Vituttaa miehen kaljan kittaaminen. Joka päivä :( Mies ei näe siinä mitään vikaa
En jaksa. Vihaan sitä sihahtavaa ääntä mikä purkin aukaisemisesta lähtee
Kommentit (130)
Ei oo tervellistä juoda joka ilta 2-3 bisseä. Ei vaikka keski-euroopassa niin tehtäisiinki. Kyllä pitää osaa olla ilman olluttakin tai viiniä.
Tää ei ole oikea paikka valittaa, tee asialle jotain äläkä täällä valita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa alkoholi vaikuttaa terveyteen ja aivoihin sekä muuhun toimintaan samoin talouteen ja läheisiin, kaikkeen, joten on turha kuvitella että on "toimintakykyinen". Alkoholisti ei sitäpaitsi ole toimintakykyinen arvioimaan omaa toimintakykyään.
Tuo on täsmälleen sama tekosyy, jonka nojalla pilvenpolttelijat uskovat olevansa niin skarppeja. Mut kun eivät pysty tekemään tarkkoja havaintoja itsestään.
Alkoholi tappaa, kannabis ei.
Toinen on laillinen, toinen ei.
Ehdottaisin sellasta juttua,jos ukkelin kaljan lipitys ärsyttää, että oikein usutat ryystämään kunnolla ja tiukkaa viinaa.Turha sitä kiellellä ja olla kuin äiti isolle miehelle. Antaa palaa! Ryypätköön itsensä hengiltä. Ja eikun uuden miekosen hakuun..
Vaihtoehto kaksi; alat ryypätä itsekin kunnon lätyt ja mieluusti ennekuin mies ehtii samalle promillemäärälle. Pikku oksennus olkkarin sohvalle ei haittaa. Ja jos pissa sänkyyn lirahtaa, niin sou vat.
samalla kun heppu ryystää kotona voit hengailla kaverien kanssa tai shoppailla. Pakkoko sitä on katella?
Täällä kans yksi ketä suunnattomasti ärsyttää jokapäiväinen juominen. Viikolla iltaisin "jokusia" kaljoja, viikonloppuiltaisin sitten täyslaidallinen ja välillä ja aamusta asti tasoittelua. Tuntuu, että alko pyörittää sen arkea ja minun mielipiteellä ei ole asiassa minkäänlaista merkitystä. tsempit sulle ap, tiedän just miltä tuntuu!
Juon kaljan paivassa ja vaimoa arsyttaa se suunnattomasti.
En ymmarra.
Ite se syo joka paiva suklaata ja myoskin leipaa
Miksi pitää kytätä toisen vikoja ja tekemisiä. Jos nyt tykkää törpötellä,eikä tule hulluksi ja rahallisesti ei katastrofi, niin mikä siinä niin ärsyttää? Annetaan ihmisten olla sellaisia kuin on. Voihan sitä ottaa pesäeron ja aikalisän ja katella jos elämä oiskin parempaa itsekseen. Pakkoko sitä verenpainetta on nostattaa ja hapanta naamaa suhteessa näytellä?
EERO olet todella oikeassa, voihan sitä ottaa pesäeron ja miettiä sitten kuinka paljon toinen ärsytti kun yksin on.
Vierailija kirjoitti:
EERO olet todella oikeassa, voihan sitä ottaa pesäeron ja miettiä sitten kuinka paljon toinen ärsytti kun yksin on.
Niin Eero... KUULETSÄ EERO!
anna34 kirjoitti:
Suomalaiset känniukot on niin yök! Muslimimaista tulee onneksi komeita ja selviä miehiä <3
Turun torilla notkuu runsaasti noita sinun unelmamiehiäsi tukevassa humalassa. Haju ja tölkki kädessä kertoo että ovat humalassa eikä niinkään muissa aineissa. Kyllä heille alkoholi maistuu jos sitä vaan on saatavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesit eronnut kirjoitti:
Miksi te olette yhdessä ihmisen kanssa, jonka jatkuva käytös ärsyttää? Rahan? Lasten? Tottumuksen?
