennemmin niitä vaihtoehtoja, äläkä nyt sitoudu miehiin, koska sitten et pääse ulkomaille harjoitteluun tai vaihtoon.

Vierailija
25/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja milloin nämä livetapaamiset ovat tapahtuneet?

Vierailija
26/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ja milloin nämä livetapaamiset ovat tapahtuneet?

Kesällä nähtiin muutamia kertoja, kun oli työmatkalla suomessa. Sen jälkeen ollan nähty ranskassa kun mulla oli syysloma. Nyt ei olla muutamaan kuukauteen nähty, kun kummallakaan ei ole ollut mahdollisuuksia reissata.

Vierailija
27/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olette tosissanne, jatka opintosi loppuun, ja ala jo opiskella kieltä jolla siellä tehdään töitä. Hakeudu hänen kotipaikkakunnalle johonkin vaihtoon tai harjoitteluun. Asu siellä kesälomasi tms.

Tosin vähän vaikuttaa nyt siltä että tämä on enemmän spekulointia ja haaveilua, kuin aito vakava suhde.

Ulkomaille pääset töihin ja asumaan ilman miestäkin. Selvitä ennemmin niitä vaihtoehtoja, äläkä nyt sitoudu miehiin, koska sitten et pääse ulkomaille harjoitteluun tai vaihtoon.

Englanti on pääasiallinen työkieli mun alalla, joten se on onneksi helppoa. Olen myös hänen äidinkieltään opetellut puhumaan ja hän on sitä mulle vähän opettanut. Lukemaan ja kirjoittamaan en ole opetellut.

Vierailija
28/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rotupetturi.

Naisilla on liskoaivoihin rakennettu ominaisuus pettää omansa.

Eiköhän se ihminen ole se tärkein.

Vierailija
29/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se on pyytänyt lähettämään rahaa?

Mina tukka sinut, tykka sina minut?

Ja mina tiukka sinut hyvin! Yo

Vierailija
30/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Muutinkin sitten miehen takia. Kuusi vuotta sitten. Kannatti. Asuin jo tuolloin ulkomailla, joten ehkä kynnys oli matala. Jos olisi mennyt pieleen, olisin vaan muuttanut takaisin sinne, missä asuin tavatessani mieheni.