Läheisriippuvuuden ja yksinjäämisen pelon vuoksi.
Tiedostetaan ettei itselle muita ottajia löydy ja siedetään purnaten kaljottelijaa.
Tai sitten rakkaudesta. Olen hyvin tietoinen, että saisin toisen miehen vaikka heti, mutta en halua suhteeseen ihmisen kanssa, josta vaan pidän. Mun mies on se jota rakastan. Käy kuitenkin töissä, auttaa kotitöissä, hoitaa asioita. Seksi on loistavaa.
Vielä kun keksisin, millä saan vieroitettua sen oluesta. Ei edes haittaisi jos joskus ottaa. Mutta kun JOKA ilta.Koita markkinoida miehelle sellainen perusmalli, että juomapäivää seuraa aina (tai edes yleensä) 2 juomatonta päivää. Siihen pystyy riippuvainenkin tahdon voimalla. Sillä tavalla myös sisuskalut saavat aikaa palautua, kiloja ei vältäämättä kerry ja rahaa voi säästää johonkin kivaan hankintaan (matka, telkku, tietsikka jne). Tuo malli sopii myös alkoholiriippuvuuden asteittaiseen vähentämiseen.
Aika paljon/usein saa tässä sun perusmallissa juoda, tuskin siis helpottaa ap:tä ja kaltaisiaan. Mutta jos auttaa ja toimii, niin sitten hyvä idea, jota vois kokeilla. Mutta alkoholiriippuvuuteen tuo ei auta yhtään mitään, pahentaa vain sitä. Tahdon voimalla alkoholisti voi olla pitkiäkin aikoja juomatta, mutta siihen palataan uudestaan ja yleensä pahemmalla vedolla. Tauon aikana kun olo paranee, taas jaksaa...
Mä jaksoin katsella tuollaista touhua kolme vuotta, jona aikana aloin vähän kerrassaan inhoamaan koko miestä sen päivittäisen tissuttelun lisäksi. Reilu vuosi sitten erottiin minun aloitteestani, tosin ei mieskään paljon hanttiin laittanut, koska oli kuulemma kyllästynyt mun "turhasta jäkätykseen". Ero oli varmaan paras päätös mitä elämässäni olen tehnyt. Elämä on kaikin tavoin helpompaa nyt, paitsi taloudellisesti myös ennenkaikkea henkisesti.
Te jotka sanotte ettei puolison juominen haittaa, eikö teitä haittaa se että puolisonne kuolee todennäköisesti ennen teitä juomisen aiheuttamiin sairauksiin?
Minua ainakin haittaisi että joutuisin katsomaan keltaisena makaavaa, kivuissa oksentelevaa, verta vuotavaa ja ripuloivaa maksakirroosi potilasta. Siinä vaiheessa ei enää kipulääkkeitä anneta eivätkä ne enää auta kun maksa ei kykene niitä enää käsittelemään. Kun ruokatorvi on tarpeeksi syöpynyt, alkaa alkoholisti yskimään sitä verihöttönä pois (olen nähnyt tämän tapahtuman)
Myöskin erilaiset suolisto- ja vatsasyövät ovat äärimmäisen kivuliaita. Alkoholistilla niitä ei välttämättä edes voida hoitaa koska keho ei enää kestä.
Minä en katsoisi juovaa puolisoa koska en pystyis vieressä seuraamaan alkoholin käytön aiheuttamia sairauksia ja tuskaista loppua. Kokisin myös että jos jatkaisin suhdetta, mahdollistaisin juomisen tai antaisin kuvan että se on hyväksyttyä.
Vaimon herkutteluäänet ärsyttää aivan jumalattomasti, varsinkin kun on taas lihonut. Avaan kostoksi kaljan joka kerta kun se plösö alkaa mässyttämään jotain voileipää tai suklaakeksiä.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte ettei puolison juominen haittaa, eikö teitä haittaa se että puolisonne kuolee todennäköisesti ennen teitä juomisen aiheuttamiin sairauksiin?
Minua ainakin haittaisi että joutuisin katsomaan keltaisena makaavaa, kivuissa oksentelevaa, verta vuotavaa ja ripuloivaa maksakirroosi potilasta. Siinä vaiheessa ei enää kipulääkkeitä anneta eivätkä ne enää auta kun maksa ei kykene niitä enää käsittelemään. Kun ruokatorvi on tarpeeksi syöpynyt, alkaa alkoholisti yskimään sitä verihöttönä pois (olen nähnyt tämän tapahtuman)
Myöskin erilaiset suolisto- ja vatsasyövät ovat äärimmäisen kivuliaita. Alkoholistilla niitä ei välttämättä edes voida hoitaa koska keho ei enää kestä.
Minä en katsoisi juovaa puolisoa koska en pystyis vieressä seuraamaan alkoholin käytön aiheuttamia sairauksia ja tuskaista loppua. Kokisin myös että jos jatkaisin suhdetta, mahdollistaisin juomisen tai antaisin kuvan että se on hyväksyttyä.
Ja tiedän ei kaikkea voi suunnitella etukäteen, huomennakin voi kuolla vaikka auton alle. Joku juoppo tulee sitä kuitenkin ulvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta. Anna kun arvaan, vaginasi on kuivempi ja yhtä usein vierailtu kuin marsilainen aavikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en katsoisi juovaa puolisoa koska en pystyis vieressä seuraamaan alkoholin käytön aiheuttamia sairauksia ja tuskaista loppua. Kokisin myös että jos jatkaisin suhdetta, mahdollistaisin juomisen tai antaisin kuvan että se on hyväksyttyä.Ei jumalauta. Anna kun arvaan, vaginasi on kuivempi ja yhtä usein vierailtu kuin marsilainen aavikko.
Minulta löytyy kyllä puoliso ja juodaankin jopa yhdessä joskus :)
Olen vain realisti ja niin pitäisi jokaisen olla alkoholin haittojen suhteen. Ei minua ei työttömät ärsytä vaan enemmänkin juoppojen aiheuttamat miljardikustannukset yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en katsoisi juovaa puolisoa koska en pystyis vieressä seuraamuaan alkoholin käytön aiheuttamia sairauksia ja tuskaista loppua. Kokisin myös että jos jatkaisin suhdetta, mahdollistaisin juomisen tai antaisin kuvan että se on hyväksyttyä.Ei jumalauta. Anna kun arvaan, vaginasi on kuivempi ja yhtä usein vierailtu kuin marsilainen aavikko.
Kuivuudesta en osaa sanoa, mutta ainakin hän luulee, että kaikki tissuttelijat menehtyvät maksakirroosiin tms. Tapaturmaisesti kait useampi kuolee kuin maksan aiheuttamaan tautiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en katsoisi juovaa puolisoa koska en pystyis vieressä seuraamuaan alkoholin käytön aiheuttamia sairauksia ja tuskaista loppua. Kokisin myös että jos jatkaisin suhdetta, mahdollistaisin juomisen tai antaisin kuvan että se on hyväksyttyä.Ei jumalauta. Anna kun arvaan, vaginasi on kuivempi ja yhtä usein vierailtu kuin marsilainen aavikko.
Kuivuudesta en osaa sanoa, mutta ainakin hän luulee, että kaikki tissuttelijat menehtyvät maksakirroosiin tms. Tapaturmaisesti kait useampi kuolee kuin maksan aiheuttamaan tautiin.
Missä olen niin väittänyt? Vuosikausia tissutteleva ei kuole luonnollisesti vanhuuteen, vaikka niin tahdotkin uskoa?
Palsta miehen maailmankartta = Suomi ja muslimimaat